Hei hei

Gratulerer og velkommen hit :)
 
Åh er vi flere Johnsen der! Ha ha det har jeg ikke sett. Litt slitsomt er det, men jeg sover når hu sover og mannen tar henne når han kommer hjem fra jobben. Han skal snart ha ferie nå, det blir deilig. Ellers har svigers sagt at jeg må bare si ifra så kan de ha lillemor noe på dagen :) Kan vel hende jeg benytter meg av det når mannen ikke har ferie mer. Blir spennende når jeg begynner å jobbe..! Er heldigvis ikke like dårlig som sist! :D

Trudde det var fleire, men har sikkert sett feil...
Godt å få hjelp :)
 
Takk takk!
 
Så morsomt å se deg her også FruJohnsen, like sjokkert jeg også:) Føler jeg ikke gjør annet enn å gå gravid!:hilarious: Fikk første 8.oktober, og estimert termin til 19.mars denne gangen:) Men tenker på den gleden barna vil ha av hverandre fremmover, så går sjokket litt over :Heartblue
 
Da sniker jeg meg inn til dere også, har snoket litt en liten stund. Bare ikke turt å skrive noe enda. Nå er jeg 6+2 og begynner å tro at dette er sant. Symptomene er ikke til å overse og selv mannen kaller meg rugekassa. Jeg er usikker på terminen min, men det blir i slutten av mars. Storesøster kom tre dager før termin så jeg håper spira følger hennes eksempel :p Er altså gravid med nr to, det kom som et lite sjokk, men du verden så velkommen! Storesøster er oktoberbarn og krabber rundt på gulvene her ni mnd gammel. Det blir altså under 18 mnd mellom (storesøster er født tidlig i oktober og spira er estimert mot slutten av mars)

Vi gleder oss! Det var litt om meg :D Blir koselig å bli kjent med dere!
Gratulerer, FruJohnsen! Husker deg godt fra tempetråden for et par år tilbake! Så koselig at du skal ha nr to nå!
 
Gratulerer, FruJohnsen! Husker deg godt fra tempetråden for et par år tilbake! Så koselig at du skal ha nr to nå!
Tusen takk! Husker deg også, koselig med et "kjent fjes" :D
 
Så morsomt å se deg her også FruJohnsen, like sjokkert jeg også:) Føler jeg ikke gjør annet enn å gå gravid!:hilarious: Fikk første 8.oktober, og estimert termin til 19.mars denne gangen:) Men tenker på den gleden barna vil ha av hverandre fremmover, så går sjokket litt over :Heartblue
He he he kjenner litt på samme følelsen av å gå fra den ene graviditeten til den andre. Fordelen er at ingen mistenker noe denne gangen :D
 
He he he kjenner litt på samme følelsen av å gå fra den ene graviditeten til den andre. Fordelen er at ingen mistenker noe denne gangen :D

Haha! Ikke sant!?:D Men litt redd for negative reaksjoner når det først kommer ut - skal de ha unger SÅ tett, og i den gata der liksom... Ønsker ikke å må svare for meg til noen om hvorfor vi velger å få enda ett barn så tidlig (var jo ikke akkurat planlagt). Glade for de barna vi får:)
 
Haha! Ikke sant!?:D Men litt redd for negative reaksjoner når det først kommer ut - skal de ha unger SÅ tett, og i den gata der liksom... Ønsker ikke å må svare for meg til noen om hvorfor vi velger å få enda ett barn så tidlig (var jo ikke akkurat planlagt). Glade for de barna vi får:)
Enda et kjent fjes! <3 Så koselig! :D Ha ha ikke sant, ene venninna mi er så søt! "Åh! To tette, akkurat som du ønsket deg!! <3" joa, men så tett a :p He he jeg ville ha en til iløpet av 2016 da, så det er helt greit. Er overlykkelig for de barna vi får vi også, så det er ikke noe å lure på!
 
Enda et kjent fjes! <3 Så koselig! :D Ha ha ikke sant, ene venninna mi er så søt! "Åh! To tette, akkurat som du ønsket deg!! <3" joa, men så tett a :p He he jeg ville ha en til iløpet av 2016 da, så det er helt greit. Er overlykkelig for de barna vi får vi også, så det er ikke noe å lure på!

Ikke sant!:D:D Herlig venninne da! Har sagt det til to venninner, men mest skeptisk til hva nærmeste familie sier, ikke sagt det til noen enda, gruer meg litt. Brukte jo 3 år på å få første til å sitte, hadde jo ikke trodd det skulle gå så fort med nr 2!:hilarious: Men det blir morsomt - og mye glede:)
 
Ikke sant!:D:D Herlig venninne da! Har sagt det til to venninner, men mest skeptisk til hva nærmeste familie sier, ikke sagt det til noen enda, gruer meg litt. Brukte jo 3 år på å få første til å sitte, hadde jo ikke trodd det skulle gå så fort med nr 2!:hilarious: Men det blir morsomt - og mye glede:)
Kommer til å bli herlig! :D Men jeg gruer meg mest til å si det på jobben. De fleste i familien har tette barn, så det er greit nok :p Er 14 mnd mellom meg og søstra mi og mellom mannen og svigerinna mi er det 16 mnd :) Så hva er vel 17 mnd :D Ha ha
 
Så gøy at du FruJohnsen og Amadores er her og da! :D
Husker dere fra oktober2014 gruppa her inne, var selv ikke suuper aktiv der og hadde annet nick, men fikk en gutt som akkurat har blitt 10 mnd ♡
Gratulerer så mye til dere :)
 
Så gøy at du FruJohnsen og Amadores er her og da! :D
Husker dere fra oktober2014 gruppa her inne, var selv ikke suuper aktiv der og hadde annet nick, men fikk en gutt som akkurat har blitt 10 mnd ♡
Gratulerer så mye til dere :)
Neimen jøss, er fire fra oktobergruppa? :D Lykke liten er her også!
 
Neimen så koselig da! Her er termin 1.april så tenkte og snike litt på mars og :p Kom som et veldig stort sjokk her og da storesøster bare er 5,5 mnd ..
 
Neimen så koselig da! Her er termin 1.april så tenkte og snike litt på mars og :p Kom som et veldig stort sjokk her og da storesøster bare er 5,5 mnd ..
Ja, de blir tette! :D Koselig at du bil henge her med oss da :D
 
Back
Topp