Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pebbles
Ja sant den er søt Sollise! Satser på at det er din tur neste gang! Be Gohjerta ta tanta di (eller hun vil vel ikke ha tanta på besøk igjen!) eller så får du be Kathrine gane den laaaaaaaangt bort! Dette er helt uvirkelig for meg, jeg bare sitter og smiler! Har litt menssmerter nå, så jeg bare venter på at tanta kommer! Tenk om det skjer a, så flaut å måtte gå inn her og si at sorry, det var falsk alarm! Men den testen jeg tok i kveld var positiv den, så jeg får vel slutte å være så paranoid![:)]
ORIGINAL: sollise
Tror det du føler er helt riktig jeg, pebbles... I følge allle her, så kan det kjennes som om tanta
er rett rundt hjørnet, men det er bare livmora som lurer deg... Du vet det, pebbles, at nå holdes det
på med og vispes eggerøre inni deg, og klart du bare MÅ merke den prosessen[;)]
Ja, jeg har veldig lyst på eggerøre nå jeg å[:)] Håper det går fort... Liker ikke å vente jeg, er ikke
den mest tålmodige lille jenta her på jord akkurat[&:] Alt skulle helst ha skjedd i går, eller i for i gårs,
eller aller helst dagen før der igjen[8D] Men den som venter på noe så herlig som et lite nurk,venter
vel ikke forgjeves[;)] Tror jeg skal bestille en av de små i H&M katalogen jeg... Ringe inn og si "Hallo, jeg
sku bestilt den skjønne lille babyen på side 233 jeg, -ja, han med den blå sparkebuksa ja... Er det lang
ventetid på den? _Hvordan er det med angrefrist?" Hehehe[:D]Det var fredagens humor----)
Klem
I morra får du vel den RFSU-testen Lisa? Da blir det spennende da!
Den er utsolgt fra leverandør, men ho hadde igjen ett sted ho skulle sjekke i morra før de reiser hit!!
Ja det er jaggu best hun tar den med så du får testa i morra!