Du er veldig heldig
Jeg hadde det som deg sist og syns jeg var heldig da, men etter hvordan det har vært så langt denne gangen så har jeg innsett at jeg var griseheldig sist !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er man "heldig" når en har hatt et lett svangerskap?
Får hele tiden høre jeg er heldig siden jeg er i så god form. Ja, jeg er heldig siden jeg ikke har spydd i 9 mnd, og ikke slitt med kraftig bekkenløsning. Har heller ikke unge fra før jeg må ta meg av..
Merker jo at jeg er gravid på mange måter, men var jo klar over hva jeg gikk til….
Men heldig? vi er jo skapt for å bringe fram barn...
Vil driste meg til å si heldig ja! Uansett hvor sunn, god form og tilrettelagt arbeidsplass man har så er det ingen garanti.
Hvordan kan folk si sånt! Du er da like gravid som alle andre som er gravid, med eller uten plager.Jeg har det på samme måte, jeg får hele tiden høre at jeg ikke vet hvordan det er å være gravid. Jeg har ikke hatt noen plager, ikke kastet opp, ikke bekkenløsning enda(bank i bordet) jeg er i uke 25 nå. Men jeg merker jo at jeg er gravid, jeg er mye mer trøtt enn jeg pleier, og kjenner jo at magen vokser.