"Hei mamma... Jeg er gravid"

Hun ble helt i 100. Hadde masa om å bli mormor lenge ;)
 
Nr 1: Jeg var 17 år og hun reagerte ikke særlig bra, for å si det sånn.....
Nr 2: Jeg var 19 år og det ble ikke særlig godt mottatt, men bedre enn med nr 1 :p
Nr 3: Ble hun veldig glad for :) var da 24.
Nr 4: Oppgitt :p (25 år)
 
Min stemor begynte (som forventet) å gråte av glede. Veldig stolt.
Mamma har jeg mindre kontakt med, hun fikk nyheten i julegave (en julekule med ul-bildet i). Fikk bare en gratulasjonssms tilbake.
 
Med første blei hun ikke så fornøyd, med andre var hun helt med og syns dette var stas. Har lite kontakt med henne nå pga han hun er sammen med så blir vel bare en "gratulerer" nå. Men har ei svigermor som gråt av glede når vi fortalte det i februar og som gråt av sorg når vi måtte avbryte svangerskapet. Så om alt går fint nå håper jeg hun blir like glad som sist. Er første barnebarnet dems :)
 
Mamma begynte å gråte når jeg sa det til henne. Hun var den første som fikk vite det og fikk beskjed å ikke si noe videre... Hun så bare på meg med tårer og klemte meg og var så klar for å bli mormor!!
 
Ho blei gla. D e første barnebarne. Men no når ho e blitt mormor e ho egentlig mest ute etter likes å kommentara når ho legg ut skryte bilda på fb...
Ho har kansje sett han 5 gang etter fødselen å han e over 1 mnd no. Vi bor 5 min unna hverandre!
 
Hun ble overrasket og glad :)
Tror hun syns det var litt skummelt å tenke på at hun skal bli bestemor!
 
Mamma i telefonen da jeg overlykkelig fortalte henne nyheten: Javel! Hva syns du om det? Pass på så du ikke legger deg for mye ut! Det er vanskelig å få av igjen!
Jeg er yngste jenta i familien men likevel 24, har god utdannelse, samboer og hus. Tenker det var rart for henne at minste jenta skulle ha barn. Jeg har egentlig vært utrolig skuffa og lei meg da hun ikke har vist så mye interesse for graviditeten. Da søsteren min skulle ha sin første var hun overlykkelig og pratet ikke om annet enn hennes graviditet. Hadde trodd det skulle bli det samme med min, så det var litt skuffende. Svigermor derimot gråt av glede :) Mamma gleder seg nå, hun strikker klær til babyen som kommer om et par uker, men jeg har likevel ikke fått de reaksjonene jeg ønska fra henne. For en hormonell gravid kan sånt gjøre ganske vondt :/
Blir nok annerledes når prinsessa kommer ut <3
 
Mamma sa: oi, nei men så kjekt! Måtte gje meg ein klem og blei kjempe glad:) Syns nok ikkje at det var heilt overraskande sidan me har vore gift i to år og har jobb og hus. første barnebarnet, alle gleder seg. Det blir stas:smug:
 
Nr var hon så glad och jubla. Nr 2 gratulerer hon. Nr 3 sa hon redan en nr 3 wow
 
Hun ble helt i ekstase og pratet ikke om noe annet enn hvor glad hun var og hvor mye hun gledet seg den kvelden! :D
 
Back
Topp