Hei, Tullmusa!!

Er med jeg....

Kan ikke gå glipp av noe sånt!!!!![:D]

Det er strengt der, så noe internet blir det nok ikke under oppholdet. Der skal man skjermes for stimuli fra omverdnen, og da er internet forbudt! Vi får prøve å snike oss ut på natta for å sjekke forumet! De bruker ikke tvangstrøyer mer, kun belter. Ble lagt i belter en gang for å kjenne følelsen, og det var ikke kult! Hvorfor har klærne dine krympa Sollise, er det rått i klesskapet ditt?[:D]

Ja, jeg bor ute i telt jeg skjønner du..., og det har liksom vært
en ganske bløt og regnfull sommer, pebbles, så tror det må være
at det er rått i været ja.... -kan ikke skjønne annet.... [:D][:D][:D]

Ja, vi lister oss ut om natta... God ide.... Kan jo kanskje høre om det er nødvendig at
vi ligger i belte om natta, og høre om det er greit om vi kan ligge der kun om dagen...
Kanksje jeg må slanke meg inn i tvangsbeltene, så jeg er sikker
på at de passer[:D][:D][:D]

Ikke dra uten meg da....

Men nå sier jeg god natt så sjekker jeg inn igjen i morgen!!!! Tror øynene mine tørker ut...

God natt da!!![:D][:D][:D]

Huff da... Vi får håpe øynene dine ikke tørker helt ut... Sviske-øyne er ikke bra...

Ønsker deg en god natt, sov godt...

Natta mamma84. Jasså så du bor i telt du da Sollise. Det må være upraktisk! Og hvertfall nå som det går mot vinter og greier! Men da skjønner jeg hvorfor klærne dine har krympa! Det er ingen vits å slanke seg før man blir innlagt. Stort sett alle som kommer innenfor døren der får en pille som gjør dem glade og tykke nemlig! Vi får sikkert slippe beltene om natta, står noe i loven om hvor lenge man kan ligge i belter. Vi bruker opp kvota vår på dagtid vi, så gale som vi er!

Hehehe, ja vi lar kvota bli full på dagtid...
Får vi piller så vi blir tykke??? Hmmm.....Det var noen rare
piller da.... Noe muffins med dem da!?!?!

Ja, jeg flytter snart inn i igloen min. Jeg og Pingo. Vi pleier å gjøre det i
november en gang.... Da vinteren setter inn[:)]

Ha ha ha! Selvfølgelig måtte du komme med en sånn kommentar at så jeg lo høyt igjen. Gubben grynta litt nå, men sovner att! Iglo ja, dere får kose dere der da!

jo takk for det...Litt koselig å bo der, så ser frem til det...
Du får ta turen innom når det passer, pebbles[:)]

Det med å få en pille så man blir glad og tykk er en litt intern en. Ofte så legger man på seg av antideprissiva (lykkepillen), så når vi har en pasient som er deprimert og starter med behandling, sier vi at nå skal .... få en pille så han blir tykk og glad. Er du med, du eskimoen? Skal forresten hoppe i sleden når snøen kommer, og reise og besøke deg!

Jaaa... jippi!!! Tar du med Rudolf også???

Selvfølgelig skal Rudolf være med! Men må advare deg, han er litt rød på nesa for tiden...

KULT... JEG ELSKER RØDE NESER[:D]

Back
Topp