Hei og hopp onsdag

Da ble det trimtur i trappene i hoppbakken sammen med lillesøs! :D
Og jeg måtte virkelig gå på på veien hjem, for her hjemme var det helt krise frem til puppen kom :o

Da ble det trimtur i trappene i hoppbakken sammen med lillesøs! :D
Og jeg måtte virkelig gå på på veien hjem, for her hjemme var det helt krise frem til puppen kom :eek:

så flink og sprek du er! :D
hehe synd man ikke kan legge igjen puppen hjemme :P

ja også er det en litt billigere løsning enn å pusse opp :P det får vi heller spare til hun :P
hehe ja godt man har helg da :D haha de små er noen tullinger altså :P
De er veldig bestemte små individer hehe:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Da er du heldig, jeg bruker 45 min, fikk du ammefri?

Skjønner du ikke gleder deg, det gjorde ikke jeg heller, og skulle mye heller vært hjemme med henne nå også.

nei, har ikke orka å be om ammefri siden jeg har slutta å pumpe nå o_O :P

ja samme er det her.. tror dette nav kontoret er en av de dårligste :( etter hva jeg har hørt hvertfall..

Æsj, det er så kjipt om det er mye tull i sakene de har:( Kan være pga veldig stor pågang også!

jeg vet.. også såååå kjipt å måtte gå å vente på om ting blir gjort o_O og ikke vet jeg når jeg får pengene som jeg skulle hatt 23-25 mai :eek: :( begynner lissom å haste litt.. hehe

Uff, det er IKKE greit!
Skikkelig trasig! Håper du får pengene fort som fy:)

ja det tar ofte tid med nav :p hehe det ligger jo i systemet et sted, men har nok bare ikke blitt sett enda :( :p

uff såå lenge :eek: det kan ikke ha vært noe godt hvis de har beveget seg innimellom o_O
jeg vet jeg skal til tannlegen om ca 1 år. og hun sa da at hvis den bare var halveis utgrodd, så måtte jeg kansje trekke den :eek: og jeg som har helt panikk for alt med tenner å gjøre :p hahah.. må ha narkose jeg d :p

Oh lord:( Er så redd for tannlegen selv:( Spydde på en tannlege, så jeg måtte få narkose og ordna det på sjukhuset! Er så sinnsykt redd:( Så føler virkelig med deg. Mine visdomstenner har heldigvis plass, så er heldig sånn:)

Æsj, det er så kjipt om det er mye tull i sakene de har:( Kan være pga veldig stor pågang også!

ja er nok som du sier.. det er et lite nav kontor, og de har jo en del folk som er innom systemet..
Nå idag fikk jeg plutselig brev om at de trenger inntenkts opplysninger fra arb.giveren min o_O og de har selv sagt over tlf at dem ikke trengte det siden jeg ikke har vært i jobb på 1,5 år, og da har heller ikke inntekten min endret seg.. så dem kunne bruke de opplysningene de hadde.. så må vel innom der idag å da :eek: o_O

Oh lord:( Er så redd for tannlegen selv:( Spydde på en tannlege, så jeg måtte få narkose og ordna det på sjukhuset! Er så sinnsykt redd:( Så føler virkelig med deg. Mine visdomstenner har heldigvis plass, så er heldig sånn:)

oj da :eek: stakkars deg :( hehe.. jeg har ikke skrekk for tannleger ellers, men får "panikk" om jeg ser unger med løse tenner.. og når det kommer til bedøvelser i munn og trekking av tenner :eek: mareritt.. haha..
bra dine visdomstenner har plass :D så trenger du hvertfall ikke tenke på det ;)

ja er nok som du sier.. det er et lite nav kontor, og de har jo en del folk som er innom systemet..
Nå idag fikk jeg plutselig brev om at de trenger inntenkts opplysninger fra arb.giveren min o_O og de har selv sagt over tlf at dem ikke trengte det siden jeg ikke har vært i jobb på 1,5 år, og da har heller ikke inntekten min endret seg.. så dem kunne bruke de opplysningene de hadde.. så må vel innom der idag å da :eek: o_O

Sorry altså, men igjen, det der er typisk NAV:( håper der gikk greit og få tak i det og få levert det hos NAV:)

Sorry altså, men igjen, det der er typisk NAV:( håper der gikk greit og få tak i det og få levert det hos NAV:)

ja var innom istad, og NÅ skulle alt være i orden og pengene er på vei :D tok bare 1 mnd lissom :P
Men nå de to siste ukene lå meste av feilen hos NAV.. for det sjefen min skulle sende hadde kommet på feil sted hos dem o_O sååå da hadde de ikke sett det?! uff.. men sjefen var heller ikke så rask med å gjøre jobben sin da.. menmen....

Back
Topp