heihei

fnise av dæ... blei d tur?

uff chippe...kordan å kor jør man d?

se på mæ no! har fått over 600 innlegg, siste mld mi i natt bikka 600

ORIGINAL: Mylady

Hehe, må passe så du ikke tar mæ igjen[&:][:D]
Jepp, vi dro[:D] Va og spiste på bios og handla på prix, apoteket og auropris[8D]
E noen som må lodde chippen. E en i Norge som selg ferdigchippa m garanti. Vi kjøpte i julegave til hverandre for 2-3 år siden[;)] Koste 1000 lapp ekstra ca, men noen av de som driv med det på hobbybasis e ikke så flink. Mellomste broren til sambofikk ødelagt sin. Funka en mnd bare[:'(]

men må vi kjøpe en ny ps2 da?vil jo ikke ha ny... vil bruke min egen [:@]

Kjøpte litt stæsj på europris til å lage kort[;)]

stæsj på europris?kordan stæsj har dæm da?

Ny side?

joksemaker
ikke rart du e kommet så lankt!

ORIGINAL: dagosi

Kjøpte litt stæsj på europris til å lage kort[;)]

stæsj på europris?kordan stæsj har dæm da?

Litt ark og tusja og stempel og litt sånt. Mer på nille da[:)]

hmmm må dra å se om dæm hr nåt kult....

Ny side?

joksemaker
ikke rart du e kommet så lankt!

Åååå, juksa mæbare til ny side[:-][8D][:D]

men d e joks å jokse sæ t ei ny sia å! vil å nå 2000 men skjønne jo at d kræve tid....

Hehe, må passe så du ikke tar mæ igjen[&:][:D]
Jepp, vi dro[:D] Va og spiste på bios og handla på prix, apoteket og auropris[8D]
E noen som må lodde chippen. E en i Norge som selg ferdigchippa m garanti. Vi kjøpte i julegave til hverandre for 2-3 år siden[;)] Koste 1000 lapp ekstra ca, men noen av de som driv med det på hobbybasis e ikke så flink. Mellomste broren til sambofikk ødelagt sin. Funka en mnd bare[:'(]

men må vi kjøpe en ny ps2 da?vil jo ikke ha ny... vil bruke min egen [:@]

Jepp, dokker kan prøve å få chipp, men har dårlig erf som sagt...
Men tenk for en verden av spill[8D] 

må høre me daga... vil jo ha den chippa men ane jo ikke kor mye pænga æ vil bruke på d...

Ka går på tv i kveld?
forslag ka æ kan handle på ebay? Har 300 kr som brenn etter å bli brukt...[8D][&:][:D]

fnis... redd dæm skal brenne opp?ane ikke ka man kan kjøpe på ebay som du kan ha muliheten t å få bruk før...

Ka går på tv i kveld?
forslag ka æ kan handle på ebay? Har 300 kr som brenn etter å bli brukt...[8D][&:][:D]

fnis... redd dæm skal brenne opp?ane ikke ka man kan kjøpe på ebay som du kan ha muliheten t å få bruk før...

Ingen fare, de forsvinn i dag. Må jo handle mat...[8D]

hehe trist men sant, pænga bare renn ut i intet, utruli at d går så mye pænga...

æ va å prøvde kjolan mine idag, brudekjolen skal legges opp no, va å prøvde den idag å va like flått som sist, idag hadde æ også på mæ korsette, trur ikke æ træng underskjørt siden d e mye tyll i kjolen men den va nyyydeli.

så prøvde æ kjolen til mylady sitt bryllup, den e så fin, håpe bare ikke den e før fin liksåm.... ho måtte fikse den enda litt, den va litt slakk i nakken å litt stram rundt magen, men gu kor æ glæde mæ til den e færdi!!!!!!!!

Så bra[:)]
Det skal jo være fint i bryllup!![:D]
Noen damer som ska i bryllupet har bestilt sånne penkjola.
Flott at du ikke treng underskjørt. Æ hate å gå med det, men ska ha opp kirka i allefall så æ ikke snuble i kjolen[:D] og æ hat jo ikke sånne lag inni kjolen.

ok så d e flere som har sånne fin fine kjola da? vil jo ikke være den eneste som kommer i skikkeli ballkjolegreier sånn at dæm trur æ vil ha oppmærksomheta, før d vil æ jo ikke, æ har jo min dag 2 uke før dæ...

nope, syns din va en flott kjole som de fleste vil missunne dæ før! den va en litt moderne utgave av min kjole egentli, men du har lov å bruke så fin kjole siden du e forlover!

trur alle de andre har helt ænkle kjola som bare e i helt vanli stoff...

hehe ja, gikk plutselig råfort detta, håpe d vises på innleggan å [:D]

å fy før et tall æ har no, helt til denna mld [:'(]

tar du ikke fon når æ ringe?

vi e sladrera!

hehe men trur jo ho tar det som en positiv overaskelse da [:D]

velkommen tilbake shaanett! gruer meg til jeg ikke får sitte  forand nett [:(] selv om at det er jo gubben min som gjør det meste både siste dagen og de andre dagene...

Back
Topp