Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så deilig ! Kose dere masseKose oss i sol og varme.kom til gran canaria i natt.
![]()
Det hørtes deilig ut!Kose oss i sol og varme.kom til gran canaria i natt.
![]()
Kjekt å bli kvitt litt, da?Ingen planer for helgen - men antar det blir rydding, rydding og mer rydding
Mannen er gira på å f kaste litt ting
Vi har som mål rydde garasjen før jul. Det ser helt j. utIngen planer for helgen - men antar det blir rydding, rydding og mer rydding
Er litt både og. Er en del ting jege egentlig ikke har lyst til å kvitte meg med (som alle Cola-glassene mine), men som jeg innser at ikke brukes - og derfor tar opp plass..Kjekt å bli kvitt litt, da?Driver med slikt prosjekt selv, selger masse tegneserier og hiver DVD-covere
![]()

Hehe, ja det er vel ofte sånn med garasjer - rart så mye rart man legger fra seg når man kan - tror det er eneste fordelen jeg ser med carport sånn settVi har som mål rydde garasjen før jul. Det ser helt j. ut
Oj, lur ide!Er litt både og. Er en del ting jege egentlig ikke har lyst til å kvitte meg med (som alle Cola-glassene mine), men som jeg innser at ikke brukes - og derfor tar opp plass..
Men skal sortere igjennom det nå. Mannen får en reverse-kalender i år. Tenkte å selge unna litt ting på finn, så får han en liten lapp per dag med hva som er kastet/solgt - og hvis det blir penger i det bruker vi det på noe koselig sammen i romjulen.
Høres utrolig corny ut, men han ble kjempeglad![]()
Hehe ja sant . Innredet med varme og gjesterom over, men bare rotHehe, ja det er vel ofte sånn med garasjer - rart så mye rart man legger fra seg når man kan - tror det er eneste fordelen jeg ser med carport sånn sett![]()
Vettu det hørtes ikke corny ut! Bare veldig kjekt !Er litt både og. Er en del ting jege egentlig ikke har lyst til å kvitte meg med (som alle Cola-glassene mine), men som jeg innser at ikke brukes - og derfor tar opp plass..
Men skal sortere igjennom det nå. Mannen får en reverse-kalender i år. Tenkte å selge unna litt ting på finn, så får han en liten lapp per dag med hva som er kastet/solgt - og hvis det blir penger i det bruker vi det på noe koselig sammen i romjulen.
Høres utrolig corny ut, men han ble kjempeglad![]()
Ååå, heldiggriser! Kos dere masseKose oss i sol og varme.kom til gran canaria i natt.
![]()
Rydding er jo spennende!Ingen planer for helgen - men antar det blir rydding, rydding og mer rydding