Hei!

Eller neser... må bare passe på at ho ikke svelger øedobbene mine da...[:-] Men ang  skorper og sånn- har kjøpt sånne babykjeks fra hippo... er det noe smart å gi? Har ikke turt å gi enda...[:)]

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: Lisee

Ja Thea gnager og putter alt i munnen!!! Det er ikke den ting som ikke går igjennom munnen hennes!!! [:D] hihi

Men gruer meg til hun får tenner oppe og så finner ut at hun kan bite med dem... stakkars puppen da...[&:]

Thea får gnage på skorper eller kavring hun, og det virker som stiller litt av kløinga hennes!

Klarer hun å spise noe av skorpene eller blir de bare sutta på?

Hvis hun får skorper fra brødskiver så suger hun på dem, og noe får hun i seg og litt går på gulvet!!
Men kavring eller sånne tørre skorper du kjøper i butikken i pose, de får hun skrapa litt av!! Også blir de jo fukta godt etter all suttinga på dem, så hun får i seg litt av det da!!
Kavring er favoritten her!!! [:D]

Skal jeg jammen prøve! *løpogkjøpkavringimorgen*[:D]

Ja Thea gnager og putter alt i munnen!!! Det er ikke den ting som ikke går igjennom munnen hennes!!! [:D] hihi

Men gruer meg til hun får tenner oppe og så finner ut at hun kan bite med dem... stakkars puppen da...[&:]

Thea får gnage på skorper eller kavring hun, og det virker som stiller litt av kløinga hennes!

Haha.... Tinnea biter allerede, og det er vondt ja.... Og helt uten tenner.[:(]
På fredagen fikk ho en hipp baby kjeks, men den skjønte ho ikke noe av. Og den som da var til å putte i munnen havnet i vertfall ikke der. Men så satte ho i halsen, så da ble det slutt på moroa.

ORIGINAL: Miip

Eller neser... må bare passe på at ho ikke svelger øedobbene mine da...[:-] Men ang  skorper og sånn- har kjøpt sånne babykjeks fra hippo... er det noe smart å gi? Har ikke turt å gi enda...[:)]

Heisann........blir med jeg også. Jeg har gitt de kjeksene fra Hippo. De mykner veldig fort og griser veldig mye.........men de er godt likt her ivertfall

Thea har smakt på dem via en venninne og her gikk de ned!!!!
Bare å prøve å se hvordan det går!!

De kan også bløtes i melk og gis som grøt liksom!!

Men de løser seg fort opp, så det blir ganske grisete!!! [8D]

ORIGINAL: NO/DK
Heisann........blir med jeg også. Jeg har gitt de kjeksene fra Hippo. De mykner veldig fort og griser veldig mye.........men de er godt likt her ivertfall

Hei snuppa!!!
BAre koslig at du blir med og!!! morsomt å skravle flere vettø!!!

Må bare gå å lage litt melk til Thea jeg!! PRøver noe nytt med en flaske morsmelk erstatning på kvelden i håp om at hun sover lenger...... ikke funka til nå da men..... [&:]

Kommer plutselig tilbake!

[:)]Tinnea fikk smake 8 mnd middag i går.[:)]
Haha... Det var artig å se på. Og Tinnea stakkar grøsste og gapte.[:)]
Var på middag hos foreldrene mine, og morfaren skulle ordne middag til Tinnea også. Men han glemte jo å sjekke mnd på de. Leste spaghetti og kjøttdeig han og tok det.[:)]

Da må jeg gå...
Super koselig å snakke med dere! Dette må vi gjenta[:D]
Hurra for ideen, Jordbæret!!!!
Kos dere videre

ORIGINAL: Lille Rosin

[:)]Tinnea fikk smake 8 mnd middag i går.[:)]
Haha... Det var artig å se på. Og Tinnea stakkar grøsste og gapte.[:)]
Var på middag hos foreldrene mine, og morfaren skulle ordne middag til Tinnea også. Men han glemte jo å sjekke mnd på de. Leste spaghetti og kjøttdeig han og tok det.[:)]

Det har jeg prøvd her også. Fiskeboller gikk ned, men spaghettien kom opp igjen. Men det blir noen morsomme grimaser ja...

Du jordbæret, jeg tror jeg skremmer vekk alle jeg..........ingen som kjenner meg......

ORIGINAL: Lisee

Da må jeg gå...
Super koselig å snakke med dere! Dette må vi gjenta[:D]
Hurra for ideen, Jordbæret!!!!
Kos dere videre

Bare hyggelig!! Gi rapport om hvordan Eskil syntes det var da!!!

Snakkes da!! Takk for at du tok initiativ da!! Må gjentas!!

Det var bra [:D] Nå som jeg endelig "mannet" meg opp til å skrive litt.......

Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]

ORIGINAL: Suppadura

Heey!!
Koomer diltende jeg og!
For sent?

Bedre sent enn aldri da!!
Hvordan er formen din?

Det var bra [:D] Nå som jeg endelig "mannet" meg opp til å skrive litt.......

Også har jeg jo ikke skrevet så mye så jeg roter litt.........som svar på Suppadura dette da

Du jordbæret, jeg tror jeg skremmer vekk alle jeg..........ingen som kjenner meg......

Neida, du er da ikke farlig!!!! [:)]
Biter ikke så veldig hardt ihvertfall!! [;)][&:] bare litt små-gnaging!!

Da skal jeg prøve med de kjeksene[:)] Synes februarmøte var hyggelig jeg[:D]

Det synes jeg og!!
Morsomt å ha noen med barn i samme alder å skravle med!! 0gså er det litt mer intimt her inne liksom!!

hallooo jeg er også med[:D][:D]

Back
Topp