Heimelaga babymat eller mat på glass?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Eldste nektet å spise hjemmelaget, spyttet det bare ut så hun fikk middagsglass, yngste spiste det hun fikk så, så der gikk det både i hjemmelaget og kjøpemat. Grøt har jeg kjøpt og laget selv om hverandre også.
 
Her fikk de mat på glass og kjøpe grøt.
 
Jeg lagde all babygrøt og mat selv fra bunnen av til datteren min. Tenker å gjøre det samme til neste.
 
Klumpen her spiser det samme som oss. Storkoser seg med mat. Finmost mat klarer han ikke, da brekker han seg, så her får han det vi spiser, i store biter som han greier å håndtere selv.
 
Gir litt av alt :) Glass når vi ikke gidder å lage middag, eller spiser senere. Eller spiser hun det vi spiser, og helst ikke most. Lager havregrøt selv til lunsj i helgene, men til kvelds hver dag får hun hipp-grøt med hjemmelaget sviskemos.
 
Fikk samme maten som oss (BLW), så glass ville blitt rart siden vi spiser lite av det selv
 
Hjemmelaget, rett og slett fordi det er mye billigere
 
Her er det en fin blanding, ca 50/50. Minstemann foretrakk alltid å spise selv, og spiste som regel det samme som oss andre fra han var veldig liten :)
 
Stort sett hjemmelaget middag og hjemmelaget fruktmos, av og til hjemmelaget grøt. Bruker glass og smoothieposer når vi er på farten eller en sjelden gang når vi er alt for slitne til å lage ordentlig mat. Kjøper økologisk og biodynamisk middagsglass, smoothieposer og grøtpakker da.
 
Lagte mye mat selv men grøten kjøpte jeg.
 
Barnemat på glass og hjemmelaget mos var akkurat like upopulært her i hus. Stort sett fikk lille en salt- og melkefri variant av det vi spiste.
 
Får litt begge deøer, men mest hjemmelaget. Med minstemann gir vi ikke melke- og glutenprodukter og havre, for da stopper magen hans opp, så grøt lager jeg stort sett selv siden jeg har hatt problemer med å få tak i Holle sin hirsegrøt.
Han spiser middagsmat og brødmat selv og har gjort det hele veien. Lager knekkebrød av frø.
 
Back
Topp