Hei hei

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Da sniker jeg meg inn til dere også, har snoket litt en liten stund. Bare ikke turt å skrive noe enda. Nå er jeg 6+2 og begynner å tro at dette er sant. Symptomene er ikke til å overse og selv mannen kaller meg rugekassa. Jeg er usikker på terminen min, men det blir i slutten av mars. Storesøster kom tre dager før termin så jeg håper spira følger hennes eksempel :p Er altså gravid med nr to, det kom som et lite sjokk, men du verden så velkommen! Storesøster er oktoberbarn og krabber rundt på gulvene her ni mnd gammel. Det blir altså under 18 mnd mellom (storesøster er født tidlig i oktober og spira er estimert mot slutten av mars)

Vi gleder oss! Det var litt om meg :D Blir koselig å bli kjent med dere!
 
Velkommen til deg! Veldig hyggelig med flere marsboere! :)
 
Tusen takk :)
 
Gratulerer og velkommen til oss. :)
Min første er født i slutten av juni, så det blir tett her og. Blir nok en del ekstra i begynnelsen, men de får forhåpentligvis mye glede av hverandre og. :)
 
Gratulerer og velkommen til oss i mars gruppa! :)
Det blir tett mellom dine små ser jeg. Min er aprilbarn, så han rekker nesten å bli 2 ;)
 
Takk for lykkeønsker og varm velkomst <3
 
Så spennende :) gratulerer:) jeg har 19 mnd mellom mine eldste:) det var travelt men er bedre nå når de er 2,5 og 4,5
 
Er visst fleire med samme etternavn der :)
Er det slitsomt med skiftandes form med ei lita frøken?
Åh er vi flere Johnsen der! Ha ha det har jeg ikke sett. Litt slitsomt er det, men jeg sover når hu sover og mannen tar henne når han kommer hjem fra jobben. Han skal snart ha ferie nå, det blir deilig. Ellers har svigers sagt at jeg må bare si ifra så kan de ha lillemor noe på dagen :) Kan vel hende jeg benytter meg av det når mannen ikke har ferie mer. Blir spennende når jeg begynner å jobbe..! Er heldigvis ikke like dårlig som sist! :D
 
Back
Topp