heihei

[8D][8D][8D][:D]

mye brukt e no den hær iallefall...... sjøl om d e mye joks å går...

juhu fikk ny sia å greier!

tror jeg finner senga igjen, er så grusomt trett

trudde førestn at æ hadde hatt to stjerne længe...går jo å vente på nr 3 å syns æ har jort d længe.... [>:]

æ skriv no allti dialækt t dæ da, går no ut ifra at du skjønne ka æ skriv [8D] ja den va nyyyydeli, kor flink du e å lage digiscrap! 

prøve du å skryte på deg flere innlegg shaanet? busted! [8D] 

natta mylady og shaanet

hrmf, koffer e vi aldri her samtidig? jeg skal å ta sol på sykehuset om fem dager så blir besøk på deg i helga [:D] føflekker er noe drit... syns du klare dæ bra me å øve på digiscrap da, ho må være en go lærer [8D]

hilser pent go dag 

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: dagosi

hilser pent go dag 

Ikke lenge til vi å treffes[:D][:D]

nope, e væll godt under 2 mnd, tørr nesten ikke tenke på det... æ ska jo rekke og gifte meg først [&:]

hrmf, koffer e vi aldri her samtidig? jeg skal å ta sol på sykehuset om fem dager så blir besøk på deg i helga [:D] føflekker er noe drit... syns du klare dæ bra me å øve på digiscrap da, ho må være en go lærer [8D]

Tatt will bii mee[:D][:D][:D]

wiill bii mee? ka det er?

hilser pent go dag 

Ikke lenge til vi å treffes[:D][:D]

nope, e væll godt under 2 mnd, tørr nesten ikke tenke på det... æ ska jo rekke og gifte meg først [&:]

Æ å.. bare 2 uker igjen[&:][:D]

hehe ja æ e gla æ ikke e dæ! mangle kakepynten enda, må bestille ei til kake fra bakeri, må bake 300rundstykker, lage bordkortene, menyene,sangheftene og kirkeprogrammet enda... har også å legge opp kjolen min noe jeg skal prøve å få gjort enten i morgen eller i neste uke, håper bare eksemen tillater det...skulle også egentlig fått litt spa behandling men får se om jeg i det heletatt rekker det...

Tatt will bii mee[:D][:D][:D]

wiill bii mee? ka det er?

At det e æ som e lærern hennes[8D][:D]

hehe jepp! bare ta all æra fra ho [8D]

hehe ja æ e gla æ ikke e dæ! mangle kakepynten enda, må bestille ei til kake fra bakeri, må bake 300rundstykker, lage bordkortene, menyene,sangheftene og kirkeprogrammet enda... har også å legge opp kjolen min noe jeg skal prøve å få gjort enten i morgen eller i neste uke, håper bare eksemen tillater det...skulle også egentlig fått litt spa behandling men får se om jeg i det heletatt rekker det...

Fikk det siste av bordkortan i dag, så nu e det bare og mække alt sammen[:D]
Va hos friøsren og klipte mæj i dag, så på lørdag e det prøvetime..!
Ellers e aaalt klart[:D]
Katti e det du går opp alteret da?

5,juli e d min tur, e jo ei lita stund t enda, men har mye vi ska række å gjøre... sitt å lage lysbilde framvisning på dataen no, men når dagen e dær så træng æ strænkt talt ikke flere bilda, ingen vil jo mærke at æ ikke har brukt det å det bilde liksom...
i går fikk vi gjesteboka å fotoalbumme æ hadde bestilt, greit å ha gjesteboka under bryllupe, så slæpp æ sende den rundt etterpå [:D]
har du funne ut kordan du vil ha håre ditt da? ska du sminke åsså?

Back
Topp