Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det trimtur i trappene i hoppbakken sammen med lillesøs!
Og jeg måtte virkelig gå på på veien hjem, for her hjemme var det helt krise frem til puppen kom![]()
Ja i dag hadde det vært godt å kunne gjøre det!så flink og sprek du er!
hehe synd man ikke kan legge igjen puppen hjemme![]()
De er veldig bestemte små individer heheja også er det en litt billigere løsning enn å pusse oppdet får vi heller spare til hun
hehe ja godt man har helg dahaha de små er noen tullinger altså
![]()
De er veldig bestemte små individer hehe
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Da er du heldig, jeg bruker 45 min, fikk du ammefri?
Skjønner du ikke gleder deg, det gjorde ikke jeg heller, og skulle mye heller vært hjemme med henne nå også.
ja samme er det her.. tror dette nav kontoret er en av de dårligsteetter hva jeg har hørt hvertfall..
jeg vet.. også såååå kjipt å måtte gå å vente på om ting blir gjortog ikke vet jeg når jeg får pengene som jeg skulle hatt 23-25 mai
![]()
begynner lissom å haste litt.. hehe
ja det tar ofte tid med navhehe det ligger jo i systemet et sted, men har nok bare ikke blitt sett enda
![]()
uff såå lengedet kan ikke ha vært noe godt hvis de har beveget seg innimellom
jeg vet jeg skal til tannlegen om ca 1 år. og hun sa da at hvis den bare var halveis utgrodd, så måtte jeg kansje trekke denog jeg som har helt panikk for alt med tenner å gjøre
hahah.. må ha narkose jeg d
![]()
Æsj, det er så kjipt om det er mye tull i sakene de harKan være pga veldig stor pågang også!
Oh lordEr så redd for tannlegen selv
Spydde på en tannlege, så jeg måtte få narkose og ordna det på sjukhuset! Er så sinnsykt redd
Så føler virkelig med deg. Mine visdomstenner har heldigvis plass, så er heldig sånn
![]()
ja er nok som du sier.. det er et lite nav kontor, og de har jo en del folk som er innom systemet..
Nå idag fikk jeg plutselig brev om at de trenger inntenkts opplysninger fra arb.giveren minog de har selv sagt over tlf at dem ikke trengte det siden jeg ikke har vært i jobb på 1,5 år, og da har heller ikke inntekten min endret seg.. så dem kunne bruke de opplysningene de hadde.. så må vel innom der idag å da
![]()
![]()
Sorry altså, men igjen, det der er typisk NAVhåper der gikk greit og få tak i det og få levert det hos NAV
![]()