Hemmelig venn pakke :)

Jeg fikk pakke i dag! :D

Tusen takk, hemmelig venn! Sjokoladen kommer godt med i kveld etter en trøblete dag og vi gleder oss masse til å ta i bruk den deilige ulldressen! Perfekt for tiden fremover :)
 

Vedlegg

  • 1381342440139.jpg
    1381342440139.jpg
    37 KB · Visninger: 56
Jeg har fortsatt ikke fått :(


--- tasting fra iPhone ---
 
Kariness, jeg får ikke noe svar fra din hemmelige venn og Betinamor har heller ikke fått sin enda...veit ikke hva mer jeg kan få gjort enn å sende melding...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kariness, har fått svar..gave er på vei :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kariness, jeg får ikke noe svar fra din hemmelige venn og Betinamor har heller ikke fått sin enda...veit ikke hva mer jeg kan få gjort enn å sende melding...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så kjedelig da. Håper den kommer i posten imorgen da, betinamor.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kariness, jeg får ikke noe svar fra din hemmelige venn og Betinamor har heller ikke fått sin enda...veit ikke hva mer jeg kan få gjort enn å sende melding...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vet at ingen ting av dette er din skyld, og forstår selvfølgelig at du ikke kunne gjøre noe! Takk for at du har god oversikt og har kontaktet se det gjelder! Veldig glad for at gaven er på vei nå :)


--- tasting fra iPhone ---
 
Har helt glemt å legge inn bilde av min gave...
Nydelig pysj,søt rangle og fat,skål og kopp i serie:)
Tusen 5skk til min hemmeligevenn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1381405573832.jpg
    1381405573832.jpg
    53,7 KB · Visninger: 31
Fremdeles ikke noe...
Jeg var med en gang i hemmeligvenn og fikk ikke pakken min. Forsøkte å sende to ganger, men kom ikke frem. Så engang når jeg var hos politiet og måtte oppgi adressen min så fant de den ikke, fordi vi bor i vegen og ikke veien. Kan ikke være noe sånn som har skjedd? For når politiet ikke fikk opp adressen min fordi jeg sa veien, så tipper jeg ikke posten heller gjør det. Og det er jo ikke lokalt det skjer, alt er jo innom Oslo. Så selv om det lokale postkontoret skjønner hvor det er så hjelper kanskje ikke det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var med en gang i hemmeligvenn og fikk ikke pakken min. Forsøkte å sende to ganger, men kom ikke frem. Så engang når jeg var hos politiet og måtte oppgi adressen min så fant de den ikke, fordi vi bor i vegen og ikke veien. Kan ikke være noe sånn som har skjedd? For når politiet ikke fikk opp adressen min fordi jeg sa veien, så tipper jeg ikke posten heller gjør det. Og det er jo ikke lokalt det skjer, alt er jo innom Oslo. Så selv om det lokale postkontoret skjønner hvor det er så hjelper kanskje ikke det.


Sent from my iPhone using BV Forum

Håper ikke det! Jeg skriver aldri vegen, så da er det hos hu "feilen" ligger evt. :p Blir gal av å ikke vite hvem det er så jeg kan snakke med henne selv :p Haha!
 
Håper ikke det! Jeg skriver aldri vegen, så da er det hos hu "feilen" ligger evt. :p Blir gal av å ikke vite hvem det er så jeg kan snakke med henne selv :p Haha!
Hehe, da er det ikke det nei. De fleste skriver jo veien, derfor jeg tenkte på det. Siden vi har det totalt idiotisk med vegen.
Ps; jeg fikk pakke til slutt da. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, da er det ikke det nei. De fleste skriver jo veien, derfor jeg tenkte på det. Siden vi har det totalt idiotisk med vegen.
Ps; jeg fikk pakke til slutt da. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Og nå kjenner jeg det snart er på tide å sove, for jeg bor i gate og ikke veien ;) haha!!!!!!!!!!

Heldiggrisen!!
 
Jeg var med en gang i hemmeligvenn og fikk ikke pakken min. Forsøkte å sende to ganger, men kom ikke frem. Så engang når jeg var hos politiet og måtte oppgi adressen min så fant de den ikke, fordi vi bor i vegen og ikke veien. Kan ikke være noe sånn som har skjedd? For når politiet ikke fikk opp adressen min fordi jeg sa veien, så tipper jeg ikke posten heller gjør det. Og det er jo ikke lokalt det skjer, alt er jo innom Oslo. Så selv om det lokale postkontoret skjønner hvor det er så hjelper kanskje ikke det.


Sent from my iPhone using BV Forum
Oj det har eg aldri tenkt på når eg skrev ..vegen istedenfor ..veien der eg budde før:p heime hos mamma og de er det ..vegen :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Oj det har eg aldri tenkt på når eg skrev ..vegen istedenfor ..veien der eg budde før:p heime hos mamma og de er det ..vegen :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Nei, tenkte heller ikke på det før. Men nå er jeg bevisst på det.

Men akkurat gate burde man jo klare å skrive, hvis ikke de er herfra da. :p gade. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, tenkte heller ikke på det før. Men nå er jeg bevisst på det.

Men akkurat gate burde man jo klare å skrive, hvis ikke de er herfra da. :p gade. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Trur ikkje vi har noen dansker blandt oss;) så er nok posten som suller ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Håper ikke det! Jeg skriver aldri vegen, så da er det hos hu "feilen" ligger evt. :p Blir gal av å ikke vite hvem det er så jeg kan snakke med henne selv :p Haha!

Heldigvis så kan jeg snakke med henne. Har vært no postsurr og forsinkelse fra der pakka blei sendt, så den er sendt derfra 9., hu beklager..du får den nok snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp