Helt flat... Silikon?

Lillebolle02

Betatt av forumet
Føler meg så utilfreds i min egen kropp nå. :/
I graviditeten hadde jeg flotte bryster, men no etter ammingen er ferdig å alt, er jeg nesten helt flat..
Føler heller at jeg er mer mann enn kvinne. Og det gjør noe med selvtilliten min..
Har lenge vurdert silikon nå, men ikke for å få den 'silikon' looken. Bare å fylle i de litt..
Er det noen som har gjort det, og kan komme med noen innspill?:(
 
Jeg har ikke gjort det, men kjenner de som har.
Etter hva jeg har forstått blir det en mer naturlig look og de holder seg penere dersom silikonen legges under muskelen, men den operasjonen er mer omfattende..
 
Tenker det er for slike situasjoner brystforstørrelse finnes:)

For best resultat anbefaler jeg deg å vente til du er ferdig med barn og det har gått ett års tid etter ammeslutt med siste :) Og for å slippe spreng og tette melkeganger og slikt under amming neste gang.
 
Jeg har ikke gjort det, men kjenner de som har.
Etter hva jeg har forstått blir det en mer naturlig look og de holder seg penere dersom silikonen legges under muskelen, men den operasjonen er mer omfattende..
Det er ikke alltid:) de deler seg på en måte mer under muskelen. Jeg har tatt silikon over muskelen og de har ikke sett så unaturlige ut! Tok dråpeformet :) jeg vil anbefale det om du er misfornøyd, her hjalp det meg utrolig mye med selvtilliten og klær satt plutselig bedre på meg og jeg turte å gå med bikini. Men de har begynt å henge etter jeg har fått to barn!
 
Hvis du har lyst syns jeg du skal kjøre på;) Kjenner mange som har gjort det, ingen som angrer når det blir så ekte som mulig:)
Jeg hadde tenkt selv, meeeen nå er datteren min blitt 9 år og det er ikke det jeg vil formidle til henne om kropp og selvbilde så kanskje jeg gjør det når ho blir voksen:p
 
Jeg driver å sparer, ikke for å få større men for å henge dem på plass.. Har nok heng til å få det dekt, jeg får eksem og svetter noe sykt pluss at jeg ikke finner bher som passer og det ødelegger mye for meg i forhold til psyken når det ser så stygt ut....
Men jeg tørr ikke dra til legen å syte over noe sånt, så jeg sparer heller selv og trøster meg selv med at det blir ordnings til slutt.

Om du føler det plager deg veldig så ser jeg ingen grunn Til å fikse på det! Har lest mye forskjellig i forhold til smerte i ettertid og det er helt sykt varierende der noen ikke kommer seg ut av senga mens andre fortsetter nesten som vanlig med en gang :)
 
Jeg får brystløft dekt, men er blitt anbefalt å vente til etter siste barnet og amming for det var ingen garanti at jeg kunne amme etter operasjonen. Så hvis du er ferdig med barn og amming så kjør på :) Syns man skal gjøre det man føler vil føre til bedre selvfølelse etter man har fått barn. Jeg hadde store bryster før jeg fikk barn og fikk innvilget operasjon for reduksjon da jeg var 17 eller noe. Men ville vente til jeg fikk barn, så nå får jeg mitt siste barn som 26 åring og vil jo føle meg bra i kroppen min. Fikk heldigvis innvilget kun løft etter barna. De sugde vekk store deler av brystene mine, og jeg er ikke like slank som før, så blir bare løft på meg.
 
Jeg har det :) superfornøyd..har også termin på juli så spent på hvordan det blir :) la under muskel og var ikke veldig plaget med mere smerter enn ved over muskel :)
 
Jeg er født helt flatbrystet og tok silikon på 18års dagen. Aldri angret og hadde gjort det igjen i dag. Jeg har ammet og født barn, det har gått helt fint. Synes faktisk de ble finere etter barn, enda mer naturlige:)
 
Her skal det mugger i de vrengte tennissokkene etterhvert ;) Også hørt at det blir mest naturlig under muskelen, men regner med kirurgen vil ta den vurderingen :) Jeg ammer nå, så venter til minst 1 år etter amming, for da er de liksom sånn som de kommer til å forbli. Mine ble enda mindre etter amming sist.
 
Kjør på sier jeg! Mine ligger over muskelen, men ser helt naturlige ut :) jeg har ikke angret en dag !
 
Jeg har det. Tok det for 7,5 år siden etter fikk mitt første barn. Angrer ikke i det hele tatt.æ, mine ser helt naturlige ut. Men du må vente ett år etter fødsel og 6 mnd etter ammeslutt :) Skal ha barn nr 2 nå i år, så lurer på hvordan ammingen går da. :)
 
Jeg er flat når jeg ikke ammer eller er gravid. Fyller ikke ut en a cup. Men jeg føler meg ikke mindre kvinnelig fordi. Kroppen min har bært fram og gitt næring til 3 barn. Da er det ikke like naturlig å se ut som en urørt 20 åring. Har og legeskrekk så hadde aldri lagt meg under kniven frivillig med de risikoene som følger med det.

Men skjønner og de som ikke har samme syn som meg. Eneste jeg "irriterer" meg over er når folk blir sykemeldte pga slike "unødvendige" operasjoner. Mener man burde brukt ferie og permisjon til slikt. Ikke sykelønnsordningen. Da man faktisk ikke er syk. Men det er en helt annen diskusjon :p
 
Jeg er flat når jeg ikke ammer eller er gravid. Fyller ikke ut en a cup. Men jeg føler meg ikke mindre kvinnelig fordi. Kroppen min har bært fram og gitt næring til 3 barn. Da er det ikke like naturlig å se ut som en urørt 20 åring. Har og legeskrekk så hadde aldri lagt meg under kniven frivillig med de risikoene som følger med det.

Men skjønner og de som ikke har samme syn som meg. Eneste jeg "irriterer" meg over er når folk blir sykemeldte pga slike "unødvendige" operasjoner. Mener man burde brukt ferie og permisjon til slikt. Ikke sykelønnsordningen. Da man faktisk ikke er syk. Men det er en helt annen diskusjon :p
Jeg fikk ikke sykemelding...
 
Hvis du har "litt til overs" ellers på kroppen, kan det lønne seg å heller flytte fett, og kanskje ta et løft samtidig, men jeg vil absolutt anbefale å vente til du er ferdig med å få barn, da huden også forandrer seg under- og etter svangerskapet.

Jeg har veldig lyst på løft og muligens silikon/saltvannsimplantat, men kommer til å vente til jeg er ferdig med å få barn, og til de er blitt litt større, da man tross alt er ute av drift en stund etter operasjonen. :)
 
Jeg har silikon og de ser veldig naturlige ut :) tok de for å fylle i, ikke for å se ut som Pamela :p men jeg tok de før jeg fikk barn. Nå er de ikke like fine og er ganske løse. Venter til jeg er ferdig med alle barn og så gjør jeg nok et løft :)
 
Jeg er flat når jeg ikke ammer eller er gravid. Fyller ikke ut en a cup. Men jeg føler meg ikke mindre kvinnelig fordi. Kroppen min har bært fram og gitt næring til 3 barn. Da er det ikke like naturlig å se ut som en urørt 20 åring. Har og legeskrekk så hadde aldri lagt meg under kniven frivillig med de risikoene som følger med det.

Men skjønner og de som ikke har samme syn som meg. Eneste jeg "irriterer" meg over er når folk blir sykemeldte pga slike "unødvendige" operasjoner. Mener man burde brukt ferie og permisjon til slikt. Ikke sykelønnsordningen. Da man faktisk ikke er syk. Men det er en helt annen diskusjon :p

Man får ikke sykemelding når man tar silikon, det får man kun om man får det dekt av staten. Og det er veldig sjeldent man får..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp