Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser det jeg kan for dereEn liten oppdatering: det ble ingen tur til danmark da jeg hadde en veldig lang syklus og vanskelig å beregne når jeg skulle få eggløsning. Men nå har jeg endelig (etter mye venting og tårer) fått mensen igjen, så siste letrozol i dag og så time hos gynekologen til fredag. Så da er håpet tilbake for nå har vi ventet lenge på neste forsøk! Krysser alt jeg har for at denne gangen får vi gode nyheter og kan reise!
Krysser det jeg kan for dere
Så flott Nå blir det spire!Tusen takk, det hjalp også! For vi var i danmark i går, så da får vi bare håpe det blir noe
Hvordan går det med deg? Ser du skal ha ivf i april eller mai?
Så flott Nå blir det spire!
Har 6 dager igjen med tabletter også blir det sprøytestart
Tusen takk Jeg ogsåDa krysser jeg fingre og tær for at det blir spire på oss begge to!
Ble ingen positiv test denne gangen
Men nå har jeg ihvertfall fått besøk av tante rød så da er det ikke lenge til vi prøver igjen håper jeg
Så kjedeligBle ingen positiv test denne gangen
Men nå har jeg ihvertfall fått besøk av tante rød så da er det ikke lenge til vi prøver igjen håper jeg
Så kjedeligBle ingen positiv test denne gangen
Masse lykke til ♡Tusen takk, så hyggelig at det er så mange som følger med på reisen våres
På søndag var vi igjen en liten svipp tur i danmark så håper det klaffer denne gangen.
*krysser fingrene*