Helligdag og husarbeid

Husker alltid mamma sa at man ikke kunne henge tøy ute og sånn pga helligdager. Nå klarte storebror nettop å knuse en glasspynt så det sprutet, måtte da støvsuge og benyttet meg samtidig av anledningen til å støvsuge resten av 1. Etasje.

Husker alltid mamma sa at man ikke kunne henge tøy ute og sånn pga helligdager. Nå klarte storebror nettop å knuse en glasspynt så det sprutet, måtte da støvsuge og benyttet meg samtidig av anledningen til å støvsuge resten av 1. Etasje.

Hendelig uhell og klart må det støvsuges opp.

Lager ikke mye støy på helligdager fordi det er ulovlig. (Men jeg gjør ting jeg må, støvsuge, vaske klær osv)
Andre kristne normer gir jeg beng i. Jeg er ikke kristen og helligdager er bare vanlige dager for meg.

Jepp, jeg skal henge ut klesvask i dag.

Støvsuge reagerer jeg litt på at enkelte her skriver at dem ikke gjør. Hvorfor ikke??

Vi henger ut klær til tørk på helligdager, men bråker ikke ute. Kan fint støvsuge inne ettersom jeg bor i enebolig :)

Henger ikke ut tøy. Meen støvsuger, setter på klesvask og vasker gulv ja :)

Jepp, jeg skal henge ut klesvask i dag.

Støvsuge reagerer jeg litt på at enkelte her skriver at dem ikke gjør. Hvorfor ikke??
Vi bor i enebolig, og jeg kommer til å ta en rask runde med støvsuger når ungene har lagt seg :shy: men ser den hvis man bor i veldig lytte leiligheter eller noe :)
Godt at vi er flere som henger ut tøy! :hilarious:

Dummeste jeg har hørt, sorry. Her er det heldigvis toleranse for å gjøre ting som må gjøres, uansett dag. Klippe plen er ikke noe problem, at klesvasken ikke kan henges ut har jeg aldri hørt om. Kan man starte bilen liksom? :p

Jeg bryr meg ikke jeg. Jeg henger ut tøy, bruker sirkelsag, klipper gresset, skrur og spikrer.
Og håper snart denne loven har dødd ut.
Kommer polititet så hilser jeg, og neste gang den naboen gjør noe som ikke er lov så ringer jeg politiet. Skal vi være barnslige så er vi det ;)
Man får gjøre ting når vi har tid. Helger jobber vi, ukedager går i ett fra morgen til kveld :)

Jeg er vant til at ingen henger ut klesvasken på helligdager, og man lager ikke støy. Jeg må si at jeg syntes det er fantastisk å ha noen dager uten mye støy, men husarbeid inne gjør jeg da ingen legger merke til om jeg tørker støv eller vasker gulver..

Back
Topp