Fearless..
Forumet er livet
[8D][8D][8D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Shaanett
ORIGINAL: dagosi
hrmf, koffer e vi aldri her samtidig? jeg skal å ta sol på sykehuset om fem dager så blir besøk på deg i helga [:D] føflekker er noe drit... syns du klare dæ bra me å øve på digiscrap da, ho må være en go lærer [8D]
Tatt will bii mee[:D][:D][:D]
hilser pent go dag
Ikke lenge til vi å treffes[:D][:D]
nope, e væll godt under 2 mnd, tørr nesten ikke tenke på det... æ ska jo rekke og gifte meg først [&:]
Æ å.. bare 2 uker igjen[&:][:D]
hrmf, koffer e vi aldri her samtidig? jeg skal å ta sol på sykehuset om fem dager så blir besøk på deg i helga [:D] føflekker er noe drit... syns du klare dæ bra me å øve på digiscrap da, ho må være en go lærer [8D]
Tatt will bii mee[:D][:D][:D]
wiill bii mee? ka det er?
At det e æ som e lærern hennes[8D][:D]
hehe ja æ e gla æ ikke e dæ! mangle kakepynten enda, må bestille ei til kake fra bakeri, må bake 300rundstykker, lage bordkortene, menyene,sangheftene og kirkeprogrammet enda... har også å legge opp kjolen min noe jeg skal prøve å få gjort enten i morgen eller i neste uke, håper bare eksemen tillater det...skulle også egentlig fått litt spa behandling men får se om jeg i det heletatt rekker det...
Fikk det siste av bordkortan i dag, så nu e det bare og mække alt sammen[:D]
Va hos friøsren og klipte mæj i dag, så på lørdag e det prøvetime..!
Ellers e aaalt klart[:D]
Katti e det du går opp alteret da?