Åh så kjekt med noen i nærhetenhar du barn fra før? Termin?
![]()
Har ei jente som fyller 4år i Mai
Litt usikker på min termin faktisk men tror ca 26 sept.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så kjekt med noen i nærhetenhar du barn fra før? Termin?
![]()
Gratulerer så myeer selv fra Stavanger, foreløpig termindato 7 sept. Skal til Sigrids ultra på torsdag, håper hun også klarer å se kjønn så tidlig, veldig sikker på at det er en gutt denne gang. Har ei jente på 2,5 fra før
![]()
Ååh du må oppdatereGratulerer så myeer selv fra Stavanger, foreløpig termindato 7 sept. Skal til Sigrids ultra på torsdag, håper hun også klarer å se kjønn så tidlig, veldig sikker på at det er en gutt denne gang. Har ei jente på 2,5 fra før
![]()
Er selv fra sandnesBor på Hommersåk
var hos Karin Stangeland i går,kjempe koselig dame
Ble satt 6 dager tilbake..så var fortidlig å kunne se någe
men men får venta t oul 11 april
glede meg
![]()
Da fikk jeg bekreftet på sigrids ultra at det er en prinsesse i magen min. Hun var helt sikker. Første jentebarnebarn til mamma. Hun er en reser i strikking. Endelig kan hun få strikke rosa.
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Ja trur nok du kan vær ganske sikker på at hun har sett rett. Jeg ville shoppet jeg med det 98% svaret.Men satser egentlig på at de fleste ikke kan garantere noe og at det var derfor hun sa 98%. Er jo tidlig i uke 13. Satse på d. Hehe
Ja trur nok du kan vær ganske sikker på at hun har sett rett. Jeg ville shoppet jeg med det 98% svaret.
Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Var på Sigrids Ultra i dag og fikk bekreftet det jeg tenkte, en lillebror på vei, utrolig stas, og stemte med det kinesiske kartet også denne gang for min delny termin 12 sept
![]()
Var på Sigrids Ultra i dag og fikk bekreftet det jeg tenkte, en lillebror på vei, utrolig stas, og stemte med det kinesiske kartet også denne gang for min delny termin 12 sept
![]()