Helt flat... Silikon?

Dette stemmer dårlig med brystforstørrelse, både tiden og grunnen. De fleste er på jobb igjen innen en uke, maks to. Man må bruke feriedager til estetiske inngrep. Men vet om fleresom har fått innvilget brystløft og magekirurgi, da er rekonvalenstiden lang pga magen, og ofte blir det lagt inn litt silikon ved løft. Når man får operasjonen dekt, får man også sykemelding.
Dwt kommer vel an på jobben da. Man skal vel ikke løfte på 6 uker å jobber man i bg kan det blo vanskelig
 
Dwt kommer vel an på jobben da. Man skal vel ikke løfte på 6 uker å jobber man i bg kan det blo vanskelig
Man har fortsatt ikke krav på sykemeldig for kosmetisk operasjon. Da skal man ta ut ferie eller ulønnet permisjon. Man kan be om tilrettelegging med tanke på løft. Ellers er de fleste raskt tilbake på jobben.
 
Jeg tok silikon da jeg var ferdig med å amme barn nummer to. Nå var jeg ganske uheldig og har måttet reoperere en gang. Har også fått tilbud om enda en operasjon siden det ene implantatet har for stor lomme og snur seg rundt inni der til tider. Men jeg har valgt å leve med det frem til jeg er ferdig med å få barn. Jeg skal ta et brystløft og dråpeformede implantatet under muskel da. Nå har jeg runde med høy profil over muskel. Det var det jeg måtte ha siden jeg var på grensen til å trenge et løft.
Jeg angrer på at jeg ikke tok løftet i førsteomgang, er sur over at kirurgen ikke anbefalte det sterkere også. For da hadde jeg antageligvis sluppet unna komplikasjonene. Jeg måtte senke brystfolden og det førte til at jeg har fått et søkk inn der min gamle fold var, og det blir ikke enkelt å rette opp i noen gang.
Men på tross av alt tullet angrer jeg ikke. Puppene var langt værre før operasjonen!
 
Eg tok under muskelen etter og ha Amma 2 barn. Blei veldig fornøyd og har aldri angra :) verdt pengene og smerter noen dager :p tok for og fylle i dei. Ikkje for og få store. Fikk samme str som når eg Amma. Men fikk ett barn til. Spent på hvordan det ser ut når eg er ferdig med amming i gjen :p
 
Dwt kommer vel an på jobben da. Man skal vel ikke løfte på 6 uker å jobber man i bg kan det blo vanskelig
Joda man kan løfte før det har gått seks uker, man må bare være litt forsiktig. Jeg jobber i bhg, hadde ferie ei uke, så kunne jeg jobbe fullt uten problem. Men folk er jo forskjellig, noen trenger litt mer tid, men ikke så mye. Da har det nok kanskje vært komplikasjoner inni bildet, det er jo selvfølgelig en mulighet.

Har man en mer fysisk krevende jobb, kan man vel være nødt til å ha litt mer fravær, men som sagt, det går ganske fort.
 
Joda man kan løfte før det har gått seks uker, man må bare være litt forsiktig. Jeg jobber i bhg, hadde ferie ei uke, så kunne jeg jobbe fullt uten problem. Men folk er jo forskjellig, noen trenger litt mer tid, men ikke så mye. Da har det nok kanskje vært komplikasjoner inni bildet, det er jo selvfølgelig en mulighet.

Har man en mer fysisk krevende jobb, kan man vel være nødt til å ha litt mer fravær, men som sagt, det går ganske fort.
Ok har kanskje endret seg siste årene da. Bare kjenner ei som ikke fikk løfte ett åringen sin på 6 uker og heller ikke løfte vogn inn i bil osv
 
Man har fortsatt ikke krav på sykemeldig for kosmetisk operasjon. Da skal man ta ut ferie eller ulønnet permisjon. Man kan be om tilrettelegging med tanke på løft. Ellers er de fleste raskt tilbake på jobben.
Nei men jeg snakket ikke om sykemelding . Svarte på lengden fravær jeg.
 
Jeg har silikon, tok etter vektnedgang :) de ser ikke ut som silikonpupper, henger som vanlige pupper :p men veldig glad for at jeg gjorde det :) blir spennende å se hvordan de blir etter graviditet og amming :p
 
Føler meg så utilfreds i min egen kropp nå. :/
I graviditeten hadde jeg flotte bryster, men no etter ammingen er ferdig å alt, er jeg nesten helt flat
Føler heller at jeg er mer mann enn kvinne. Og det gjør noe med selvtilliten min..
Har lenge vurdert silikon nå, men ikke for å få den 'silikon' looken. Bare å fylle i de litt..
Er det noen som har gjort det, og kan komme med noen innspill?:(

Hei!

Hvis du har litt ekstra kroppsfett å ta av, kan du jo velge den løsningen der de fettsuger, og flytter ditt eget fett fra andre steder på kroppen, og fyllet i puppene? :)

De er uansett så flinke til å lage proteser nå, at silikoninnleggene kommer i mange former og størrelser.
Hvis de ikke løfter, eller bare løfter litt samtidig som de fyller inn protesen, vil det heller ikke gi det typiske "spretne, runde" utseendet.
Snakk med en kirurg om dette.
Den første konsultasjonen er som oftest gratis. :)

Jeg skal løfte og legge inn silikon når vi er ferdige med å få barn.
Jeg vil ikke risikere ammingen, og økonomien skal være slik at vi har pengene det koster til overs.
Jeg synes det er helt innafor å ville føle seg vel i sin egen kropp, bare man passer på å ikke bli fanatisk, for da blir man fort så opptatt av å fikse ting, som egentlig ikke trenger å fikses. ;)
Jeg har f.eks ikke behov for å operere vekk ekstra hud på magen/sidene, eller fjerne strekkmerkene mine, men puppene, de vil jeg ha tilbake. :p

(Ser jeg har svart tidligere her også.. :p Jadda.. #susehue)
 
Føler meg så utilfreds i min egen kropp nå. :/
I graviditeten hadde jeg flotte bryster, men no etter ammingen er ferdig å alt, er jeg nesten helt flat..
Føler heller at jeg er mer mann enn kvinne. Og det gjør noe med selvtilliten min..
Har lenge vurdert silikon nå, men ikke for å få den 'silikon' looken. Bare å fylle i de litt..
Er det noen som har gjort det, og kan komme med noen innspill?:(
Jeg har ikke gjort det. Men har selv tenkt til å gjøre det når jeg er ferdig med å amme den nye babyen. Av de samme grunnene som deg. :)
 
Er det noen som har en klinikk å anbefale da? Har lest på de aller fleste nesten i landet men vet ikke helt ennda. Bor i Trondheim så vill egentlig ta her også, men tenker veldig mye på fornebuklinikken i Oslo, da de også har en veldig bra garanti.. Kjipt å bruke så mye penger, også blir alt bare galt..
Det er jo en litt gammel tråd no, å nå har jeg aldri vært sikrere om valget mitt.. Går å tenker på det hver dag. Men må bare ta riktig valg angående klinikk. Som regel er det 500 kr for første konsulasjonstime. Så kan nesten ikke dra til alle plassene og høre med de xsmile9
 
Hei!

Hvis du har litt ekstra kroppsfett å ta av, kan du jo velge den løsningen der de fettsuger, og flytter ditt eget fett fra andre steder på kroppen, og fyllet i puppene? :)

De er uansett så flinke til å lage proteser nå, at silikoninnleggene kommer i mange former og størrelser.
Hvis de ikke løfter, eller bare løfter litt samtidig som de fyller inn protesen, vil det heller ikke gi det typiske "spretne, runde" utseendet.
Snakk med en kirurg om dette.
Den første konsultasjonen er som oftest gratis. :)

Jeg skal løfte og legge inn silikon når vi er ferdige med å få barn.
Jeg vil ikke risikere ammingen, og økonomien skal være slik at vi har pengene det koster til overs.
Jeg synes det er helt innafor å ville føle seg vel i sin egen kropp, bare man passer på å ikke bli fanatisk, for da blir man fort så opptatt av å fikse ting, som egentlig ikke trenger å fikses. ;)
Jeg har f.eks ikke behov for å operere vekk ekstra hud på magen/sidene, eller fjerne strekkmerkene mine, men puppene, de vil jeg ha tilbake. :p

(Ser jeg har svart tidligere her også.. :p Jadda.. #susehue)

Hehe, nei vill ikke bli slik heller.. jeg har sikkert kunnet endret på kjempemye :D men føler ikke noe behov for det.. Vill bare ha tilbake puppene, så det går ant å føle seg vel i sin egen kropp..
Det er mye mere sexy når man er selvsikker selv, men akkurat nå klarer jeg ikke å bli det... Føler noe mangler.
 
Back
Topp