Husker alltid mamma sa at man ikke kunne henge tøy ute og sånn pga helligdager. Nå klarte storebror nettop å knuse en glasspynt så det sprutet, måtte da støvsuge og benyttet meg samtidig av anledningen til å støvsuge resten av 1. Etasje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagen før ja, auch da det er vel å dra den litt langt
Husker alltid mamma sa at man ikke kunne henge tøy ute og sånn pga helligdager. Nå klarte storebror nettop å knuse en glasspynt så det sprutet, måtte da støvsuge og benyttet meg samtidig av anledningen til å støvsuge resten av 1. Etasje.
Da henger jeg med, falt litt ut en stundSnakker. Om støy nå ja
Plantasjen er jo oppe disse dagene, så det er nok veldig mange som holder på i hagen i dag.![]()
HahahaNår me snakkar om støy, så må brannkampen i dag vera stille![]()

Så godt å høre at det ikke bare er meg som ikke hadde hørt om detTørker ikke klær ute pga pollenallergi uansett, men jeg har aldri fått med meg at det ikke er lov på helligdager. Vi bråker ikke i dag, men det er eneste begrensning.
Bor i leilighet kanskje. Er veldig bråkete om noen bor under. Vi har en som bor under oss så vi støvsuger ikke på kveldstid for eksempelJepp, jeg skal henge ut klesvask i dag.
Støvsuge reagerer jeg litt på at enkelte her skriver at dem ikke gjør. Hvorfor ikke??
Jepp, jeg skal henge ut klesvask i dag.
Støvsuge reagerer jeg litt på at enkelte her skriver at dem ikke gjør. Hvorfor ikke??
Det bråker og bor man i blokk tar man vel hensyn antar jegJepp, jeg skal henge ut klesvask i dag.
Vi bor i enebolig, og jeg kommer til å ta en rask runde med støvsuger når ungene har lagt segJepp, jeg skal henge ut klesvask i dag.
men ser den hvis man bor i veldig lytte leiligheter eller noe