Hei, og velkommen til Februar 2015(Kontakt gruppeansvarlig her)

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
Går det ann å fjerne "Vi som prøver" under avataren min?
 
Heisann. Kan du avklistre tråden "Termin februar 2015" og klistre "Termin februar 2015 *ny liste*"? Har tatt over oppdatering av den lista :)
 
Hvor lang tid skal man vente for å få tilgang til skjult forum? Jeg oppfyller kravene og ba om tilgang for flere uker siden.
 
Hvor lang tid skal man vente for å få tilgang til skjult forum? Jeg oppfyller kravene og ba om tilgang for flere uker siden.

Vanligvis går dette ganske fort, men det kommer an på når tilgangsansvarlig får sagt i fra videre til forumansvarlig om at du oppfyller kravene. I tillegg har forumansvarlig hatt ferie noen dager så derfor kan det ha tatt litt tid.
 
Hvor lang tid skal man vente for å få tilgang til skjult forum? Jeg oppfyller kravene og ba om tilgang for flere uker siden.

Dette har du fått svar på på pm tidligere, og siden moderator sikkert er tilbake snart, er det nok ikke lenge til du får tilgang.


Fra mobil.
 
Hei. Lurer på hvordan jeg kan bli med på termin gruppen for februar. ? Er ny her så merker at jeg ikke vet helt hvordan dette fungerer.
 
1) hva er nivåene til stjernene (hvor mange innlegg)
2) hva er nivåene til de forskjellige undertitlene og hvilken titler er der
3) ser dere skriver at en kan redigere egne innlegg, dette er nok bare delvis korrekt.
 
1) hva er nivåene til stjernene (hvor mange innlegg)
2) hva er nivåene til de forskjellige undertitlene og hvilken titler er der
3) ser dere skriver at en kan redigere egne innlegg, dette er nok bare delvis korrekt.

Hei!
Nivåer til stjerner og undertitler har jeg ikke kontroll på, da dette er noe som skjer "automatisk" - men det kan jeg sjekke opp for deg :)

Dere skal kunne redigere egne innlegg, så hvis du ikke får gjort dette er det fint om du kan sende meg eller administrator tamara en pm hvor du beskriver hva som ikke virker med det (siden du sier det bare er delvis korrekt).
 
Hei!
Nivåer til stjerner og undertitler har jeg ikke kontroll på, da dette er noe som skjer "automatisk" - men det kan jeg sjekke opp for deg :)

Dere skal kunne redigere egne innlegg, så hvis du ikke får gjort dette er det fint om du kan sende meg eller administrator tamara en pm hvor du beskriver hva som ikke virker med det (siden du sier det bare er delvis korrekt).
Kjempe
Sier det er delvis korrekt for det går ikke ann i det hele tatt om en bruker deres nettside på pad. Bruker ikke appen da den er for dårlig.
 
Kan du hjelpe meg med appen? :D sliter veldig med at samtale funksjonen min blir borte opptil flere ganger i uka. Da må jeg slette og installere på nytt hele tiden.. Og nå husker jeg ikke passordet så får ikke avinstallert den :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Kan du hjelpe meg med appen? :D sliter veldig med at samtale funksjonen min blir borte opptil flere ganger i uka. Da må jeg slette og installere på nytt hele tiden.. Og nå husker jeg ikke passordet så får ikke avinstallert den :)


♡ Februar 2015 ♡

Hei!

Sitter du på app via andiod eller apple?

Skal melde problem videre så håper jeg det blir en ordnings :)
 
Hei!

Sitter du på app via andiod eller apple?

Skal melde problem videre så håper jeg det blir en ordnings :)
Hei :) Jeg sitter på apple, men etter jeg skrev på teknisk kom den plutselig tilbake igjen så foreløpig er det fikset :D
 
Hei! Ny her, og skjønner ikke helt hvordan jeg kan endre mitt "navn"...? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei! Ny her, og skjønner ikke helt hvordan jeg kan endre mitt "navn"...? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei og velkommen til babyverden :)

For å endre kallenavnet ditt må du være på data/nettleser. Hold pila over kallenavnet ditt oppe i høyre hjørne. Du vil da få opp en rullgardinmeny. Velg så "kontaktdetaljer". Der kan du enkelt endre kallenavnet ditt :)
 
Kan tråden min "Om å dele litt mye info" flyttes inn på skjult forum? Opprettet den ute på åpent ved en feil.
 
Back
Topp