Syntes det er utrolig vanskelig og svare på, er lett å si nå hva man TROR man vil gjøre,fordi man elsker personen så høyt..
Og jeg har vært alvorlig syk,og til tider rimelig pleietrengende i perioder de siste årene, samboeren min har ALDRI rygga unna, ALDRI svikta meg, har heller "svikta" venner rundt oss,fordi han har valgt meg... Jeg må enda be han gjøre ting,som jeg ikke klarer/ønsker,fordi det gnager på samvittigheta hans!
Dagfinn Enerly sin bok har rørt meg veldig,og jeg hadde ALDRI forlatt sambo om han ble lam eller alvorligskadet på en eller annen måte, det er da man trenger hverandre mest, å det er i motgang man virkelig får testa kjærligheta til hverandre! Hadde han blitt grønnsak hadde jeg alltid vært der for han, uavhengig av om han var i stand til og merke jeg var det eller ikke.. Men med tid og stunder, hadde man kanskje gått inn i noe nytt... Vet ikke jeg..
Sambo har bevist for meg at han ikke blir svikte meg med sykdom,og det kunne aldri falle meg inn og forlate han for en sånn grunn,som han er uforskyldt selv!