Hei hei

En tråd i 'Mars 2016' startet av FruJohnsen, 29 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *Blåklokke* Glad i forumet Juli13-jentene

Gratulerer og velkommen hit :)

2. LilleNea Elsker forumet Marslykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Velkommen hit, og gratulerer med spiren <3

3. Lykkeønske Forelsket i forumet

Trudde det var fleire, men har sikkert sett feil...
    Godt å få hjelp :)

4. Eplekjekka Flørter med forumet

Gratulerer og velkommen

5. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Takk takk!

6. Amadores Betatt av forumet Oktoberskatter 2014

Så morsomt å se deg her også FruJohnsen, like sjokkert jeg også:) Føler jeg ikke gjør annet enn å gå gravid!:hilarious: Fikk første 8.oktober, og estimert termin til 19.mars denne gangen:) Men tenker på den gleden barna vil ha av hverandre fremmover, så går sjokket litt over :Heartblue

• Liker Liker x 1
  7. Medusa_83 Forumet er livet

Gratulerer, FruJohnsen! Husker deg godt fra tempetråden for et par år tilbake! Så koselig at du skal ha nr to nå!

8. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Tusen takk! Husker deg også, koselig med et "kjent fjes" :D

9. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

He he he kjenner litt på samme følelsen av å gå fra den ene graviditeten til den andre. Fordelen er at ingen mistenker noe denne gangen :D

• Liker Liker x 1
  10. xena81 Forelsket i forumet

Gratulerer og velkommen ;)

11. Nornene:) Elsker forumet

To tette er fint, tenk så mye glede de kan få av hverandre:)

12. Amadores Betatt av forumet Oktoberskatter 2014

Haha! Ikke sant!?:D Men litt redd for negative reaksjoner når det først kommer ut - skal de ha unger SÅ tett, og i den gata der liksom... Ønsker ikke å må svare for meg til noen om hvorfor vi velger å få enda ett barn så tidlig (var jo ikke akkurat planlagt). Glade for de barna vi får:)

13. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Enda et kjent fjes! <3 Så koselig! :D Ha ha ikke sant, ene venninna mi er så søt! "Åh! To tette, akkurat som du ønsket deg!! <3" joa, men så tett a :p He he jeg ville ha en til iløpet av 2016 da, så det er helt greit. Er overlykkelig for de barna vi får vi også, så det er ikke noe å lure på!

14. Amadores Betatt av forumet Oktoberskatter 2014

Ikke sant!:D:D Herlig venninne da! Har sagt det til to venninner, men mest skeptisk til hva nærmeste familie sier, ikke sagt det til noen enda, gruer meg litt. Brukte jo 3 år på å få første til å sitte, hadde jo ikke trodd det skulle gå så fort med nr 2!:hilarious: Men det blir morsomt - og mye glede:)

15. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Kommer til å bli herlig! :D Men jeg gruer meg mest til å si det på jobben. De fleste i familien har tette barn, så det er greit nok :p Er 14 mnd mellom meg og søstra mi og mellom mannen og svigerinna mi er det 16 mnd :) Så hva er vel 17 mnd :D Ha ha

• Liker Liker x 1
  16. Pingis Gift med forumet Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014 Junibarna 2019

Så gøy at du FruJohnsen og Amadores er her og da! :D
    Husker dere fra oktober2014 gruppa her inne, var selv ikke suuper aktiv der og hadde annet nick, men fikk en gutt som akkurat har blitt 10 mnd ♡
    Gratulerer så mye til dere :)

• Liker Liker x 1
  17. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Neimen jøss, er fire fra oktobergruppa? :D Lykke liten er her også!

18. Pingis Gift med forumet Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014 Junibarna 2019

Wow! Kult da ;)

19. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Neimen så koselig da! Her er termin 1.april så tenkte og snike litt på mars og :p Kom som et veldig stort sjokk her og da storesøster bare er 5,5 mnd ..

• Liker Liker x 1
  20. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Ja, de blir tette! :D Koselig at du bil henge her med oss da :D

Del denne siden