Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jordbæret
ORIGINAL: Lisee
Ja Thea gnager og putter alt i munnen!!! Det er ikke den ting som ikke går igjennom munnen hennes!!! [:D] hihi
Men gruer meg til hun får tenner oppe og så finner ut at hun kan bite med dem... stakkars puppen da...[&:]
Thea får gnage på skorper eller kavring hun, og det virker som stiller litt av kløinga hennes!
Klarer hun å spise noe av skorpene eller blir de bare sutta på?
Hvis hun får skorper fra brødskiver så suger hun på dem, og noe får hun i seg og litt går på gulvet!!
Men kavring eller sånne tørre skorper du kjøper i butikken i pose, de får hun skrapa litt av!! Også blir de jo fukta godt etter all suttinga på dem, så hun får i seg litt av det da!!
Kavring er favoritten her!!! [:D]
Ja Thea gnager og putter alt i munnen!!! Det er ikke den ting som ikke går igjennom munnen hennes!!! [:D] hihi
Men gruer meg til hun får tenner oppe og så finner ut at hun kan bite med dem... stakkars puppen da...[&:]
Thea får gnage på skorper eller kavring hun, og det virker som stiller litt av kløinga hennes!
ORIGINAL: Miip
Eller neser... må bare passe på at ho ikke svelger øedobbene mine da...[:-] Men ang skorper og sånn- har kjøpt sånne babykjeks fra hippo... er det noe smart å gi? Har ikke turt å gi enda...[:)]
Eller neser... må bare passe på at ho ikke svelger øedobbene mine da...[:-] Men ang skorper og sånn- har kjøpt sånne babykjeks fra hippo... er det noe smart å gi? Har ikke turt å gi enda...[:)]
ORIGINAL: NO/DK
Heisann........blir med jeg også. Jeg har gitt de kjeksene fra Hippo. De mykner veldig fort og griser veldig mye.........men de er godt likt her ivertfall
ORIGINAL: Lille Rosin
[:)]Tinnea fikk smake 8 mnd middag i går.[:)]
Haha... Det var artig å se på. Og Tinnea stakkar grøsste og gapte.[:)]
Var på middag hos foreldrene mine, og morfaren skulle ordne middag til Tinnea også. Men han glemte jo å sjekke mnd på de. Leste spaghetti og kjøttdeig han og tok det.[:)]
ORIGINAL: Lisee
Da må jeg gå...
Super koselig å snakke med dere! Dette må vi gjenta[:D]
Hurra for ideen, Jordbæret!!!!
Kos dere videre
ORIGINAL: Suppadura
Heey!!
Koomer diltende jeg og!
For sent?
ORIGINAL: NO/DK
Du jordbæret, jeg tror jeg skremmer vekk alle jeg..........ingen som kjenner meg......
Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]