Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, er der astmaen igjen?ikke rart han er sutrete for er ikke mye godt og være så tett
Så koselig og besøke oldemor
blir nok en flotters dag det
vi er på vei til gjøvik
![]()
Håper du får snakket fornuft med sjefen!!!!Hei og hopp
Så koselig å besøke oldemoren hans daBlir nok koselig for dere alle
Håper formen hans blir bedre
Her blir det en ganske så vanlig dag idag, regner igjenMen jeg må innom sjefen min for å snakke litt med hun, for skjønner virkelig ikke hva den dama driver med
tar meg heller ikke seriøs over tlf...
Ellers så sitter Liana på gulvet og tygger på eple og er litt små-sinna innimellomEr nok en eller annen tann på vei, men klarer ikke se noe "hvitt" enda, så kan ta lang tid
![]()
Ha en fin dag dere!![]()
Håper du får snakket fornuft med sjefen!!!!
God formiddag!
Nå er vi akkurat ferdig med frokosten. I morra begynner jeg på jobb, og noe jeg kommer til å savne mest (i tillegg til Hermine) er nok de lange frokostene med snuppa! Først "lurer" jeg i henne litt grøt for å sørge for at hun får i seg fett, jern osv, og så koser vi oss med masse forskjellig. Idag spiste hun kokte egg (eller, eggehvite), mango og 4-korns kaker (samme som riskaker bare med ris, mais, hvete og hirse). SOM hun kosa seg, mango ELSKER hun og spiste masseMen må kutte den i småbiter, for den er litt seig så hun får ikke til å bite av selv med bare to tenner
...menmen, skal jo bare jobbe to uker så er det 3 uker ferie, så går nok fint! Samme jobben, bare andres barn og betalt!![]()
Nå skal snuppa sove litt og så skal vi på besøk til ei venninne av meg og hennes gutt som snart blir ett år!Nå kryper hun rundt og leker med et sugerør!
![]()
Han er forkjøla og da blir han supertett. Astmaen sikkert, ja...
God tur til Gjøvik![]()
Hei og hopp
Så koselig å besøke oldemoren hans daBlir nok koselig for dere alle
Håper formen hans blir bedre
Her blir det en ganske så vanlig dag idag, regner igjenMen jeg må innom sjefen min for å snakke litt med hun, for skjønner virkelig ikke hva den dama driver med
tar meg heller ikke seriøs over tlf...
Ellers så sitter Liana på gulvet og tygger på eple og er litt små-sinna innimellomEr nok en eller annen tann på vei, men klarer ikke se noe "hvitt" enda, så kan ta lang tid
![]()
Ha en fin dag dere!![]()
God formiddag!
Nå er vi akkurat ferdig med frokosten. I morra begynner jeg på jobb, og noe jeg kommer til å savne mest (i tillegg til Hermine) er nok de lange frokostene med snuppa! Først "lurer" jeg i henne litt grøt for å sørge for at hun får i seg fett, jern osv, og så koser vi oss med masse forskjellig. Idag spiste hun kokte egg (eller, eggehvite), mango og 4-korns kaker (samme som riskaker bare med ris, mais, hvete og hirse). SOM hun kosa seg, mango ELSKER hun og spiste masseMen må kutte den i småbiter, for den er litt seig så hun får ikke til å bite av selv med bare to tenner
...menmen, skal jo bare jobbe to uker så er det 3 uker ferie, så går nok fint! Samme jobben, bare andres barn og betalt!![]()
Nå skal snuppa sove litt og så skal vi på besøk til ei venninne av meg og hennes gutt som snart blir ett år!Nå kryper hun rundt og leker med et sugerør!
![]()
Kjedelig med regn
Mye lettere når det er sol, da får mna gjort mye mer ute og![]()
Må si hu sjefen din hørtes koselig ut.. eh..Håper du fikk snakka henne til fornuft og at hu fikk rompa i gir
De tenna kan bruke ganske så lang tid på og komme gjennom noen ganger, ja
Plager de henne så hu sliter med søvn også? Emmeth ekke mye fan av tenner for og si det sånn
![]()
Ja fikk snakket med hunså får vi se hva som skjer.. hehe hun sier hun har sendt inn det nav trenger, men nav sier de ikke har fått no
men tror og håper det ordner seg nå
uff lang tid ja, bedre om de hadde blitt født med alle tennahaha.. Nei hun plages heldigvis ikke når hun sover verken om dagen eller natten
men kan plutselig bli sinna ellers
![]()
Det er ikke alltid det er NAV sin feil daHar dårlig erfaring med NAV sånn sett, de sier de ikke har mottatt papirer som jeg vet de har fått så man må levere det flere gangerHåper det ordner seg nå da
Er ikke rart hu synes det er ubehagelig og blir litt småsint, for det gjør virkelig vondt og få tenner! Så bar hu sover uansett
Heldiggris
![]()
Har dårlig erfaring med NAV sånn sett, de sier de ikke har mottatt papirer som jeg vet de har fått så man må levere det flere gangerHåper det ordner seg nå da
Er ikke rart hu synes det er ubehagelig og blir litt småsint, for det gjør virkelig vondt og få tenner! Så bar hu sover uansett
Heldiggris
![]()
Det er ikke alltid det er NAV sin feil da
Her i byen er det som regel alt på stell fra NAV sin side.
Da jeg skulle i permisjon med T måtte lønningskontoret sende inn inntektsopplysninger for at nav skulle kunne utbetale penger til meg. Men de var SÅ trege og NAV purret på dem flere ganger.
Denne gangen var det jobben til mannen som var treg og NAV hadde alt klart, men kunne ikke ordne vedtak på fedrekvoten før jobben hans fikk ut fingeren og sendte inn opplysningene NAV trengte!
![]()
Ja det er klart, utrolig frustrerende uansett hvem som har gjort feil!sant, men det virker som om det ALLTID er en eller annen som er treighvis først nav gjør jobben sin, så er det noen andre som ikke gjør det.. og det er så irriterenes når det er ting man ikke kan gjøre selv
![]()
Ja det er klart, utrolig frustrerende uansett hvem som har gjort feil!![]()
Det er ikke alltid det er NAV sin feil da![]()
Her i byen er det som regel alt på stell fra NAV sin side.
Da jeg skulle i permisjon med T måtte lønningskontoret sende inn inntektsopplysninger for at nav skulle kunne utbetale penger til meg. Men de var SÅ trege og NAV purret på dem flere ganger.
Denne gangen var det jobben til mannen som var treg og NAV hadde alt klart, men kunne ikke ordne vedtak på fedrekvoten før jobben hans fikk ut fingeren og sendte inn opplysningene NAV trengte!
![]()