Hei, Tullmusa!!

ORIGINAL: pebbles

Svisj svisj, nå har jeg smitta dere! Kjente dere det?

TAKK!!!!!!Der satt den [:D]

ORIGINAL: pebbles

Ja aldri så godt at det ikke er godt for noe(n) Lisa!

Nemlig!! Nå må jeg gå og legge meg så jeg ikke sovner klokka halv elleve i morgen kveld med huset fullt av folk [:D] Natta alle sammen- sov godt [:D]

Natta, og drøm søtt...

Nattis puttis!

Takk for basseluskene, pebbles!!!! Jeg sitter her med håret til alle kanter jeg, så rakst og
hurtig kom dem igjennom pcen...[;)]

Eh, dumt spørsmål: Hvorfor står håret ditt til alle kanter? Å jo nå skjønte jeg den, bassillene kom så fort at det ble vind i håret ditt! Er akademiker jeg vet du, må ha alt inn med teskje! He he, håper basillene satte seg i livmora di da, og ikke på nesa di!

nattinatt og sov godt[;)]

ja, nå er dem kommet ned i livmora tror jeg...for håret har lagt seg ned igjen nå[:)]
Puh, det var godt pebbles, for da slapp jeg å stå på alle 4 i kjent "doggy style"[;)]

Bare hyggelig å gjøre "drittjobben" for deg Sollise, du som skriver så fine dikt til meg! He he, fra spøk til alvor, har lest en eller annen plass at Doggy style er beste måten å bli gravid på, da "bånner`n" helt (å for et romantisk uttrykk!!) Vi kjørte doggy style hele denne mnd, og det gikk det gitt!

Ja, det vet du at dere gjore *ler*[;)] Ja, har også lest det... Dyp penetrering,heter det pebbles[;)][;)]

Ja på fagspråket så! Men her snakker vi "gatespråk" så alle skjønner oss!

hei tullmusa,vil bare si velkommen tilbake.[;)]

Takk takk! Jeg er skikkelig trg for tida å svare ser jeg.. Er så mye aktivitet her inne at jeg blir helt tullerusk! Har vært på besøk hos en venninne i dag som har en datter på snart 5 måneder. Hun er skikkelig tjukk og deilig! [:D]
Vil ha meg en sånn liten tulle! [:)]
Håper pebbles kan sende litt basselusker til meg og. [;)]

Hei Pebbles!!!
Har hørt at sjansen for å få gutt når du blir tatt bakfra er størst. For de svømmer fortest og det er ikke lange veien når den er helt i bånn....

Blir spennende å se om det stemmer hos deg.

Garantert gutt ved "The doggystyle" hørte du pebbles[:D][:D][:D]
Du må ut og handle blå klær nå du da[:D]

Svisj, nå har jeg smitta deg også tullmusa! Blir spennende å se om det er riktig mamma84, for mannen min ønsker seg så en sønn!

Vi er ikke så fan av doggystyle som dere kaller det, og vi skal ha jente.... Så det stemmer dette.

Liker best rosa jeg da. Fant ut at dersom jeg får en gutt kommer han til å bli homse fordi jeg kommer til å kle han i rosa fra topp til tå!

tji hi[:D] Men det er jo in med rosa på gutter å... Men er ikke vant til å se
det på samboeren forå si det sånn....[;)]
Men du trenger kanskje ikke sette sløyfe i håret på ham da pebbles[&:]

For å si det sånn så har det blitt endel nye rosa klær på den lille i magen min....

Er liksom yndlingsfargen min i tillegg.

Back
Topp