Hei og hopp onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
VI skal snart besøke min mormor, Eskils oldemor!
Tror det blir bra - han er survete i dag :p
Ikke så rart stakkar, han er jo så tett. Men det blir ikke bedre av å bare surre hjemme :D

Uff, er der astmaen igjen?:( ikke rart han er sutrete for er ikke mye godt og være så tett:oops: Så koselig og besøke oldemor:rolleyes: blir nok en flotters dag det:) vi er på vei til gjøvik;)

Hei og hopp :D

Så koselig å besøke oldemoren hans da :) Blir nok koselig for dere alle ;) Håper formen hans blir bedre ;)

Her blir det en ganske så vanlig dag idag, regner igjen :( Men jeg må innom sjefen min for å snakke litt med hun, for skjønner virkelig ikke hva den dama driver med o_O tar meg heller ikke seriøs over tlf...
Ellers så sitter Liana på gulvet og tygger på eple og er litt små-sinna innimellom :P Er nok en eller annen tann på vei, men klarer ikke se noe "hvitt" enda, så kan ta lang tid :( :P

Ha en fin dag dere! ;)

Uff, er der astmaen igjen?:( ikke rart han er sutrete for er ikke mye godt og være så tett:oops: Så koselig og besøke oldemor:rolleyes: blir nok en flotters dag det:) vi er på vei til gjøvik;)

Han er forkjøla og da blir han supertett. Astmaen sikkert, ja...
God tur til Gjøvik :D

Så koselig å besøke oldemoren hans da :) Blir nok koselig for dere alle ;) Håper formen hans blir bedre ;)

Her blir det en ganske så vanlig dag idag, regner igjen :( Men jeg må innom sjefen min for å snakke litt med hun, for skjønner virkelig ikke hva den dama driver med o_O tar meg heller ikke seriøs over tlf...
Ellers så sitter Liana på gulvet og tygger på eple og er litt små-sinna innimellom :p Er nok en eller annen tann på vei, men klarer ikke se noe "hvitt" enda, så kan ta lang tid :( :p

Ha en fin dag dere! ;)
Håper du får snakket fornuft med sjefen!!!!

Håper du får snakket fornuft med sjefen!!!!

hehe det håper jeg å.. alt jeg trenger er en bekreftelse på at jeg skulle begynt å jobbe 26 april, for det er det nav trenger for å gi meg sykepenger.. meeeen det er visst vanskelig å skrive en sånn :P sier heletiden at hun skal dra til nav samme dag og ordne det o_O men har ikke gjort det enda :eek:

God formiddag! :)
Nå er vi akkurat ferdig med frokosten. I morra begynner jeg på jobb, og noe jeg kommer til å savne mest (i tillegg til Hermine) er nok de lange frokostene med snuppa! Først "lurer" jeg i henne litt grøt for å sørge for at hun får i seg fett, jern osv, og så koser vi oss med masse forskjellig. Idag spiste hun kokte egg (eller, eggehvite), mango og 4-korns kaker (samme som riskaker bare med ris, mais, hvete og hirse). SOM hun kosa seg, mango ELSKER hun og spiste masse :D Men må kutte den i småbiter, for den er litt seig så hun får ikke til å bite av selv med bare to tenner :P
...menmen, skal jo bare jobbe to uker så er det 3 uker ferie, så går nok fint! Samme jobben, bare andres barn og betalt! :P ;)

Nå skal snuppa sove litt og så skal vi på besøk til ei venninne av meg og hennes gutt som snart blir ett år! :)Nå kryper hun rundt og leker med et sugerør! :P

Nå er vi akkurat ferdig med frokosten. I morra begynner jeg på jobb, og noe jeg kommer til å savne mest (i tillegg til Hermine) er nok de lange frokostene med snuppa! Først "lurer" jeg i henne litt grøt for å sørge for at hun får i seg fett, jern osv, og så koser vi oss med masse forskjellig. Idag spiste hun kokte egg (eller, eggehvite), mango og 4-korns kaker (samme som riskaker bare med ris, mais, hvete og hirse). SOM hun kosa seg, mango ELSKER hun og spiste masse :D Men må kutte den i småbiter, for den er litt seig så hun får ikke til å bite av selv med bare to tenner :p
...menmen, skal jo bare jobbe to uker så er det 3 uker ferie, så går nok fint! Samme jobben, bare andres barn og betalt! :p ;)

Nå skal snuppa sove litt og så skal vi på besøk til ei venninne av meg og hennes gutt som snart blir ett år! :)Nå kryper hun rundt og leker med et sugerør! :p

Spennende å begynne i jobb igjen da :) hehe lykke til med det ;)
hehe nei ikke så lett med bare 2 tenner :P men de prøver i hvertfall :P :)

Han er forkjøla og da blir han supertett. Astmaen sikkert, ja...
God tur til Gjøvik :D

Usj, ikke noe godt og være sjuk og tett:(
Utrolig kjipt med astma:( Masse god bedring til Eskilgutten<3<3<3
Takk, vi hadde en fiiin tur og fikk kjøpt alt vi trengte:) Kjøpte sånne vakuumposer hvor man kobler til støvsugern:) Håper de funker:) trenger masse plass i bilen til når vi skal på tur;)

Ellers så sitter Liana på gulvet og tygger på eple og er litt små-sinna innimellom :p Er nok en eller annen tann på vei, men klarer ikke se noe "hvitt" enda, så kan ta lang tid :( :p

Ha en fin dag dere! ;)

Kjedelig med regn:(
Mye lettere når det er sol, da får mna gjort mye mer ute og;):p
Må si hu sjefen din hørtes koselig ut.. eh..:p Håper du fikk snakka henne til fornuft og at hu fikk rompa i gir;) De tenna kan bruke ganske så lang tid på og komme gjennom noen ganger, ja:( Plager de henne så hu sliter med søvn også? Emmeth ekke mye fan av tenner for og si det sånn;)

Nå er vi akkurat ferdig med frokosten. I morra begynner jeg på jobb, og noe jeg kommer til å savne mest (i tillegg til Hermine) er nok de lange frokostene med snuppa! Først "lurer" jeg i henne litt grøt for å sørge for at hun får i seg fett, jern osv, og så koser vi oss med masse forskjellig. Idag spiste hun kokte egg (eller, eggehvite), mango og 4-korns kaker (samme som riskaker bare med ris, mais, hvete og hirse). SOM hun kosa seg, mango ELSKER hun og spiste masse :D Men må kutte den i småbiter, for den er litt seig så hun får ikke til å bite av selv med bare to tenner :p
...menmen, skal jo bare jobbe to uker så er det 3 uker ferie, så går nok fint! Samme jobben, bare andres barn og betalt! :p ;)

Nå skal snuppa sove litt og så skal vi på besøk til ei venninne av meg og hennes gutt som snart blir ett år! :)Nå kryper hun rundt og leker med et sugerør! :p

Oi, så spennende du skal begynne og jobbe igjen:)
Ikke lenge til du har ferie og fri igjen, så blir jo bare for noen uker:) Kan godt skjønne du kommer til og savne Herminemor, blir nok litt rart og ikke være sammen med henne hele dagen:) Så bar hu spiser såpass mye forskjellig og variert mat, Emmeth smaker på alt han også, men mye blir spytta ut igejn, har kanskje mye med konsistens og gjøre også;9 Koselig og dra på besøk til andre som har har sånne nydelige små:) Håper dere får en koselig dag:)

Kjedelig med regn:(
Mye lettere når det er sol, da får mna gjort mye mer ute og;):p
Må si hu sjefen din hørtes koselig ut.. eh..:p Håper du fikk snakka henne til fornuft og at hu fikk rompa i gir;) De tenna kan bruke ganske så lang tid på og komme gjennom noen ganger, ja:( Plager de henne så hu sliter med søvn også? Emmeth ekke mye fan av tenner for og si det sånn;)

Ja fikk snakket med hun ;) så får vi se hva som skjer.. hehe hun sier hun har sendt inn det nav trenger, men nav sier de ikke har fått no o_O men tror og håper det ordner seg nå :)
uff lang tid ja, bedre om de hadde blitt født med alle tenna :P haha.. Nei hun plages heldigvis ikke når hun sover verken om dagen eller natten ;):D men kan plutselig bli sinna ellers :P

Ja fikk snakket med hun ;) så får vi se hva som skjer.. hehe hun sier hun har sendt inn det nav trenger, men nav sier de ikke har fått no o_O men tror og håper det ordner seg nå :)
uff lang tid ja, bedre om de hadde blitt født med alle tenna :p haha.. Nei hun plages heldigvis ikke når hun sover verken om dagen eller natten ;):D men kan plutselig bli sinna ellers :p

Har dårlig erfaring med NAV sånn sett, de sier de ikke har mottatt papirer som jeg vet de har fått så man må levere det flere ganger:( Håper det ordner seg nå da:) Er ikke rart hu synes det er ubehagelig og blir litt småsint, for det gjør virkelig vondt og få tenner! Så bar hu sover uansett:D Heldiggris;)

Har dårlig erfaring med NAV sånn sett, de sier de ikke har mottatt papirer som jeg vet de har fått så man må levere det flere ganger:( Håper det ordner seg nå da:) Er ikke rart hu synes det er ubehagelig og blir litt småsint, for det gjør virkelig vondt og få tenner! Så bar hu sover uansett:D Heldiggris;)
Det er ikke alltid det er NAV sin feil da :p
Her i byen er det som regel alt på stell fra NAV sin side.
Da jeg skulle i permisjon med T måtte lønningskontoret sende inn inntektsopplysninger for at nav skulle kunne utbetale penger til meg. Men de var SÅ trege og NAV purret på dem flere ganger.
Denne gangen var det jobben til mannen som var treg og NAV hadde alt klart, men kunne ikke ordne vedtak på fedrekvoten før jobben hans fikk ut fingeren og sendte inn opplysningene NAV trengte!
:D

For en dag...! Spørs om det blir trening på meg igjen i kveld :-)

ja ofte man må levere samme papirer flere ganger, og denne gangen så sa sjefen min at hun hadde sendt det hun skulle via nettet, men de har fortsatt ikke fått no? o_O (gidder ikke sjekke, med andre ord) :P men hun skulle ringe dem, og hvis dem fortsatt ikke har det dem skal, så skulle hun dra dit imårra.. håper bare hun snakker sant da :)

ja jeg har en visdomstann som av og til beveger seg, den har bare kommet bitte litt ut, og det er virkelig vondt, sårt og ømt når den "beveger" seg :( bare dumt den ikke kommer lenger ut så jeg kan bli ferdig med det :P hehe så forstår de små veeeeldig godt..

Da jeg skulle i permisjon med T måtte lønningskontoret sende inn inntektsopplysninger for at nav skulle kunne utbetale penger til meg. Men de var SÅ trege og NAV purret på dem flere ganger.
Denne gangen var det jobben til mannen som var treg og NAV hadde alt klart, men kunne ikke ordne vedtak på fedrekvoten før jobben hans fikk ut fingeren og sendte inn opplysningene NAV trengte!

sant, men det virker som om det ALLTID er en eller annen som er treig :( hvis først nav gjør jobben sin, så er det noen andre som ikke gjør det.. og det er så irriterenes når det er ting man ikke kan gjøre selv :(

sant, men det virker som om det ALLTID er en eller annen som er treig :( hvis først nav gjør jobben sin, så er det noen andre som ikke gjør det.. og det er så irriterenes når det er ting man ikke kan gjøre selv :(
Ja det er klart, utrolig frustrerende uansett hvem som har gjort feil! :o

Det konmer veldig ann på hvilket Nav kontor man tilhører. Hadde alltid problemer med Nav da jeg tilhørte en annen kommune, men etter jeg flytta til en ny kommune for 3 år siden har det ikke vært noen problemer;) og er fortsatt de samme problemene i den andre kommunen jeg tilhørte. Kjenner mange som har problemer med det Nav kontoret, dessverre..

Back
Topp