Hekta av mobilspill

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg var helt gal etter Hay Day og Candy Crush en periode...
Har sluttet med de nå, og har funnet meg ett egentlig veldig kjedelig spill, men spennende allikevel, og jeg klarer ikke å slutte spille... Eneste måten er for meg å slette appen på mobilen!

Spiller dere noe spill på mobilen? :) Klarer dere å legge det vekk eller forstyrrer det nattesøvnen?

Spiller ikke noe nå lengre, ble dritt lei både hay day og candycrush. :p Har ikke prøvd å finne noe spill heller da men. Hva spiller du? :)

Jeg spiller "Family guy: The quest for stuff," "Puzzler," og diverse gjette-spill.
Vi legger alltid telefonene rett på nattbordet når vi legger oss, ellers våkner vi bare til, igjen.

For tiden er jeg ganske ram på kabal på mobilen.... Det forstyrrer ikke nattesøvnen, på natta spiller jeg kun mens jeg ammer, men på dagtid...

Spiller ikke noe nå lengre, ble dritt lei både hay day og candycrush. :p Har ikke prøvd å finne noe spill heller da men. Hva spiller du? :)
Jeg fant nåt disneyspill i påske, der man sakte, veldig sakte, bygger opp en fornøyelsespark etter at den blitt fortrollet av en ond heks.
Men ting tar tid.... Veldig lang tid :P
Det som er "bra" med spillet er at om man går inn på det så gjør man det man skal og så er man ferdig, alt fra 2-5 min. Og da er det ingen vits å gå inn igjen på noen timer. På candy og hay day kunne man sitte i tiiiiiimesvis å aldrig bli tom for ting å gjøre...
Kanskje derfor jeg fortsetter å spille det her, for det egentlig ikke tar så mye tid av meg. BV tar mye mer tid ja ;)

Hoho jeg spiller Kim Kardashian Hollywood :p er hekta :p candy crush ga jeg opp for evigheter siden :p

Jeg spiller "Family guy: The quest for stuff," "Puzzler," og diverse gjette-spill.
Vi legger alltid telefonene rett på nattbordet når vi legger oss, ellers våkner vi bare til, igjen.
Family guy? Navnet hørtes interessant ut, hva gjør man der? Er det tidskrevende og at man må inn hele tiden eller går man glipp av ting?

Kom til level 500 på candy crush.. Det er pinlig.. Så sletta det :p men har kabal enda. Det er mest tidsfordriv. Eg er ikkje like hekta :p

Spiller Pet rescue saga i blant. Hvis jeg venter hos legen, f.eks, eller har annen døtid. Ellers wordfeud. Men det tar ikke så mye tid! :)

Hay day, family farm by the seaside, candy crush soda, wordfeud og angry birds friends.

Family guy? Navnet hørtes interessant ut, hva gjør man der? Er det tidskrevende og at man må inn hele tiden eller går man glipp av ting?

Det er veldig artig, for de har så mange artige referanser, og morsomme kommentarer.:D
Neida, ikke tidkrevende, og du går ikke glipp av noe hvis du ikke spiller på en stund.
De har spesielle "events" da, men det må man jo ikke være med på, det endrer ikke opplevelsen av spillet.
Det er farlig fristende å kjøpe ting der da, men man må ikke kjøpe ting for at det skal være gøy. ;)

Hay day altså... Den fella gikk jeg i og en gang :P

Nå spiller jeg Trivia Crack. Veldig morsomt spill hvor man får trent de små grå litt ;) Og ja, det forstyrrer nattesøvnen i den grad det er mulig. Jeg ammer en gang ilp av natten så er våken uansett. Men ofte jeg bare må svare på ett spørsmål til før jeg også sovner igjen :rolleyes:

Spiller hayday og har gjort det lenge. Det ødelegger ikke nattesøvn, men er mer noe å fikle med når jeg må sitte i ro:p

Back
Topp