Heidi og Linda`s dagbok <3

Lykke til :happy:
Blir spennende å følge dere!

Da har endelig tante rød kommet og håpet er på plass igjen. Letrozol i fem dager nå og så er det innvendig ul hos gynekologen, så vi krysser fingre og tær for at gynekologen har gode nyheter til oss på fredag! Så vi igjen kan vende nesen mot københavn :happy:

En liten oppdatering: det ble ingen tur til danmark da jeg hadde en veldig lang syklus og vanskelig å beregne når jeg skulle få eggløsning. Men nå har jeg endelig (etter mye venting og tårer) fått mensen igjen, så siste letrozol i dag og så time hos gynekologen til fredag. Så da er håpet tilbake for nå har vi ventet lenge på neste forsøk! Krysser alt jeg har for at denne gangen får vi gode nyheter og kan reise! :happy:

En liten oppdatering: det ble ingen tur til danmark da jeg hadde en veldig lang syklus og vanskelig å beregne når jeg skulle få eggløsning. Men nå har jeg endelig (etter mye venting og tårer) fått mensen igjen, så siste letrozol i dag og så time hos gynekologen til fredag. Så da er håpet tilbake for nå har vi ventet lenge på neste forsøk! Krysser alt jeg har for at denne gangen får vi gode nyheter og kan reise! :happy:
Krysser det jeg kan for dere :)

Krysser det jeg kan for dere :)

Tusen takk, det hjalp også! For vi var i danmark i går, så da får vi bare håpe det blir noe :happy:
Hvordan går det med deg? Ser du skal ha ivf i april eller mai?

Tusen takk, det hjalp også! For vi var i danmark i går, så da får vi bare håpe det blir noe :happy:
Hvordan går det med deg? Ser du skal ha ivf i april eller mai?
Så flott :D Nå blir det spire! ;)
Har 6 dager igjen med tabletter også blir det sprøytestart :)

Så flott :D Nå blir det spire! ;)
Har 6 dager igjen med tabletter også blir det sprøytestart :)

Da krysser jeg fingre og tær for at det blir spire på oss begge to! :D

Ble ingen positiv test denne gangen :(
Men nå har jeg ihvertfall fått besøk av tante rød så da er det ikke lenge til vi prøver igjen håper jeg ;)

Ble ingen positiv test denne gangen :(
Men nå har jeg ihvertfall fått besøk av tante rød så da er det ikke lenge til vi prøver igjen håper jeg ;)
Så kjedelig :(
Vi går en lysere tid i møte, og håper det betyr hell og lykke for dere :)

Tusen takk, så hyggelig at det er så mange som følger med på reisen våres :)
På søndag var vi igjen en liten svipp tur i danmark så håper det klaffer denne gangen.
*krysser fingrene*

Tusen takk, så hyggelig at det er så mange som følger med på reisen våres :)
På søndag var vi igjen en liten svipp tur i danmark så håper det klaffer denne gangen.
*krysser fingrene*
Masse lykke til ♡

En liten oppdatering. Vi har fortsatt ikke hatt hellet med oss og har nå tatt kontakt med Medicus i Trondheim for å komme igang med IVF. Men så er det jo sommerferie så vi får vite i august hva som vil skje videre.
Jeg kjenner jeg er veldig nervøs for IVF da jeg ikke føler meg helt sikker på hva det innebærer av medisiner, osv.
Så vi skal ha et siste forsøk i danmark nå i juli hvis alt går etter planen. Håpet har vi hvertfall enda og gir oss ikke før vi er i mål! En vakker dag blir det vel vår tur :dummy::dummy1:

Håper det virkelig klaffer for dere nå :D

Masse lykke til [emoji173]️ IVF er helt klart mer slitsomt men verdt det når det forhåpentligvis klaffer :)!

Da er vi i gang med sprøyter (startet 03.10) var på UL på fredag og alt så fint ut. Skal på ny UL i morgen, veldig spent på om han har like gode nyheter da. Håper så inderlig at dette går i boks nå, føler det er så lenge siden livet handlet om noe annet enn penger og neste forsøk. Men vi holder motet oppe og ser jo at det er mange som har klart å bli gravide med IVF så da kan det jo hende det skulle klaffe for oss også :angelic:

Back
Topp