Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey så bra ja jeg var veldig fornøyd, og så koselig med pakke i postkassen ja da gikk det rasktDu har nok gjettet riktig Myshelle Så bra at tingene falt i smak
Og så kort tid det tok før du fikk den, sendte pakka i går
Helt riktig gjettet ;-) Så kjekt du likte tingene og at det var noe du kunne ha tenkt deg å kjøpe selv, da var det i hvertfall rett "stil"I dag var gleden stor da jeg kom hjem fra jobb og det ventet en pakke i postkassen Tuuusen takk hemmelig venn
er ganske sikker på at det er Violeta som er min hemmelige venn?
Prøvde å laste opp bilde men fikk det ikke til :/ men vi fikk en kjempe fin body, bukse og verdens søteste genser
Gikk faktisk å kikka på gensern å bodyen tidligere i dag men hengte den tilbake å fant ut at jeg skulle vente litt med å kjøpe noe mer, flaaaks eller... intuisjon?
Hehe ja la mye i de hintene hihiVis vedlegget 15425 Har fått gave. Men får heller ikke til å ligge det innpå :-( Men fikk to smikker og sokker Tipper at jeg har fått fra Cinderella Tusen takk Midt i blinken
Hehe ja la mye i de hintene hihi
Jaaa, jeg sjekker postkassen flere ganger om dagen! Er jo såååå spent! Hihi..Opp med denne
Må vel komme noen flere gaver i løpet av de neste dagene?
Da har min hemmelige venn fått sin gave å jeg ble lett avslørt hihi