Hei, og velkommen til Februar 2015(Kontakt gruppeansvarlig her)

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Jeg er moderator Tone og ansvarlig for underforumet Februar 2015 :)

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Administrator Tamara (Forumansvarlig Janet er i svangerskapspermisjon fram til høsten 2014) eller legge inn et innlegg her: Teknisk support. http://forum.babyverden.no/forums/teknisk-informasjon.700/

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her http://forum.babyverden.no/help/terms

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum! Jeg gleder meg til å følge dere på veien :)

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe
Vennlig hilsen Moderator Tone :)
 
Hei!

J har vært med en stund, men er ikke veldig dreven allikevel...
Hvordan får j skrevet pp neders og evt ordtak osv?
Også lurer j på hva betyr de forskjellige "definisjonene" første møte m forum, gift med forum osv - er d noe en selv skriver eller er d en "tittel" dere deler ut..?

Takk for svar, og for en fin side for oss som venter på noe stort og trenger andre å vente sammen med slik at tiden går litt raskere.
 
Jeg savner dagbøker her :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Hei!

J har vært med en stund, men er ikke veldig dreven allikevel...
Hvordan får j skrevet pp neders og evt ordtak osv?
Også lurer j på hva betyr de forskjellige "definisjonene" første møte m forum, gift med forum osv - er d noe en selv skriver eller er d en "tittel" dere deler ut..?

Takk for svar, og for en fin side for oss som venter på noe stort og trenger andre å vente sammen med slik at tiden går litt raskere.
Da må du få frem menyen sommkommer frem på venstre siden:) og går på instillinger nederst :) det er signaturen. Du kan også lage det på pc da holde du musa over brukernavnet ditt og trykker der det står signatur når det kommer en meny frem :)

De titlene er noe som blir "tildelt" etter hvor mange innlegg man har skrevet :) men man kan skrive egne ting der også :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Hei!

J har vært med en stund, men er ikke veldig dreven allikevel...
Hvordan får j skrevet pp neders og evt ordtak osv?
Også lurer j på hva betyr de forskjellige "definisjonene" første møte m forum, gift med forum osv - er d noe en selv skriver eller er d en "tittel" dere deler ut..?

Takk for svar, og for en fin side for oss som venter på noe stort og trenger andre å vente sammen med slik at tiden går litt raskere.

Hei og velkommen til babyverden :)

Ser Hope90 allerede har svart deg! Men som hun skriver er "ordtakene" osv signaturen. På data klikker du på brukernavnet ditt oppe til høyre, da vil du få opp en "rullgardin" hvor signatur er et av alternativene. Her kan du legge inn en signatur til brukeren din :)

Og definisjonene kommer "automatisk" etter antall innlegg på forumet :)
 
Jeg savner dagbøker her :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Skal be om å få inn det :)
 
Tusen takk :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Da er det bare å skrive dagbøker og legge ut bilder til krampa tar deg ;)
 
Hei!
Kunne du la lagt Våre viktigste tråder og Skravletråden som topptråder her? :)
 
Jeg er moderator Tone og ansvarlig for underforumet Februar 2015 :)

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Administrator Tamara (Forumansvarlig Janet er i svangerskapspermisjon fram til høsten 2014) eller legge inn et innlegg her: Teknisk support. http://forum.babyverden.no/forums/teknisk-informasjon.700/

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her http://forum.babyverden.no/help/terms

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum! Jeg gleder meg til å følge dere på veien :)

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe
Vennlig hilsen Moderator Tone :)
Hei kan du få tråden "du vet du er gravid når...." Som en av topptrådene?
 
Er det mulig å slette et innlegg man har skrevet inne på forumet her? Jeg ønsker å slette det, men klarer ikke.
 
Er det mulig å slette et innlegg man har skrevet inne på forumet her? Jeg ønsker å slette det, men klarer ikke.

Hei!
Sletting kan kun moderator/administrator gjøre, og dette kun dersom innlegget strider med forumsreglene (da må innlegg/tråd rapporteres inn og det vil gjøres en vurdering om innlegget er i strid med reglene).

MEN du kan selv redigere innleggene dine slik at du kan fjerne innhold evt legge til hvis du ønsker dette :)
 
Hei!
Sletting kan kun moderator/administrator gjøre, og dette kun dersom innlegget strider med forumsreglene (da må innlegg/tråd rapporteres inn og det vil gjøres en vurdering om innlegget er i strid med reglene).

MEN du kan selv redigere innleggene dine slik at du kan fjerne innhold evt legge til hvis du ønsker dette :)

Ok, jeg er usikker på om jeg hører til februar gruppen, så tenkte jeg skulle fjerne tråden.. :)
 
Back
Topp