Heidi og Linda`s dagbok <3

Ååh gratulerer
E kje så svak strek når til og med eg ser den! :) gratulera :)
Gratulerer med positiv test :)
Den var jo veldig tydelig :) Gratulerer <3
Den var ikke svak i det hele tatt. Gratulerer så mye med spire :D
Positiv test! Gratulerer så mye :D
Absolutt ingen problemer med å se den streken! :))
Den er jo ikke svak i det hele tatt :) Gratulerer ;)

Tusen takk alle sammen! :signs001 Nå renner tårene som bare det her, jeg trodde det var bare jeg som så streken men veldig gøy å høre at så mange andre kan se den også:happy: Det er vanskelig å tro at det faktisk er en positiv test jeg har tatt. Nå skal det sies at jeg har tatt en del tester etter dette og streken er der fortsatt :happy093

Snart digital kanskje? Hvor mange dpo? :)

Og gratulerer med spiren ❤️

Last edited:
Snart digital kanskje? Hvor mange dpo? :)

Og gratulerer med spiren ❤️

Tusen takk :Heartpink Dpo 15 så håper tiden går fort til det er trygt :happy: Hvordan går det med deg? :happy:

Gratulerer med positiv test! Håper spiren vokser seg stor og sterk ❤️

Tusen takk :Heartred Det håper jeg også;) Ser du har en liten gutt, så koselig :happy: Prøver du på nummer to?

12092264_10156103566655626_87435481_n.jpg
12071534_10156103566970626_624936445_n.jpg

Tatt et par tester for å være sikker på at jeg faktisk har en liten spire :p

Tusen takk :Heartpink Dpo 15 så håper tiden går fort til det er trygt :happy: Hvordan går det med deg? :happy:

Krysser fingrene for at spiren sitter til juni :D

Her går det greit. Venter på EL, så får vi se om den dukker opp eller ikke ;)

Ja har en gutt, og er i pp1 på nr 2 :) spennende, håper der går like fort med denne som med førstemann ;)

Masse lykke til!! :Heartpink Krysser fingrene for at det går like fort med andremann ;)

Krysser fingrene for at spiren sitter til juni :D

Her går det greit. Venter på EL, så får vi se om den dukker opp eller ikke ;)

Ja det blir mye venting i denne prosessen, men det er jo verdt når det til slutt går bra :happy:
Krysser fingrene for at EL dukker opp og ting klaffer for deg! :D

Huff ja venting, er det noe vi blir gode på i denne prosessen så er det vel venting :p
Men jeg krysser fingrene for deg hvertfall ;)

En liten oppdatering siden sist: Dessverre klarte ikke vårt lille mirakel å klamre seg fast så det endte med en SA 9+0.
Det har vært en tøff prosesss å gå igjennom men den har faktisk ført oss nærmere hverandre og vi har fått mye støtte av de rundt oss som vet hva vi går igjennom. Så vi er heldige! Nå er det tilbake til å vente på tante rød. Så vi krysser både fingre og tær for at det blir en ny tur til danmark i januar :happy:

En liten oppdatering siden sist: Dessverre klarte ikke vårt lille mirakel å klamre seg fast så det endte med en SA 9+0.
Det har vært en tøff prosesss å gå igjennom men den har faktisk ført oss nærmere hverandre og vi har fått mye støtte av de rundt oss som vet hva vi går igjennom. Så vi er heldige! Nå er det tilbake til å vente på tante rød. Så vi krysser både fingre og tær for at det blir en ny tur til danmark i januar :happy:
Trist å høre... ❤️ Lykke til, Heidi og Linda! Dere er tøffe!

Stor klem til dere ♡

Godt å høre at dere har god støtte rundt dere, det er veldig viktig.
Nå håper jeg tanta snart dukker opp så dere får startet opp igjen, en ting er sikkert at jeg heier iallefall på dere !! :D

Stor klem til dere ♡

Godt å høre at dere har god støtte rundt dere, det er veldig viktig.
Nå håper jeg tanta snart dukker opp så dere får startet opp igjen, en ting er sikkert at jeg heier iallefall på dere !! :D

Tusen takk, veldig hyggelig å høre at du heier på oss :happy: Og gratulerer så mye med baby i juli!! :D

Back
Topp