Hei og hopp

Wohooo! Så gøy at det kommer flere hit:happy: Velkommen og gratulerer alle sammen:welcome:love7

I dag, 3+6 (13 dpo), fikk jeg plutselig en trang til å teste igjen nå i ettermiddag. Fikk så vidt ut noen stakkars dråper, men jaggu kom det opp 2-3:blob5:D Da går det ihvertfall riktig vei enn så lenge.
Vis vedlegget 292462

Wow, er ikke det tidlig å få det 13 dpo? For det betyr vel 4-5 uker? :D Har du forresten tatt strimmeltest også? Syns mine strimler blir så svake jeg. Har tatt babyplan early frem til i dag, i dag tok jeg vanlig babyplan. Og den var kjempe svak liksom.. Så er glad jeg tok den digitale i går, ellers hadde jeg blitt veldig nervøs :p
 
Gratulerer så mye til deg :)fikk selv denne i går (11dpo), og foreløpig termin er 1-2 desember alt ettersom hvilken kalkulator! Måtte spirene våre klore seg fast!! Nå kan ikke tiden gå fort nok mot de 12 første ukene så man kan føle seg litt mer sikker! Har allerede en gutt på litt over 2 år, så tiden kommer sikkert til å fly avsted denne gangen sammenliknet med sist, men akkurat nå føles det som det går for sent :pIMG_20190320_072748.jpg IMG_20190320_072824.jpg
 
Wow, er ikke det tidlig å få det 13 dpo? For det betyr vel 4-5 uker? :D Har du forresten tatt strimmeltest også? Syns mine strimler blir så svake jeg. Har tatt babyplan early frem til i dag, i dag tok jeg vanlig babyplan. Og den var kjempe svak liksom.. Så er glad jeg tok den digitale i går, ellers hadde jeg blitt veldig nervøs :p

Jeg ble veldig overrasket over å få 2-3 allerede 13 dpo:wideyed: Ja, det vil si 4-5 uker. Har tatt en del strimmeltester, men ikke babyplan sine. Har tatt en annen tidlig test. Føler egentlig den har vært svak hele veien. Tok en ny nå 14 dpo for å vise deg:happy:
 

Vedlegg

  • 601ADBF3-E1E8-4E65-B886-102ABD848628.jpeg
    601ADBF3-E1E8-4E65-B886-102ABD848628.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 34
Jeg ble veldig overrasket over å få 2-3 allerede 13 dpo:wideyed: Ja, det vil si 4-5 uker. Har tatt en del strimmeltester, men ikke babyplan sine. Har tatt en annen tidlig test. Føler egentlig den har vært svak hele veien. Tok en ny nå 14 dpo for å vise deg:happy:

Du er ikke lenger i dpo land enn du tror da? ;)
Den der var jo ganske sterk, hvertfall sammenligna med mine. Jeg tok en fra den butikken som heter Normal nå i sta, der ser man nesten ikke streken! Kjempe irriterende. Men har lest rundt på nett at de er veldig svake da, så får håpe det bare er det. Tok en digital til i dag, og den viste 1-2. Er 13 dpo, så hadde ikke regna med no anna da :) Før har jeg aldri tenkt tanken ift å sjekke stigning på tester.. Strek var strek liksom. Så angrer litt på diverse jeg har lest innpå her :yuck::rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20190321_111432.jpg
    20190321_111432.jpg
    12,2 KB · Visninger: 29
Du er ikke lenger i dpo land enn du tror da? ;)
Den der var jo ganske sterk, hvertfall sammenligna med mine. Jeg tok en fra den butikken som heter Normal nå i sta, der ser man nesten ikke streken! Kjempe irriterende. Men har lest rundt på nett at de er veldig svake da, så får håpe det bare er det. Tok en digital til i dag, og den viste 1-2. Er 13 dpo, så hadde ikke regna med no anna da :) Før har jeg aldri tenkt tanken ift å sjekke stigning på tester.. Strek var strek liksom. Så angrer litt på diverse jeg har lest innpå her :yuck::rolleyes:

Normal sine er visst ikke noe bra har jeg skjønt. Det er nok det som er grunnen til den svake streken:happy: Trenger nok absolutt ikke bekymre deg når du har fått 1-2 på digital. Tror det er mest vanlig å få 13 dpo, ikke 2-3.. Kan hende jeg er litt lengre, men jeg testet etter EL så tror det er ganske nøyaktig. Blir spennende å se etterhvert, jeg klarer nok ikke vente på ordinær ultralyd (om spiren holder seg fast da..), så det blir nok en tidlig ultralyd etterhvert:rolleyes:
Hehe, ja man blir fort revet med i «testegalskapen» her inne. Merker det godt selv også. Kan jo nesten ikke gå på do uten å tisse på en pinne:hilarious:
 
Normal sine er visst ikke noe bra har jeg skjønt. Det er nok det som er grunnen til den svake streken:happy: Trenger nok absolutt ikke bekymre deg når du har fått 1-2 på digital. Tror det er mest vanlig å få 13 dpo, ikke 2-3.. Kan hende jeg er litt lengre, men jeg testet etter EL så tror det er ganske nøyaktig. Blir spennende å se etterhvert, jeg klarer nok ikke vente på ordinær ultralyd (om spiren holder seg fast da..), så det blir nok en tidlig ultralyd etterhvert:rolleyes:
Hehe, ja man blir fort revet med i «testegalskapen» her inne. Merker det godt selv også. Kan jo nesten ikke gå på do uten å tisse på en pinne:hilarious:

Okay :) Ja, glad jeg har tatt et par digitale ellers hadde jeg vel gått på veggen av den testen der :p Haha, ja jeg veit! I går tok jeg bare en test, og det var nesten litt rart å gå på do uten å tisse i en pappkopp først :p Haha..
Tidlig ultralyd er gull :D Jeg skal ha det i uke 7 pga assistert befruktning :)
 
Gøy å se at gruppa vokser allereie! La den vakse seg STOR! :D
 
Sneik meg inn hit litt for tidlig. Etter en uke med positive tester, hvorav 2 CB digital, så ble det negativ CB digital i dag. Fy søren så leit.. Lykke til dere andre :)
 
Sneik meg inn hit litt for tidlig. Etter en uke med positive tester, hvorav 2 CB digital, så ble det negativ CB digital i dag. Fy søren så leit.. Lykke til dere andre :)
:Heartbigredså leit. Lykke til du og!
 
Takk :) Jeg tok en CB digital til etter et par timer for å bekrefte, og den var positiv igjen. Gravid 1-2 sto det. Er ikke veldig optimist nå, er jo rart.. Men tar uansett en tur til legen i morra og ber om blodprøver :)
I alle dager, så merkelig:sour: Kanskje det var noe galt med den som viste ikke gravid? Eller at urinen var for utvannet eller noe? Tror du er gravid, siden du fikk positiv igjen etterpå:shy: Har du testet i dag?
 
I dag fikk jeg 3+ på digital:happy: Syns det var litt tidlig etter å ha fått 1-2 på mandag 18/3 (11 dpo) og 2-3 på torsdag 21/3 (14 dpo).. Også får jeg 3+ i uke 4+3. Men for all del, det er jo fantastisk at det går fremover:Heartred
4FF1D214-1F46-42C7-8F48-ECE214FFA710.jpeg
 
I alle dager, så merkelig:sour: Kanskje det var noe galt med den som viste ikke gravid? Eller at urinen var for utvannet eller noe? Tror du er gravid, siden du fikk positiv igjen etterpå:shy: Har du testet i dag?

Nei, tør ikke teste med morgenurin :p Tror jeg har mer hcg om ettermiddagen enn om morran ;) Jeg er virkelig ikke optimist i dag. Men vi får se hva CB med kryss på sier seinere i dag..

I dag fikk jeg 3+ på digital:happy: Syns det var litt tidlig etter å ha fått 1-2 på mandag 18/3 (11 dpo) og 2-3 på torsdag 21/3 (14 dpo).. Også får jeg 3+ i uke 4+3. Men for all del, det er jo fantastisk at det går fremover:Heartred
Vis vedlegget 292911

Herregud, du må jo ha tvillinger inni der! :woot::Heartred
 
Nei, tør ikke teste med morgenurin :p Tror jeg har mer hcg om ettermiddagen enn om morran ;) Jeg er virkelig ikke optimist i dag. Men vi får se hva CB med kryss på sier seinere i dag..



Herregud, du må jo ha tvillinger inni der! :woot::Heartred

Du må fortelle hvordan testingen går senere i dag da:) Krysser alt for at du er gravid:Heartpink

Kanskje slemt å si, men jeg håper egentlig ikke det er tvillinger altså:smiley-ashamed004 Blir i meste laget for oss med 4 barn:nailbiting:
 
Prøver meg på å bli med her :) Testet positivt siden torsdag, i dag også på digital (første digitale jeg tar) med 1-2 uker, noe som burde stemme da EL var 12/3. Er med andre ord 3+5 i dag Syns det er skummelt å juble helt enda, men testene viser jo positivt da .
 
Du må fortelle hvordan testingen går senere i dag da:) Krysser alt for at du er gravid:Heartpink

Kanskje slemt å si, men jeg håper egentlig ikke det er tvillinger altså:smiley-ashamed004 Blir i meste laget for oss med 4 barn:nailbiting:

Skal gjøre det :)

Hehe, det samme tenker jeg! Tvillinger liksom :nailbiting: Har 2 fra før, og kunne ikke sett for meg 2 babyer samtidig oppi det hele :woot: Haha :D Men det er nå alvor til profesjon på testene dine, så er kanskje lurt å tenke tanken hvertfall :p Hihi :D
 
Ja, tok en ny digital i dag. Ikke gravid sto det :( Var og tok blodprøver og, men får ikke svar på dem før neste uke. Så var jo liten vits.. Men, får bare prøve igjen :/ :)
Å, det var leit å høre:( Veldig merkelig at du har fått positive og negative om hverandreo_O Uff, hadde virkelig håpet dette skulle gå veien:Heartred Så lenge å vente helt til neste uke med svar på blodprøve:arghh:
 
Hei. Har tenkt å snike litt her inne. Foreløpig termin 27. November. Har ei datter fra før (13 år og høyere enn mora si) og hun kom i mai selv om termin var 28.april... så i tilfelle historien gjentar seg blir jeg å henge litt her inne også. 4+5 i dag og satser på at alt går bra.
 
Back
Topp