heihei

ORIGINAL: Mylady

Oi, kor dokker jabbe[8|][:D]
Shaanett har ordna håret og sminken[;)]
E jo snart dokkers tur... kjedelig å være sist[:-]

fnis, jabbeklubb på gang [:D]
du får jo idea fra oss da, din heldiggris! vil å ha idea å sånt først, sånn at æ vet at æ ikke glømme så vældi mye... uff kommer sikkert til å glømme alt! [&:]

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: Shaanett

hehe ja æ e gla æ ikke e dæ! mangle kakepynten enda, må bestille ei til kake fra bakeri, må bake 300rundstykker, lage bordkortene, menyene,sangheftene og kirkeprogrammet enda... har også å legge opp kjolen min noe jeg skal prøve å få gjort enten i morgen eller i neste uke, håper bare eksemen tillater det...skulle også egentlig fått litt spa behandling men får se om jeg i det heletatt rekker det...

Fikk det siste av bordkortan i dag, så nu e det bare og mække alt sammen[:D]
Va hos friøsren og klipte mæj i dag, så på lørdag e det prøvetime..!
Ellers e aaalt klart[:D]
Katti e det du går opp alteret da?

5,juli e d min tur, e jo ei lita stund t enda, men har mye vi ska række å gjøre... sitt å lage lysbilde framvisning på dataen no, men når dagen e dær så træng æ strænkt talt ikke flere bilda, ingen vil jo mærke at æ ikke har brukt det å det bilde liksom...
i går fikk vi gjesteboka å fotoalbumme æ hadde bestilt, greit å ha gjesteboka under bryllupe, så slæpp æ sende den rundt etterpå [:D]
har du funne ut kordan du vil ha håre ditt da? ska du sminke åsså?

Va på prøvetime i går, og fikk ordna både hår og sminkje..
OMG for en jobb bare og finne farge til min hud.. Bruke vell over en time baare på det[&:]

jajks! høre æ har en jobb forand mæ da... livredd æ skal reagere på sminken å ikke se ut på bryllupe! gru å grøss!

mylady: d siste du sa t mæ at æ måtte huske, d glømte æ.... TIARAEN! snakk om å være helt borte... fatte ikke kor borte d går ant å bli...

å ka d spille heta? daga e jo helt vill ætter å bestille d [:D] fnis

ja, skal på salong. men skal på torsdagen før bryllupet... er ikke det litt seint? burde jeg ikke hatt litt mere tid i tillfelle vi trenger mer tid eller noe?

hehe ok, tar deg på ordet! ingen renseprodukter på meg [:D] vil jo se litt normal ut... bør dra innom frisørn en gang til å høre om æ kan få timen litt tiligere, jør jo ikke nåkka om æ farge å klippe d ei uka før bryllupe...

ja ok,går innom torsdag eller fredag, å klage littegrann på at æ vil ha litt tiligere en 2 daga før...

ja, skal på salong. men skal på torsdagen før bryllupet... er ikke det litt seint? burde jeg ikke hatt litt mere tid i tillfelle vi trenger mer tid eller noe?

Oi, ja det va litt for "rett før bryllupet"...[8|][&:]

ja ikke sant! må prate me dæm å be om time littt tiligere... iallefall høre om æ ikke kan få d...torsdagen e d jo så masse som ska skje...

mylady: d siste du sa t mæ at æ måtte huske, d glømte æ.... TIARAEN! snakk om å være helt borte... fatte ikke kor borte d går ant å bli...

å ka d spille heta? daga e jo helt vill ætter å bestille d fnis 

hehe et spill om å gå på jakt... ps2... va råskøy å typen har vældi løst å finne tak i det

fnis, hørtes litt asosialt ut med ps2 i et bryllup...

tirsdaga å torsdage har æ fri, men siden d e streik e æ litt usikker på kordan d blir, men om du gir beskje i tie så tar æ ikke jobb når du kommer [:D]

Ska til biltilsynet i mårra å hente skilt til campingvogna... ellers må æ no prøve å finne ut kossen forsida til sangheftet skal se ut[&:][:D]

har du prøvd å skrive ut nån av di bildan vi lasta ned?

æ ska å få sydd opp kjolen min... så skal æ fikse frisørtimen min... så vet æ ikke helt mere... imårra ska æ no på jåbb men d e siste dagen, så ska æ møte monica på cafe imårra [8D] frozen capperchino

Ska til biltilsynet i mårra å hente skilt til campingvogna... ellers må æ no prøve å finne ut kossen forsida til sangheftet skal se ut[&:][:D]

har du prøvd å skrive ut nån av di bildan vi lasta ned?

Niksnei[:-] trur ikke det e vits... æ blir bare skuffa og fly forbainna[:@] 

skjønne ikke helt koffer du ikke får til, æ får til å ta utskrift av ting som ser ut som gullglitter.... men ble jo ikke like fint som på dataen så klart!

æ ska å få sydd opp kjolen min... så skal æ fikse frisørtimen min... så vet æ ikke helt mere... imårra ska æ no på jåbb men d e siste dagen, så ska æ møte monica på cafe imårra [8D] frozen capperchino

Nam... koffer e ikke æ innvitert?
Kor du ska få kjolen fiksa??
fann dokk spællet? 

hehe ja du e hjærteli vælkommen til å drikke frozen lamme oss om du vil [;)] æ e færdi kl kvart over 3 imårra så bare kom du [8D] slurp
elsa systue sku sy den opp, heldigvis, men har ikke hørt fra ho på lottas enda om æ får pængan tilbake, å står ikke på kviteringa at æ har betalt den teite syinga grrrrrrr [:@]

Nam... koffer e ikke æ innvitert?
Kor du ska få kjolen fiksa??
fann dokk spællet? 

hehe ja du e hjærteli vælkommen til å drikke frozen lamme oss om du vil [;)] æ e færdi kl kvart over 3 imårra så bare kom du [8D] slurp
elsa systue sku sy den opp, heldigvis, men har ikke hørt fra ho på lottas enda om æ får pængan tilbake, å står ikke på kviteringa at æ har betalt den teite syinga grrrrrrr [:@]

Skal tl RÆÆISA[:D]
Herlig å få kjolen ordna da[;)]
Noe skurre med måten ho der dama gjør ting på[>:] tru om  du får pengan... 

må du helt til reisa før å få skilt? ja men heldivis får æ no fiksa kjolen, å d e jo d viktigste!

Kor dokk ska få strøket kjolen og fluffa opp sløret?
Mor ska ta kjolen... tru om ho kan ta sløret... ho har strøket ALT i over 50 år...

ane ikke kordan æ ska gjøre d, har ikke tenkt på d igrunn...

sitt litt i fon bare men prøve å være hær...

sitt litt i fon bare men prøve å være hær...

ser frustrerte fruer samtidig[:D]
har ikke nådd å laga mæ mat[8|]

hihi travle mennaska vi [:D]må håppe en tur i dusjen men kommer tilbake etterpå, kan ikke ta maskin me mæ inn dit [8|]

fillern fant ikke spille foreløbi, men skal til byen på torsdag å ordne litt greier så drar innom spiderman da mens æ no likavæll e dær...

Back
Topp