Hei og hopp onsdag

ja ofte man må levere samme papirer flere ganger, og denne gangen så sa sjefen min at hun hadde sendt det hun skulle via nettet, men de har fortsatt ikke fått no? o_O (gidder ikke sjekke, med andre ord) :P men hun skulle ringe dem, og hvis dem fortsatt ikke har det dem skal, så skulle hun dra dit imårra.. håper bare hun snakker sant da :)

ja jeg har en visdomstann som av og til beveger seg, den har bare kommet bitte litt ut, og det er virkelig vondt, sårt og ømt når den "beveger" seg :( bare dumt den ikke kommer lenger ut så jeg kan bli ferdig med det :P hehe så forstår de små veeeeldig godt..

Håper også hu snakker sant, selvsagt, kan hende nav ikke har mottatt det ennå. Selvom det skal gå elektronisk kan det ta opptil halvannen uke før det kommer inn i nav sitt system:) legen min sendte papirer elektronisk for 8 dager siden og fortsatt har ikke nav mottatt det, så kan ta ei lita stund altså:) usj ja, visdomstenner gjør vondt og få. Har hatt det likedan selv. 2 av de har brukt flere år på og komme gjennon:p:oops:

God formiddag! :)
Nå er vi akkurat ferdig med frokosten. I morra begynner jeg på jobb, og noe jeg kommer til å savne mest (i tillegg til Hermine) er nok de lange frokostene med snuppa! Først "lurer" jeg i henne litt grøt for å sørge for at hun får i seg fett, jern osv, og så koser vi oss med masse forskjellig. Idag spiste hun kokte egg (eller, eggehvite), mango og 4-korns kaker (samme som riskaker bare med ris, mais, hvete og hirse). SOM hun kosa seg, mango ELSKER hun og spiste masse :D Men må kutte den i småbiter, for den er litt seig så hun får ikke til å bite av selv med bare to tenner :p
...menmen, skal jo bare jobbe to uker så er det 3 uker ferie, så går nok fint! Samme jobben, bare andres barn og betalt! :p ;)

Nå skal snuppa sove litt og så skal vi på besøk til ei venninne av meg og hennes gutt som snart blir ett år! :)Nå kryper hun rundt og leker med et sugerør! :p

Da ble det din tur til å begynne på jobb, det går nok kjempefint:-)
Jeg begynner å bli vant med det nå, men jeg skynder meg hjem til snuppa når jeg er ferdig:-)

sant, men det virker som om det ALLTID er en eller annen som er treig :( hvis først nav gjør jobben sin, så er det noen andre som ikke gjør det.. og det er så irriterenes når det er ting man ikke kan gjøre selv :(

Huff sånt er så slitsomt:(

Det konmer veldig ann på hvilket Nav kontor man tilhører. Hadde alltid problemer med Nav da jeg tilhørte en annen kommune, men etter jeg flytta til en ny kommune for 3 år siden har det ikke vært noen problemer;) og er fortsatt de samme problemene i den andre kommunen jeg tilhørte. Kjenner mange som har problemer med det Nav kontoret, dessverre..

ja samme er det her.. tror dette nav kontoret er en av de dårligste :( etter hva jeg har hørt hvertfall..

Håper også hu snakker sant, selvsagt, kan hende nav ikke har mottatt det ennå. Selvom det skal gå elektronisk kan det ta opptil halvannen uke før det kommer inn i nav sitt system:) legen min sendte papirer elektronisk for 8 dager siden og fortsatt har ikke nav mottatt det, så kan ta ei lita stund altså:) usj ja, visdomstenner gjør vondt og få. Har hatt det likedan selv. 2 av de har brukt flere år på og komme gjennon:p:oops:

ja det tar ofte tid med nav :P hehe det ligger jo i systemet et sted, men har nok bare ikke blitt sett enda :( :P

uff såå lenge :eek: det kan ikke ha vært noe godt hvis de har beveget seg innimellom o_O
jeg vet jeg skal til tannlegen om ca 1 år. og hun sa da at hvis den bare var halveis utgrodd, så måtte jeg kansje trekke den :eek: og jeg som har helt panikk for alt med tenner å gjøre :P hahah.. må ha narkose jeg d :P

Huff sånt er så slitsomt:(

jeg vet.. også såååå kjipt å måtte gå å vente på om ting blir gjort o_O og ikke vet jeg når jeg får pengene som jeg skulle hatt 23-25 mai :eek: :( begynner lissom å haste litt.. hehe

Mannen kjørte meg på jobben i dag, så vi fikk en lang morgen sammen i dag:-)
Ellers har det ikke hendt så mye, tok en kaffe med en kollega etter jobb.
Kjøkkenet er på plass, mangler bare nye fliser:-)

jeg vet.. også såååå kjipt å måtte gå å vente på om ting blir gjort o_O og ikke vet jeg når jeg får pengene som jeg skulle hatt 23-25 mai :eek: :( begynner lissom å haste litt.. hehe

Skjønner ikke at folk kan holde på slik jeg, vet av en lignende sak, hun måtte ta affære seg til slutt.

Mannen kjørte meg på jobben i dag, så vi fikk en lang morgen sammen i dag:)
Kjøkkenet er på plass, mangler bare nye fliser:)

høres jo ut som en fin dag da :) godt med litt forandringer i hverdagen ;)
også kan jeg tenke meg at det er godt å få et kjøkken :D

høres jo ut som en fin dag da :) godt med litt forandringer i hverdagen ;)
også kan jeg tenke meg at det er godt å få et kjøkken :D

Det var helt herlig, det gamle var ikke mye å skryte av. De forrige eierne av huset røykte, så det var ganske gulnet.
En fin dag i dag ja:-) Godt når onsdagen er over, for da er det snart helg:-)

Skjønner ikke at folk kan holde på slik jeg, vet av en lignende sak, hun måtte ta affære seg til slutt.

ja er noe dritt :( vi har lissom regninger vi skal betale snart.. og maten er det stort sett jeg som kjøper inn ;) begynner å bli lite på konto :P meeen tror og håper det ordner seg nå da ;):D spørs bare hvor lang tid det tar.. hehe

Det var helt herlig, det gamle var ikke mye å skryte av. De forrige eierne av huset røykte, så det var ganske gulnet.
En fin dag i dag ja:) Godt når onsdagen er over, for da er det snart helg:)

åja da skjønner jeg godt at dere byttet ;) har planer om å male i leiligheten her når feriepenger og skatte penger kommer :D for er langt ifra fornøyd med stilen her :P
hehe ja det er det å bare komme seg forbi onsdagen, så går det fort til helg :D

åja da skjønner jeg godt at dere byttet ;) har planer om å male i leiligheten her når feriepenger og skatte penger kommer :D for er langt ifra fornøyd med stilen her :p
hehe ja det er det å bare komme seg forbi onsdagen, så går det fort til helg :D

Utrolig hvor mye man kan forandre bare ved å male:-)
Ja, nå går det riktig vei, merker snuppa er litt fornærmet på meg når jeg kommer hjem, da gjelder det å gjøre det godt igjen når helga kommer:-)

ja er noe dritt :( vi har lissom regninger vi skal betale snart.. og maten er det stort sett jeg som kjøper inn ;) begynner å bli lite på konto :p meeen tror og håper det ordner seg nå da ;):D spørs bare hvor lang tid det tar.. hehe

Håper virkelig det ordner seg fort, sånt skaper så mye unødvendig bekymring.

Da ble det din tur til å begynne på jobb, det går nok kjempefint:)
Jeg begynner å bli vant med det nå, men jeg skynder meg hjem til snuppa når jeg er ferdig:)

ja, men jeg gleder meg ikke :P Vil jo helst være hjemme sammen med henne :oops: Prøver å ikke drukne pappaen i beskjeder og formaninger, men er ikke så lett ;) :P
Er heldigvis bare 5 minutter å gå, så jeg kommer meg fort hjem igjen ;)

Mannen kjørte meg på jobben i dag, så vi fikk en lang morgen sammen i dag:)
Kjøkkenet er på plass, mangler bare nye fliser:)

så flott da :D så slipper dere å leve i rot så mye lengre!

ja, men jeg gleder meg ikke :p Vil jo helst være hjemme sammen med henne :oops: Prøver å ikke drukne pappaen i beskjeder og formaninger, men er ikke så lett ;) :p
Er heldigvis bare 5 minutter å gå, så jeg kommer meg fort hjem igjen ;)

Da er du heldig, jeg bruker 45 min, fikk du ammefri?

Skjønner du ikke gleder deg, det gjorde ikke jeg heller, og skulle mye heller vært hjemme med henne nå også.

Utrolig hvor mye man kan forandre bare ved å male:)
Ja, nå går det riktig vei, merker snuppa er litt fornærmet på meg når jeg kommer hjem, da gjelder det å gjøre det godt igjen når helga kommer:)

ja også er det en litt billigere løsning enn å pusse opp :P det får vi heller spare til hun :P
hehe ja godt man har helg da :D haha de små er noen tullinger altså :P

Back
Topp