Ting ser absolutt bedre ut nå. Din kom også ut litt tidlig, stemmer det? Hvordan går det med dere?
Jeg er sliten. Føler meg som en mislykket mor. Først så greide ikke kroppen min å gi lillingen nok næring mens han var i magen. Vi fikk ikke til ammingen i det hele tatt før rundt termin, så han måtte få erstatning som det har vist seg at han ikke tålte. Og fortsatt greier jeg ikke å produsere nok melk til at han kan slippe tillegg, og slippe nesesonde (han får omtrent halvparten av det han trenger fra meg). Og jeg tviler på at jeg vil greie å produsere et søsken til ham, er tydeligvis ingen fødemaskin.
Jeg var forberedt på at å få barn ville bli tøft, men kanskje ikke så tøft, hehe. Men det ingen hadde forberedt meg på, var hvor altoppslukende kjærligheten til det lille mennesket er. Han er det beste som har hendt meg. Han er nydelig, skjønn, fantastisk. Selv da han hadde konstant vondt, møtte han meg med et strålende smil hver eneste morgen. Og når jeg kryper inntil den bittelille varme kroppen om kvelden og snuser på det silkemyke håret hans så kjenner jeg på at jeg er virkelig lykkelig