Hei og hopp

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Hei:shy:

Jeg tror kanskje jeg er førstemann inn?:nailbiting:
Har fått positive tidlig strimler noen dager nå og i dag 11 dpo, fikk jeg positiv digital også:love017 Hvis jeg har regnet riktig ut ifra siste mens så blir termin 1.desember:Heartred Et lite førjulsmirakel.

Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg godt fast i tiden fremover. Er jo fortsatt tidlig (3+4), så mye kan skje.

Håper det snart kommer flere med positiv test her inne:happy:
 

Vedlegg

  • BF4B69E4-D45A-4A16-A964-F1A336A8F038.jpeg
    BF4B69E4-D45A-4A16-A964-F1A336A8F038.jpeg
    10,2 KB · Visninger: 62
  • E51B4845-7EAE-4A12-AACC-43D5C8752F7A.jpeg
    E51B4845-7EAE-4A12-AACC-43D5C8752F7A.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 58
Ååå! Gratulerer!:Heartred

Du er veldig velkommen til å henge litt med oss i november om du vil!
Plutselig så ramler det inn mange her i desember også :angel9
 
Å gratulerer så masse! Tenk å være førstemann inn da! Herlig!:Heartbigred
 
Ååå! Gratulerer!:Heartred

Du er veldig velkommen til å henge litt med oss i november om du vil!
Plutselig så ramler det inn mange her i desember også :angel9

Tusen takk:Heartpink Tror ikke det har gått helt opp for meg enda, men det er veldig stas!:shy:

Kan nok hende jeg titter innom november:) Vet jo aldri om den har tenkt til å komme på termin heller.
 
Tusen takk:love017 Jaa, det var jo litt moro:happy090 Bare håper jeg får bli her denne gangen. Var en kort tur innom november også, men det var visst en kjemisk. Satser på at den sitter denne gangen:Heartred
Ja, håper virkelig den gjør det!!
 
Gratulerer!! Håper jeg kommer hit om noen dager :smiley-angelic001
 
Så gøy! Gratulerer :) jeg har termin i oktober, skjønner at tiden begynner å gå framover :p
 
Gratulerer så mykje!! Blir kjekt å fylgje med vidare! :D
 
Gratulerer så mye! Jeg kommer etter hvert øyeblikk, fikk positiv test i går og i dag:happy:
 
Jeg og skal kanskje være her :smiley-bounce012
Får termindato 30. Nov og 1.,2. Des. På forskjellige kalkulatorer.
Gikk uansett over termin sist, så regner med det blir desember :)
 
Jeg fikk også gravid 1-2 i går, 11 dpo :D Så etter mine beregninger er da termin 2.desember :) Litt tidlig, men jeg våger meg inn hit sammen med deg likevel ;)
 

Vedlegg

  • 20190319_104018.jpg
    20190319_104018.jpg
    18,8 KB · Visninger: 4
Wohooo! Så gøy at det kommer flere hit:happy: Velkommen og gratulerer alle sammen:welcome:love7

I dag, 3+6 (13 dpo), fikk jeg plutselig en trang til å teste igjen nå i ettermiddag. Fikk så vidt ut noen stakkars dråper, men jaggu kom det opp 2-3:blob5:D Da går det ihvertfall riktig vei enn så lenge.
4A28FD3D-74CF-4BA3-B71D-F2165A601644.jpeg
 
Wohooo! Så gøy at det kommer flere hit:happy: Velkommen og gratulerer alle sammen:welcome:love7

I dag, 3+6 (13 dpo), fikk jeg plutselig en trang til å teste igjen nå i ettermiddag. Fikk så vidt ut noen stakkars dråper, men jaggu kom det opp 2-3:blob5:D Da går det ihvertfall riktig vei enn så lenge.
Vis vedlegget 292462
Herlig :D Jeg ligger en dag før deg, så havner på 30.nov, men sniker litt her fordet :D
Har veldig lyst å ta en digital til jeg og når jeg ser din! Men vet ikke om jeg tør det på ettermiddagen/mindre konsentrert :p Fikk 1-2 på 10dpo :)
6B02B209-15A3-4A74-940A-C4C5EBA7A5F7.jpeg
Her er dagens test :)
 
Herlig :D Jeg ligger en dag før deg, så havner på 30.nov, men sniker litt her fordet :D
Har veldig lyst å ta en digital til jeg og når jeg ser din! Men vet ikke om jeg tør det på ettermiddagen/mindre konsentrert :p Fikk 1-2 på 10dpo :)
Vis vedlegget 292484
Her er dagens test :)

Jeg kommer nok til å snike litt på november:p

Den jeg tok i dag var som sagt på ettermiddagsurin og jeg hadde nesten nettopp vært på do:hilarious: Så det var så vidt jeg fikk dekket bunnen i en plastkopp:joyful: Hehe.. Trodde virkelig ikke det kom til å stå 2-3 allerede i dag, på utvannet lite urin, i og med det stod 1-2 på mandag. Men det gjorde det:happy: Vil tro du også får 2-3 på digital i dag om du tar en. Strekene på strimmlene er jo sterke og fine:Heartpink
 
Gratulerer alle gravide! :D
Håper Desember 2019 vokser seg STOR!
 
Back
Topp