Helg igjen:)

Her er det kakebestillinger som vanlig:)
Får besøk i kveld.
Skal på brannstasjonen i helga og gå i tog til inntekt for flyktningene.
Middag hos svigers.

Gubben skal jobbe tror jeg :)
Så tenkte jeg skulle dra på loppemarked
Eller shopping :)
Søndags besøk hos mine foreldre, vi er der minst en gang I løpet av helga, hver helg. Å det er gubben som vil ditt minst like ofte som jeg:)

Gubben skal jobbe tror jeg :)
Så tenkte jeg skulle dra på loppemarked
Eller shopping :)
Søndags besøk hos mine foreldre, vi er der minst en gang I løpet av helga, hver helg. Å det er gubben som vil ditt minst like ofte som jeg:)

Elsker loppemarked:D

Ikke jeg :p men vil ha vugge, så da får jeg gi loppemarked en kjangs før jeg kontakter de med den jeg liker på finn :)
Ikke? hehe. Syns det er kjempe gøy jeg å komme over fine kupp. Har handlet mye på loppemarked vi.

Vugge ja. Vi kjøpte brukt

Ikke? hehe. Syns det er kjempe gøy jeg å komme over fine kupp. Har handlet mye på loppemarked vi.

Vugge ja. Vi kjøpte brukt
Fikk ikke det genet jeg, det var brukt opp på mine to søstre, de elsker det:)
Har ikke noe problem med å kjøpe brukt, gjør det mye. Er det å gå rundt å se på alt ræll og slikt jeg ikke liker, så må ha med meg en av dem :)

Fikk ikke det genet jeg, det var brukt opp på mine to søstre, de elsker det:)
Har ikke noe problem med å kjøpe brukt, gjør det mye. Er det å gå rundt å se på alt ræll og slikt jeg ikke liker, så må ha med meg en av dem :)
hehe ja . skjønner. men ser gjerne på ræll jeg for innimellom der kan det dukke opp noe:D

Bursdagsfeiring av 4 åringen i morgen, søndag vet jeg ikke hva vi skal finne på, være ute hvia det blir fint vær iallefall:)

6åringen skal til pappaen, så jeg og samboeren min skal kose oss med stand-up og middag ute. Mulig vi også tar oss en tur på kino. Også skal jeg SOVE! Har slitt med dårlig søvn i det siste :(

I dag drar sambo til oslo for å hente bil, mens meg og guttene skal kjøpe kanin :)
I morgen er det coulor of me i åsane... Når er tåget for flyktningene?
på søndag får vi se på formen og været :)

6åringen skal til pappaen, så jeg og samboeren min skal kose oss med stand-up og middag ute. Mulig vi også tar oss en tur på kino. Også skal jeg SOVE! Har slitt med dårlig søvn i det siste :(

Håper du får tatt igjen litt søvn:)
Så gøy med stand up , ka skal dere se?:D

I dag drar sambo til oslo for å hente bil, mens meg og guttene skal kjøpe kanin :)
I morgen er det coulor of me i åsane... Når er tåget for flyktningene?
på søndag får vi se på formen og været :)

Ka er det som skjer i Åsane:)?

Ja kom og være med i tog!:)
Det er søn kl. 12.00

Idag: Middag og kino med venninner idag :)

Lørdag: Dinosaurus show med nevø imorgen - litt etterlengtet tante-nevø tid :)

Søndag: Jobbrelatert aktivitet og loppemarked:)

Back
Topp