Heldig..?

Ja jeg synes du er utrolig heldig! Jeg har hatt tre tunge svangerskap. Skulle virkelig ønske jeg kunne ha nøte det å være gravid.

Hvordan kan folk si sånt! Du er da like gravid som alle andre som er gravid, med eller uten plager.
Ja, det mener jeg også. Dumt når andre skal hakke på andre fordi man kanskje har et lettere svangerskap. Dette er jo bare hvordan min kropp reagerer på graviditeten.

Jeg vil kalle det heldig ja. Er så mange som sliter fælt med kvalme/bekkenløsning eller andre ting, så at vi er noen som slipper unna er å være heldig ! Enkelte plager kan man forebygge før svangerskapet og under svangerskapet med trening, kosthold osv... men noen ting kan vi bare ikke styre, og dermed er vi heldige.

Hadde selv et kjempelett første svangerskap, og dette svangerskapet kommer tett under. Har kun hatt bittelitt mer kvalme, samt litt bekkenproblemer nå i slutten i forhold til det forrige. Halsbrann er jeg derimot megaplaget av, men heller det enn å kaste opp i 9mnd altså ! ;)

Tenker det er litt på holdning. Synes selv også jeg er heldig, ingen alvorlige utfordringer, kjenner jeg er gravid, men jeg kan gå på trening og jobb og er allerede 7 mnd på vei;)

Ja syns du er heldig. Det var jeg og, utenom siste mnd. Da syns jeg det var helt forferdelig, så tenk på de som går fra begynnelsen til slutt og har det garantert verre. Huff klarer ikke forestille meg det en gang

Ja syns du er heldig. Det var jeg og, utenom siste mnd. Da syns jeg det var helt forferdelig, så tenk på de som går fra begynnelsen til slutt og har det garantert verre. Huff klarer ikke forestille meg det en gang

Sånn tenker jeg å nå når det blir tyngre for hver dag nesten... Termin i midten av november... Prøver å si det til samboer å for han blir litt stresset når jeg ikke har det bra.... Vet ikke åssen han hadde takla 9 mnd med plager :-p

Jeg syns du er heldig. :) Mitt forrige svangerskap var ikke så ille heller, eneste plagen gjennom hele var bekkenløsning, men når jeg leser om hvilke plager andre har eller har hatt, føler jeg meg litt heldig også.

Nå er jeg gravid i uke 14 og har vært uten energi i 7 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, syns du er heldig då altså. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil nok si at du er heldig ja :) Vet om mange som spyr i flere måneder, får problemer med bekkenet, får blødninger, svangerskapsforgiftning osv. Går man et full svangerskap ut uten noen form for plager, er man heldig :)

Ja da er du heldig, det er faktisk et fåtall som går gjennom et helt sv.skap uten særlige plager. Joda man merker jo uansett at man er gravid, men jeg skulle gitt mye for å slippe bekkensmerter tidligere kynnere osv.
Men det er uansett verdt det!! ;)

ja synes du er heldig ja... jeg har 2 grusomme svangerskap bak meg med kraftig bekkenløsning, på krykker fra 3-4 mnd., kraftige magesmerter, fullstendig energiløshet, kraftige hodepiner, kvalme osv, osv...

Jupp syns du er heldig sleit med kraftig kvalme å så bekkenløsning som gjor jeg ble så si sengeliggende. Så fikk jeg en hard fødsel som varte lenge :p sku ønske jeg var like heldig som deg :)

Jeg er også så "heldig" at jeg ikke engang har tenkt over/skjønt at jeg er gravid. Ville egentlig hatt ordentlig kvalme så man hadde tatt en test mye tidligere.... To måneder uten å vite... Sukk...

Du er heldig ja :)

Back
Topp