Heidi og Linda`s dagbok <3

Takk :happy: Hvordan går det med deg? Hvor lang tid tok det før du kjente noen symptomer?

Her går det bra ;) Jeg husker ikke helt men jeg tror egentlig jeg kjente noe stikking og menslignende smerter så å si med en gang :) ...kan være at jeg bare innbilte meg det da ;) ...men alle graviditeter er forskjellige, så det kan jo også være normalt å ikke kjenne noen ting ;)

Krysser fingrene for dere :)

Krysser fingrene for dere :)

Takk :Heartred Men ser ikke ut som det var vår tur til å lykkes denne gangen dessverre :( Tok test på fredag og i dag, begge var negative. Så da er det bare å gjøre seg klar til neste forsøk. Og håper det klaffer bedre da ;)

Da ble det ingen spire den første runden :( Så for å slipper å kjenne så mye på sorgen vi nå føler, hopper vi rett på et nytt forsøk:) Har en god følelse på at det skal klaffe denne gangen da to er lykketallet mitt :p Samme runde som sist med femar i fem dager og eggløsningsprøyte før turen forhåpentligvis går tilbake til Danmark i slutten av uken. Venter bare på klarsignal fra storkklinikken at kroppen min er klar:happy: Nå vet vi ihvertfall hva som venter oss :)

Jippi! Etter mye mail fram og tilbake har vi fått time hos stork på lørdag :happy: Så nå er hotell og flybilletter bestilt og vi er klare for å begi oss ut på runde nummer to :happy:

Jippi! Etter mye mail fram og tilbake har vi fått time hos stork på lørdag :happy: Så nå er hotell og flybilletter bestilt og vi er klare for å begi oss ut på runde nummer to :happy:
Masse lykke til :)

12067210_10156093747325626_1666778096_n.jpg

Klarte ikke holde meg og tok denne nå, noen andre en meg som ser en svak strek? :happy:

E kje så svak strek når til og med eg ser den! :-) gratulera :-)

Positiv test! Gratulerer så mye :D

Back
Topp