Helg

Ingen planer for helgen - men antar det blir rydding, rydding og mer rydding :P

Mannen er gira på å f kaste litt ting

Ingen planer for helgen - men antar det blir rydding, rydding og mer rydding :p

Mannen er gira på å f kaste litt ting
Kjekt å bli kvitt litt, da? :) Driver med slikt prosjekt selv, selger masse tegneserier og hiver DVD-covere :p

Planen er en handletur, rydding&vasking av klær, og underholde barna ;) Sistnevnte vil nok ta over hele helgen, hehe.. Sover dårlig (tenner på vei) så er litt i ørska.

Kjekt å bli kvitt litt, da? :) Driver med slikt prosjekt selv, selger masse tegneserier og hiver DVD-covere :p
Er litt både og. Er en del ting jege egentlig ikke har lyst til å kvitte meg med (som alle Cola-glassene mine), men som jeg innser at ikke brukes - og derfor tar opp plass..

Men skal sortere igjennom det nå. Mannen får en reverse-kalender i år. Tenkte å selge unna litt ting på finn, så får han en liten lapp per dag med hva som er kastet/solgt - og hvis det blir penger i det bruker vi det på noe koselig sammen i romjulen.
Høres utrolig corny ut, men han ble kjempeglad :hilarious::confused:

Vi har som mål rydde garasjen før jul. Det ser helt j. ut
Hehe, ja det er vel ofte sånn med garasjer - rart så mye rart man legger fra seg når man kan - tror det er eneste fordelen jeg ser med carport sånn sett :P

Er litt både og. Er en del ting jege egentlig ikke har lyst til å kvitte meg med (som alle Cola-glassene mine), men som jeg innser at ikke brukes - og derfor tar opp plass..

Men skal sortere igjennom det nå. Mannen får en reverse-kalender i år. Tenkte å selge unna litt ting på finn, så får han en liten lapp per dag med hva som er kastet/solgt - og hvis det blir penger i det bruker vi det på noe koselig sammen i romjulen.
Oj, lur ide! :D

Hehe, ja det er vel ofte sånn med garasjer - rart så mye rart man legger fra seg når man kan - tror det er eneste fordelen jeg ser med carport sånn sett :p
Hehe ja sant . Innredet med varme og gjesterom over, men bare rot

Vettu det hørtes ikke corny ut! Bare veldig kjekt ! ;)

Idag har vi vært på en liten bytur, ellers bare slappa av og kosa oss hjemme. I morgen skal vi ut og ta familiebilder med svigermor og alle hennes barn og barnebarn. Er bare vi som har barn da :P Blir koselig. Men satser på fint høstvær i fine farger da :)

Back
Topp