Hei, Tullmusa!!

Tusen takk tullmusa! Fant det ut i dag faktisk! Tror ikke helt på det selv enda! Håper du finner deg ny jobb snart, for kundebehandling er no dritt![:D][:D]

Jeg kan godt jobbe i en butikk, men ikke på et bakeriutsalg hvor det står flokker med kunder rundt deg hele tiden. Liker å kunne ta meg tid til å være hyggelig. Det blir liksom bare stress, og jeg tror kunden kan merke det og..

Hvordan fant du ut av su var gravid så tidlig? Det er jo ikke mange dagene siden EL.. Brukt sånn rfsu-test?

Vedder på at du ikke får sove i natt![;)]

Jeg er så utrolig misunnelig [:'(][:'(][:'(]
-og samtidig så veldig glad på dine vegne [:D][:D][:D]

Jeg kjenner følelsen lisa! Tickern min stemmer ikke helt, for jeg har så kort syklus! Der hvor man kan regne ut termin på hjemmesiden til babyverden står det at jeg er 3 uker og 6 dager på vei. Skal se om jeg får rettet på det.

Sånn. Nå er den riktig.

Bare satt her og leste litt jeg.. Kan godt bytte så får du gjøre på ingenting og jeg jobbe på bakeriet[:D] hehe..Hadde endt opp med at jeg hadde spist dem konkurs[:D]

He he, ja det skulle tatt seg ut anni87! Vi blir aldri fornøyde, enten vi har jobb eller ikke! Men jeg tror jeg foretrekker å jobbe, tror jeg hadde kjedet meg hvis jeg skulle gått hjemme!

Åhh! du kunne bare prøvd deg! Da hadde det ikke tatt lange tiden før du hadde fått sparken! Vi må betale for alt vi spiser. Men vi får jo masse rabatt da. Skriver opp alt vi tar med oss, og så blir det trekt fra lønna. [:)] Heldigvis frister ikke wienerbrødene meg så masse lenger. Jobbet der for ca ett og et halt år siden og, og DA la jeg på meg masse! Føltes som jeg jobbet i et kakehus! Mmmm!![:D]

Visste dere at i ETT wienerbrød er det like mange kalorier som det er anbefalt for en kvinne som dagsdose???

Er nå bedre enn ingenting! Satt på ræva en stund, og der er nå bedre å være der enn å ikke gjøre noe. [:)] Og så blir det penger av det. [:)]

Åh, så fin ticker du har nå, pebbles... Må si meg enig med lisa,
jeg å er littebittegranne misunnelig.... Håper jeg å
kan ha en sånn fin ticker snart....*sukk*[:)][:)][:)]

Oi..He he..ikke si det en gang! Elsker wienerbrød og alle slags bakevarer jeg[:D]

Ja sant den er søt Sollise! Satser på at det er din tur neste gang! Be Gohjerta ta tanta di (eller hun vil vel ikke ha tanta på besøk igjen!) eller så får du be Kathrine gane den laaaaaaaangt bort! Dette er helt uvirkelig for meg, jeg bare sitter og smiler! Har litt menssmerter nå, så jeg bare venter på at tanta kommer! Tenk om det skjer a, så flaut å måtte gå inn her og si at sorry, det var falsk alarm! Men den testen jeg tok i kveld var positiv den, så jeg får vel slutte å være så paranoid![:)]

Ja, syns du skal ta det helt med ro pebbles! La den gro seg skikkelig fast! [;)] Det går nok bra skal du se. Nå skal du jo bare fortsette å smile og være lykkelig! [:D]

Nei, dere uvitende har ikke sett nystekte wienerbrød rett fra ovnen. Det er laget av butterdeig, for det meste smør.. Så de ligger å flyter i fett når de er ferdige! Hihi! [;)]
Vil bare det beste for deg anni. Du må IKKE finne på å begynne å jobbe sammen med bakverk![;)]

Tror det du føler er helt riktig jeg, pebbles... I følge allle her, så kan det kjennes som om tanta
er rett rundt hjørnet, men det er bare livmora som lurer deg... Du vet det, pebbles, at nå holdes det
på med og vispes eggerøre inni deg, og klart du bare MÅ merke den prosessen[;)]

Ja, jeg har veldig lyst på eggerøre nå jeg å[:)] Håper det går fort... Liker ikke å vente jeg, er ikke
den mest tålmodige lille jenta her på jord akkurat[&:] Alt skulle helst ha skjedd i går, eller i for i gårs,
eller aller helst dagen før der igjen[8D] Men den som venter på noe så herlig som et lite nurk,venter
vel ikke forgjeves[;)] Tror jeg skal bestille en av de små i H&M katalogen jeg... Ringe inn og si "Hallo, jeg
sku bestilt den skjønne lille babyen på side 233 jeg, -ja, han med den blå sparkebuksa ja... Er det lang
ventetid på den? _Hvordan er det med angrefrist?" Hehehe[:D]Det var fredagens humor----)

Klem

He he, god plan Sollise! Men det er ikke sikkert du rekker å bestille deg en fra HM, for nå sitter den snart hos deg! Ja du har rett i at det er eggerøren som vispes, men blir litt redd allikevel jeg! Men takk for at du prøver å berolige meg, er god du![:D]

Ja, du kan jo tenke deg selv hvor mye som på en måte skal røres rundt, når man
skal lage en helt unik eggerøre, pebbles....[;)]

Ja, kansje jeg skal drøye med å ringe inn bestillingen, i håp om at eggerøra står til
svelling hos meg... God ide, pebbles[8D]

[:)][:)][:)]

husker så godt den følelsen da to streker lyste mot meg....

håper jeg snart får oppleve den igjen, er den ikke deilig pebbels??!!??
både litt skummel og veldig uvirkelig.. men tro meg, det ER virkelig! om ca 8 mnd holder du verdens nydeligst nurk i armene dine...

ååå... håper det er min tur igjen snart! skal vell ikke surve akuratt, har ei lita tulle, og er i første pp på neste.
men blir helt tullete av å lese om alle de andre her inne, jeg!!

unner deg virkelig dette underet pebbels! nyt det godt!!

Takk takk! Jo det var en underlig følelse da jeg så to streker! Skal teste igjen i morgen så gubben får blitt med, han er jo liksom en del av dette han og da!

å, er han det!?! Så det trengs mannfolk til asså. pebbles???[8|] hmm...
Hehe, bare jeg som kommer med litt uttørka humor... Kjenner trøttheten sniker seg innpå meg..

Ja, husker 2 blå streker jeg å.. Deilig følelse når man VET at dette skal gå bra[:)]
Ønsker deg alt gått, og tenk om 8 måneder, er [:D]du mamma pebbles

heia
10 uker etter ul termin så det nærmer seg med stormskritt[:)] kjedelig ha 1 jobb man egentlig mistrives i. blir så langdrygt liksom. håper det klaffer for dere i neste pp, det fortjener du og alle de andre prøverene[;)]

Tenk så fort det går Maysen! Spennende! Sollise; visste du ikke at det trengs en mann for å bli gravid? Du får gå på bibliotektet og låne en bok om biene og blomstene, skal se du blir overraska da!

Back
Topp