Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gubben skal jobbe tror jeg
Så tenkte jeg skulle dra på loppemarked
Eller shopping
Søndags besøk hos mine foreldre, vi er der minst en gang I løpet av helga, hver helg. Å det er gubben som vil ditt minst like ofte som jeg![]()
Ikke jegElsker loppemarked![]()
Ikke? hehe. Syns det er kjempe gøy jeg å komme over fine kupp. Har handlet mye på loppemarked vi.Ikke jegmen vil ha vugge, så da får jeg gi loppemarked en kjangs før jeg kontakter de med den jeg liker på finn
![]()
Fikk ikke det genet jeg, det var brukt opp på mine to søstre, de elsker detIkke? hehe. Syns det er kjempe gøy jeg å komme over fine kupp. Har handlet mye på loppemarked vi.
Vugge ja. Vi kjøpte brukt
hehe ja . skjønner. men ser gjerne på ræll jeg for innimellom der kan det dukke opp noeFikk ikke det genet jeg, det var brukt opp på mine to søstre, de elsker det
Har ikke noe problem med å kjøpe brukt, gjør det mye. Er det å gå rundt å se på alt ræll og slikt jeg ikke liker, så må ha med meg en av dem![]()
Nja vet ikke helt
satser på brannstasjonen i morgen da![]()
Har du vert på det før?Det satser vi på og![]()
Nei blir første gangHar du vert på det før?![]()
6åringen skal til pappaen, så jeg og samboeren min skal kose oss med stand-up og middag ute. Mulig vi også tar oss en tur på kino. Også skal jeg SOVE! Har slitt med dårlig søvn i det siste![]()
I dag drar sambo til oslo for å hente bil, mens meg og guttene skal kjøpe kanin
I morgen er det coulor of me i åsane... Når er tåget for flyktningene?
på søndag får vi se på formen og været![]()
Ka er det som skjer i Åsane?
Ja kom og være med i tog!
Det er søn kl. 12.00

Ohh stilig skal du delta