Hei alle :)

Åh så kjekt med noen i nærheten :) har du barn fra før? Termin? :)

Har ei jente som fyller 4år i Mai ;)
Litt usikker på min termin faktisk men tror ca 26 sept. ;) skal til første lege kontroll neste uke. ,)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :-) er selv fra Stavanger, foreløpig termindato 7 sept. Skal til Sigrids ultra på torsdag, håper hun også klarer å se kjønn så tidlig, veldig sikker på at det er en gutt denne gang. Har ei jente på 2,5 fra før :-)

Jeg har bestilt hos Sigrid i slutt mars. Da får vi vite kjønn. Var hos henne med min første. Hu er så koselige :)

Gratulerer så mye :-) er selv fra Stavanger, foreløpig termindato 7 sept. Skal til Sigrids ultra på torsdag, håper hun også klarer å se kjønn så tidlig, veldig sikker på at det er en gutt denne gang. Har ei jente på 2,5 fra før :-)
Ååh du må oppdatere :) spennende :)

Er selv fra sandnes :) Bor på Hommersåk ;) var hos Karin Stangeland i går,kjempe koselig dame :) Ble satt 6 dager tilbake..så var fortidlig å kunne se någe:) men men får venta t oul 11 april :) glede meg :)

Er selv fra sandnes :) Bor på Hommersåk ;) var hos Karin Stangeland i går,kjempe koselig dame :) Ble satt 6 dager tilbake..så var fortidlig å kunne se någe:) men men får venta t oul 11 april :) glede meg :)

Ja hu e virkelig koselig :) hvor langt på vei er du?

Da fikk jeg bekreftet på sigrids ultra at det er en prinsesse i magen min. Hun var helt sikker. Første jentebarnebarn til mamma. Hun er en reser i strikking. Endelig kan hun få strikke rosa.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Da fikk jeg bekreftet på sigrids ultra at det er en prinsesse i magen min. Hun var helt sikker. Første jentebarnebarn til mamma. Hun er en reser i strikking. Endelig kan hun få strikke rosa.

Gratulere så mye me prinsessen :) så bra hun var helt sikker :):) hu mi var 98% sikker, kunne ønske hun var 100 % vil ut å kjøpe klær :p

Men satser egentlig på at de fleste ikke kan garantere noe og at det var derfor hun sa 98%. Er jo tidlig i uke 13. Satse på d. Hehe

Men satser egentlig på at de fleste ikke kan garantere noe og at det var derfor hun sa 98%. Er jo tidlig i uke 13. Satse på d. Hehe
Ja trur nok du kan vær ganske sikker på at hun har sett rett. Jeg ville shoppet jeg med det 98% svaret.

Ja trur nok du kan vær ganske sikker på at hun har sett rett. Jeg ville shoppet jeg med det 98% svaret.

Hvor langt på vei er du? Har dere sjekket opp mot det kinesiske kartet ? ;) moro å høre om det stemmer overens

Baby i september

Er 13+5 i følge nye ultralyd. I følge kinesiske kartet skulle de vært gutt.

Gratulerer med prinsesse :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk :):):) <3 er 13+3 i dag. Kinesiske sier jente :) med sønnen min sa d gutt:)

Hei og velkommen :-)
Ganske likt jeg og du. Vi har termin 10. Sep, venter barn nummer 2 og har et barn på 3 år :-)

Statistisk ser det dermed litt tvilsomt ut for kartet ;) men moro å se om det stemmer

Baby i september

Var på Sigrids Ultra i dag og fikk bekreftet det jeg tenkte, en lillebror på vei, utrolig stas, og stemte med det kinesiske kartet også denne gang for min del :-) ny termin 12 sept :-)

Var på Sigrids Ultra i dag og fikk bekreftet det jeg tenkte, en lillebror på vei, utrolig stas, og stemte med det kinesiske kartet også denne gang for min del :-) ny termin 12 sept :-)

Wow så moro!!!! Gratulerer :) :) må være gøy når de er så sikre så tidlig. Håper jeg også får vite !!! :)

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Så gøy !! Gratulerer med en prins i magen ! ;)

Gratulere så mye :) veldig kjekt å få vite tidlig :) her har vi navnet i boks tror jeg :) jeg som hang meg opp i at jordmor sa hun "bare" var 98% sikker på at det var en jente har bestilt enda en ul om 12 dager bare for å få det 100% bekrefta... Tihi mannen bare ler av meg ;):):)

Mange fra stavanger ser jeg :) jeg er selv fra stavanger men flyttet til sandeid ( et lite stykke fra haugesund) hvor min samboer er i fra :) har vært to ganger på tidlig ultralyd hos sigrid :) hun er helt fantastisk:) fikk bilder og film på cd når vi var der sist, da var jeg 14+5 han vinket til oss :) var kjempe rørende :) hun så til og med at han ikke hadde hareskår. Syns det er sprøtt og tenke på at de kan se slikt når det er så tidlig. Det vsr da vi filk vite st det blir en liten gurr :) samboer hoppet nesten i taket :) vi har sagt helt fra start av at det blir gutt, sterk mage følelse :) hadde det blitt jente hadde vi også vært kjempe fornøyde :) så lenge søt står bra til me lille gull så skal jeg være fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp