Hei og hopp

Måtte bruke opp testene jeg hadde igjen :rolleyes:
Er så gøy å se :D
 

Vedlegg

  • Snapchat-1543062221.jpg
    Snapchat-1543062221.jpg
    21,6 KB · Visninger: 41
Jeg er litt fascinert over hvor dårlige de testene fra normal er forresten. Tok en test i går, på samme urin som clearblue ukesindikator som viste 2-3. Men se hvor svak streken er !! De burde nesten få beskjed hvor elendige de er:facepalm:.
 

Vedlegg

  • IMG_20190325_165128.jpg
    IMG_20190325_165128.jpg
    9,7 KB · Visninger: 32
Ja, tok en ny digital i dag. Ikke gravid sto det :( Var og tok blodprøver og, men får ikke svar på dem før neste uke. Så var jo liten vits.. Men, får bare prøve igjen :/ :)

Ååå, så nervepirrende! :nailbiting: :( Krysser fingrene og sender deg mange klemmer :Heartred
 
Er jeg unormal som ikke gidder å teste selv i tillegg til de to hos legen Nå skal det sies at jeg pga diverse kompliserende sykdommer har time på sykehuset på svangerskap poliklinikk allerede på tirsdag. Er da 5+2. Har time hos jordmor en uke etter.

Første gang gravid og 34 år. Kjæresten (som blir samboer om 3 uker) er endel yngre. Har litt symptomer, masse luft og smerter i magen som murrer som menssmerter Ingen tegn til blødninger. Vet håper begge to at dette går veien.
 
Siste testene røyk i går :hilarious: 5+2 i dag!
 

Vedlegg

  • C7B11C16-5460-460F-B29A-98E4A4DBCC82.jpeg
    C7B11C16-5460-460F-B29A-98E4A4DBCC82.jpeg
    39,9 KB · Visninger: 29
Er jeg unormal som ikke gidder å teste selv i tillegg til de to hos legen Nå skal det sies at jeg pga diverse kompliserende sykdommer har time på sykehuset på svangerskap poliklinikk allerede på tirsdag. Er da 5+2. Har time hos jordmor en uke etter.

Første gang gravid og 34 år. Kjæresten (som blir samboer om 3 uker) er endel yngre. Har litt symptomer, masse luft og smerter i magen som murrer som menssmerter Ingen tegn til blødninger. Vet håper begge to at dette går veien.
Ikke unormal, bare sunt å ikke styre sånn som mange av oss gjør:rolleyes:. Jeg gjorde ikke det det første svangerskapet, men har tatt litt av nå på grunn av en kjemisk og en missed abortion.
 
Er jeg unormal som ikke gidder å teste selv i tillegg til de to hos legen Nå skal det sies at jeg pga diverse kompliserende sykdommer har time på sykehuset på svangerskap poliklinikk allerede på tirsdag. Er da 5+2. Har time hos jordmor en uke etter.

Første gang gravid og 34 år. Kjæresten (som blir samboer om 3 uker) er endel yngre. Har litt symptomer, masse luft og smerter i magen som murrer som menssmerter Ingen tegn til blødninger. Vet håper begge to at dette går veien.

Bare tatt en selv :) du er nok ikke unormal ;)
 
Jeg åler meg forsiktig inn i desembergruppa jeg også:) kjekt å se at det er flere her allerede. Testet svakt positivt søndag 13dpo men ingen blødning enda så er 4+3 i dag og krysser alt jeg har for at dette går veien:)
 
Du er ikke lenger i dpo land enn du tror da? ;)
Den der var jo ganske sterk, hvertfall sammenligna med mine. Jeg tok en fra den butikken som heter Normal nå i sta, der ser man nesten ikke streken! Kjempe irriterende. Men har lest rundt på nett at de er veldig svake da, så får håpe det bare er det. Tok en digital til i dag, og den viste 1-2. Er 13 dpo, så hadde ikke regna med no anna da :) Før har jeg aldri tenkt tanken ift å sjekke stigning på tester.. Strek var strek liksom. Så angrer litt på diverse jeg har lest innpå her :yuck::rolleyes:
Tok en fra Normal selv, den ble svak positiv. Tok en RFSU på utvannet i kveld, svak som bare det.. så skal vente en uke til. Om ikke TR kommer da så tester jeg på nytt. Skulle hatt TR Lørdag for 1 ule side
 

Vedlegg

  • 8E408BB9-D563-4662-B3E9-52C1C5FBD295.jpeg
    8E408BB9-D563-4662-B3E9-52C1C5FBD295.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 17
Jeg er litt fascinert over hvor dårlige de testene fra normal er forresten. Tok en test i går, på samme urin som clearblue ukesindikator som viste 2-3. Men se hvor svak streken er !! De burde nesten få beskjed hvor elendige de er:facepalm:.
Elendige tester, brukte EL testene dems i tillegg til CB og det ble knapt noe strek i det hele tatt. Elendig
 
Testet positivt idag :)
Utrekning fra siste mens sier 4.des, men jeg er ganske sikker på sen EL, så et sted mell 4-13.des
 

Vedlegg

  • 20190330_073553.jpg
    20190330_073553.jpg
    14,2 KB · Visninger: 5
Back
Topp