"Hei mamma... Jeg er gravid"

'Nei, så koselig' i en nesten litt vanlig tone. Trodde hun egentlig ikke brydde seg så veldig til å begynne med, men veit jo at hun ikke er sånn 'hurra, juble av glede'-menneske :p
 
Så først mitt sjokkert ut før hun ble overlykkelig og tilslutt kom med kommentaren kunne dere ikke planlagt bedre da de fant ut når termin var :)
 
Hun begynte å gråte. Samme gjorde hun i går etter vi hadde funnet ut hvilket kjønn lille er. ;)
 
Glad tror jeg :) ihvertfall nå med nr 2 med nr1 var jeg bare17 så da var det mest sånn det kan du klare var aldrig noe gratulere fra noen da , syntes det var litt trist for var veldig stort fordiom jeg var ung !
 
Jeg var så ung den gangen. Var 17 år..så jeg følte mer skam enn glede. Men hun var veldig forståelsesfull, og støttet meg i hvilke valg jeg tok!:)
 
"Åja... hehe, gratulerer da..."
Ble glad, men mest nervøs på tanken om at hun faktisk skal bli bestemor, og føler deg gammel hehe. Har vist mer engasjement i tiden etter at hun har vendt seg til tanken ;)
 
Hu sa med nr 1: Jeg hadde tenkt til å spørre
Med nr 2: å det blir koselig for deg å bli storesøster.

Men kjæresten til pappa skreik rett ut i tlf nå med nr 2. Så fikk mer reaksjon der. I ettertid også. Hu spør og graver om hvordan det går. Hennes datter har termin i desember og jeg i januar.
 
Hun ble glad men hun hadde hørt det på bygda enda vi hadde ikke sagt det til noen.
 
Først ble hun litt sur :p men så ringte hun dagen etter å sa unnskyld og sa hun gledet seg masse til å bli bestemor :)
 
"Hvordan har dere klart det?" Kom det fra andre enden i tlf når jeg ringte å fortalte det :p pappa satt i bakgrunnen og sa at det er nå du sier gratulerer.. :p
De var vel ikke helt forberedt, men samtidig gleder de seg masse til å bli besteforeldre :) kunne ikke fått bedre støtte fra de :)
 
Mamma som har fortalt meg det begge ganger før jeg har fått positiv test. Synsk mamma kan være litt utfordrende :p
 
Hun ble overrasket, men tok det fint første gangen. Andre gangen lo hu :p
 
Hun gråt av glede. Første barnebarn :)
 
Så først mitt sjokkert ut før hun ble overlykkelig og tilslutt kom med kommentaren kunne dere ikke planlagt bedre da de fant ut når termin var :)

Hehe, folk tenker ikke så langt når de drar frem den "planlagt" kommentaren. Men det er nok fort gjort å slippe ut av seg.
 
Godt det er flere enn meg som har mødre som er bånn ærlige :p
Haha å jeg trodde jeg var den eneste ;) nei her ble hun vel mest sur fordi vi ikke hadde vært sammen så lenge og vips "vi skal ha barn"
 
Back
Topp