Hemmelig venn pakke :)

Gla jenta har vel oversikt over hvem som har sendt og ikke?? :)

Ja, jeg kan gå inn og sjekke, men ville helst ikke gjøre det før jeg hadde fått min og gjetta på hvem den er fra..men jeg kan gjette nå så lager jeg en tråd til dere andre når alle har fått :)

Er det sola86krs som er min hemmelige venn?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg venter også fortsatt! :)

Det var i dag fristen for å sende var sant?


-- tasting fra mobil --
 
Fristen er i morra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dette lå og venta på meg i postkassa i dag :D Helt perfekt! Holdt på å kjøpe den ene bodyen selv, faktisk :p Så tuuusen takk!
Klarte til slutt å finne løsningen på hintet også, men guuud som en tegning av to strekfigurer kan misforstås :p
 

Vedlegg

  • 1380872040580.jpg
    1380872040580.jpg
    50,8 KB · Visninger: 63
Hvem har ikke mottat nå??


<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3
 
Fristen var torsdag, så hvis pakka blei sendt da kan det ta noen dager før den er framme..veit min pakke brukte lang tid fra posting til mottaker, og jeg ba ikke om treig sending ;)
Sender ut purremeldinger tirsdag hvis noen fortsatt ikke har fått pakke da.
 
Ja, jeg kan gå inn og sjekke, men ville helst ikke gjøre det før jeg hadde fått min og gjetta på hvem den er fra..men jeg kan gjette nå så lager jeg en tråd til dere andre når alle har fått :)

Er det sola86krs som er min hemmelige venn?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp, thats me :)
sorry for at jeg ikke fikk lagt noe kort med, sto på posten å sku sende pakka å kom på at jeg hadde glemt kort, så det ble bare en kjip post-it hehe ;)
Håper dere kunne ha gaven, og at minien passer tøyet fint ;)
 
Jepp, thats me :)
sorry for at jeg ikke fikk lagt noe kort med, sto på posten å sku sende pakka å kom på at jeg hadde glemt kort, så det ble bare en kjip post-it hehe ;)
Håper dere kunne ha gaven, og at minien passer tøyet fint ;)

Det går helt fint, vi er nok flere som endte med papirlapp ;)
Tøyet er perfekt, og kommer til å passe om en liten stund..akkurat som jeg håpa :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fortsatt ikke fått heller..men ja, venter til tirsdag :)


-- tasting fra mobil --
 
Jeg har fortsatt ikke fått heller..men ja, venter til tirsdag :)


-- tasting fra mobil --
Siden app'n min er klikket...har alle mottatt og vi kan begynne å gjette snart? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er vel etter hva jeg har forstått 3 som ikke har fått. To av de er sendt, men har ikke fått svar om den tredje.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk pakke på lørdag..
Tuusen takk.......... har nok funnet ut hvem du er.. :) Tulla elsker kitty så passa supert.. :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1381234376193.jpg
    1381234376193.jpg
    48,7 KB · Visninger: 46
Håper dufter kontakt med alle, er veldig trist om noen skal sitte igjen uten pakke :(
 
Eg har fått pakke. :D får ikkje lagt inn bilde. Men eg fekk ull hue og ull sokker fra lille lam :D helt Supert! Vet nok kem den hemmlige avsenderen er ;) :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Jeg har fortsatt ikke fått heller..men ja, venter til tirsdag :)


-- tasting fra mobil --
Tror jeg også er en av dem som ikke har fått, men jeg er med på både mai og juni og kan bare håpe jeg har gjettet riktig på hvem som har sendt den pakken jeg har fått :confused:
 
Jeg fikk min på lørdag, skal få lagt inn bilde i morgen:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Tror jeg også er en av dem som ikke har fått, men jeg er med på både mai og juni og kan bare håpe jeg har gjettet riktig på hvem som har sendt den pakken jeg har fått :confused:

Gaven din er på vei, har fått melding :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp