Hemmelig venn pakke :)

Heldigvis så kan jeg snakke med henne. Har vært no postsurr og forsinkelse fra der pakka blei sendt, så den er sendt derfra 9., hu beklager..du får den nok snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så greit å vite hvorfor den er sein :p tviler jo ikke på at hun har sendt den, så regna med at problemet lå hos posten :p

*surrer på telefonen*
 
Trur ikkje vi har noen dansker blandt oss;) så er nok posten som suller ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Regner med det jeg også. Vare bare litt sørlandsk tull. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er vi klar for å gjette nå??

Og det var en gave verdt å vente på da. Nyyyydelig joggedress!


Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig fornøyd! Jeg må sette meg ned og jobbe litt hvis ikke jeg har klart å skjønne hvem det er :p

*surrer på telefonen*
 
Jeg lagde en jeg! :) Vet Glajenta78 er opptatt idag, så håper ikke hu har noe i mot det ;)

Neida, men skulle vi ikke vente til alle hadde fått?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kariness har vel ikke fått?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ikke fått enda nei :( sorry at jeg lager sinke i denne tråden her. Burde komme på mandag altså!


--- tasting fra iPhone ---
 
Ikke fått enda nei :( sorry at jeg lager sinke i denne tråden her. Burde komme på mandag altså!


--- tasting fra iPhone ---

Er jo ikke din skyld! Hadde jeg visst at du ikke hadde fått hadde jeg ikke laget gjettetråd! Du får bare holde deg unna så du ikke klarer å eliminere deg frem da, vettu :p
 
Nei, så det nå... Trodde Momsepia hadde oversikt siden hu prøvde å lage gjettetråd ;)
Trodde også det bare var betinamor som manglet. Da beklager jeg veldig. Håper virkelig du snart får pakken din kariness.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke fått enda nei :( sorry at jeg lager sinke i denne tråden her. Burde komme på mandag altså!


--- tasting fra iPhone ---
Det er jo absolutt ikke din feil. Da legger vi tråden "død" til mandag. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bare holder meg unna tråden og prøver å gjette før jeg set igjennom den :)


--- tasting fra iPhone ---

Har du fått gave?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Posten er kommet og fortsatt ikke noe pakke.. Nå begynner det å bli litt rart om pakken faktisk var sendt.. For jeg fikk en pakke i posten i dag som var noe jeg vet ble sendt på lørdag...


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp