Hei, Tullmusa!!

ORIGINAL: mamma84

Vi er ikke så fan av doggystyle som dere kaller det, og vi skal ha jente.... Så det stemmer dette.

Da blir gubben glad! Jeg bare gjør som jeg blir bedt om, og når han sier jeg skal snu rumpa til så gjør jeg det! He he... Mannen min vil ha en sønn som han kan ta med seg i verkstedet og lære han alt om biler og mekking! Litt søtt da! Men er helt sikker på at om han får en jente blir han like bra! "Bare" 8 mnd igjen til vi får se!

Jo han skal få rosa sløyfe, hull i ørene med rosa øredobber, rosa klær og rosa sko! Å du verden, stakkars gutt! Hmm, av en eller annen merkelig grunn har jeg fått denne tråden til å dreie seg om meg igjen, skjønner ikke det!

Samboer her skal få henne til å begynne med Cross sier han. Han har også tenkt til å henge opp litt biler på rommet hennes for å vekke interessen for de tingene. Han er veldig glad for en jente, men det blir nok en gutt en gang også. (håper på 2 barn jeg)

hehehe, ja si det!!!Hvordan er du driver pebbles[;)] Samboeren lurer
på hva jeg ler av her... Jo da, svarte jeg, er bare ei Gjøvik jente som ikke vet
å kle unga sine[;)]

mamma84: grattis med jenta! ER NAVNET BESTEMT?

Ja navnet er bestemt. Vi har blitt enige om at det er en Thea Emilie ettersom vi har sett henne på ul. og kjenner sparkene hennes hver dag.

Kan du ikke å lese Sollise? Navnet på babyen står over tickern hennes! Tror det blir sånn her også mamma84 hvis det blir jente, så blir hun nok tatt med på rally og cross allikevel! Jeg og håper på to, men nå må jeg konsentrere meg om den som er i magen min først!

Herlig navn[:D]

Takk Takk.... Det syntes vi også....

Er greit at samboer gjør det så lenge hun vil. Hvis det regner jeg med at mor må stå bekymret på sidelinjen å se på.... Uff, er bekymret allerede kjenner jeg.

Men kjære deg, det så jeg da ikke en gang jeg.... Må få låne brillene
dine pebbles[8|] sånn ja; nå ser jeg...
Du skal ikke snakke så høyt du da pebbles, som ikke ser forskjell på
en elg og en mann på sykkel.... hahaha[:D][:D][:D] synes jeg ser deg for meg...
huff...

Ler høyt jeg nå!!!!!

Syntes det er moro å lese alle komplimentene dere gir hverandre....
Samboer lurer på hva som skjer her.

Ja, desse samboerene måtro vi er blitt litt tulleruske alle sammen her[&:]
Jeg å sitter og humrer og ler for meg selv hele tia[:D] Håper han bare ikke ringer til
de mennene i de hvite frakkene... Tenk om jeg blir henta nå en dag, og lagt inn i tvangstrøye og det
hele???? Huff og huff[:(]

HA HA HA Ja du Sollise, du er ikke vettug på en flekk seg jeg... Bare venter på å bli lagt inn! Thi hi.. Du kan godt få låne brillene mine, men ikke så lenge da!

Ja, stakkar han skjønner jo ingenting.... Tror egentlig han er litt sjalu, for hver gang han går forbi dataen må han stoppe opp og lese litt. Han så tilfeldigvis innlegg fra lillemolla to eller tre ganger på rad, da sa han; snakker du mye med henne eller????

Stakker, nå har han sovna nå.... Han er mer gravid enn meg han.

Ja, hehe... Men da tar dem vel med deg i samma slengen tenker jeg,pebbles[:D]
Huff, ser for meg deg og meg på en lukket anstalt... Men det verste av alt, vi kunne
sikkert ha fått det alle tiders der å vi[:D][:D][:D] Humre og le for oss selv...
"Man trives best i eget selskap" er et kjent sitat....

[8|]=meg med pebbles briller[;)] Fin el???

Ja, det er bra disse karafår nattesøvna si, mamma84... Hvem vet, kanskje han har en liten spire han å????[;)]

He he, har du smitta samboern din? Mannen min ligger og sover på sofaen, men våkner av og til når jeg ler høyt! Da stirrer han på meg og så snur han seg. Kanskje han har hormonsvigninger så han er litt grinete?

Han har hvert sånn siden jeg ble gravid.... Han har til og med gått mer opp i vekt enn meg.... Helt seriøst, han har mer svangerskaps relaterte plager enn meg.... [:D]

Sies jo at det er smittsomt....

hehehe, ja da gruer jeg meg til du skal føde... tji hi, han kommer til å presse og tro han
skal føde som deg han da[:D][:D]

UFF ja... Spent på hvordan han takler dette. Han har litt skrekken tror jeg.

Han holdt på å gå i bakken når jeg måtte sy 2 sting i haka....

Ha ha, har hørt om menn som sympatiserer så mye med damene sine at de blir mer gravide enn dem! Håper ikke mannen min blir sånn, han skal ta seg av meg, ikke skape seg med "liksomplager"! Sollise, du kler virkelig brillene mine! Som du sikkert vet så er jeg sykepleier, og har hatt forskjellige jobber. En av disse jobbene var på en sikkerhetsavdeling ved et psykiatrisk sykehus. Tror du hadde hatt godt av et opphold der, hvor beltelegging og fotfølging er den del av hverdagen. Og siden du virker som ei knakanes god jente tror jeg at jeg frivillig vil legge meg inn sammen med deg!

hehehehehehe[:D][:D][:D] Ja, men da er det en avtale[:)] Men du kan jo liksom jobbe der litt
i tillegg da pebbles, så vi har litt penger til livets opphold. Må betale nettet vettø[:D]

Ja, da må vi i disse beltene også da ja.... hmmmm, det kan bli en prøvelse, men tvangstrøya skal nok
gå greit[:D] For de fleste klærne i skapet har nemlig krympa og blitt så trange i det siste,
så er liksom mer eller mindre vant tvangstrøyer[:D][:D][:D] kanskje du blir med også mamma84?

Back
Topp