Hei alle :)

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Endelig føler jeg meg klar til å presentere meg :)
Er fra Stavanger og venter midt 2 barn 9 september :)
Har vært på ett par tidlige ultralyder for å sjekke at alt er bra og det er det :)

Har en gutt på snart 3 og var i dag på enda en ul for å vite kjønn... Vi var veldig sikkre på nok en gutt men hun kunne me 98% si at jeg har en jente i magen :):) <3 er sååå glad :) Jeg er kun 13+2 men dette er en veldig dyktig ulyralyds jordmor :)
Gleder meg til å bli kjent m dere :)
 
Velkommen til oss og gratulerer med jente i magen :) spennende! :)
 
Heisann :) velkommen! Så spennende da, jeg er 12+2 og gleder meg veldig til UL <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Velkommen hit og gratulerer med mini i magen! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer og velkommen! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ååå så gøy at dere fikk vite kjønn..gratulere så mye me ei lita frøken.
Jeg er og fra stavanger men bor i sandnes ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ååå så gøy at dere fikk vite kjønn..gratulere så mye me ei lita frøken.
Jeg er og fra stavanger men bor i sandnes ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Åh så kjekt med noen i nærheten :) har du barn fra før? Termin? :)
 
Så kjekt å lese. Er fra Stavanger her også. Samme termindato som deg.
Skal på ultralyd i morgen og forhåpentlig vite kjønn før vi reiser på ferie til USA. Hvor gikk du på ultralyd? Sigrids ultra?

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Hei og gratulerer ! :)

Synes å huske deg fra juni 2014 ? :)



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hei! Gratulerer og velkommen hit:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt å lese. Er fra Stavanger her også. Samme termindato som deg.
Skal på ultralyd i morgen og forhåpentlig vite kjønn før vi reiser på ferie til USA. Hvor gikk du på ultralyd? Sigrids ultra?

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Så kjekt å få vite før du skal reise, så du kan handle :):):)
Nei var hos Karin Stangeland! Utrolig koselig :):) hun sier hun kan se kjønn fra 12+4!

Hun sa hun trengde ikke at jeg kom tilbake for hun var temmelig sikker... Men kjenner jeg hadde håpet hun var bombesikker :):) skal ikke på ordinær før midten av april. Men 98% er jo ganske sikkert da ;)
 
Gratulerer og velkommen :)
Så herlig å få en av hver ♡ Moro å få vite kjønn så tidlug, teknologien er fantastisk :)
 
Hei og gratulerer ! :)

Synes å huske deg fra juni 2014 ? :)



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hei ja stemmer :) husker deg også, gratulere, kjekt å se deg :)
 
Så kjekt å få vite før du skal reise, så du kan handle :):):)
Nei var hos Karin Stangeland! Utrolig koselig :):) hun sier hun kan se kjønn fra 12+4!

Hun sa hun trengde ikke at jeg kom tilbake for hun var temmelig sikker... Men kjenner jeg hadde håpet hun var bombesikker :):) skal ikke på ordinær før midten av april. Men 98% er jo ganske sikkert da ;)
Ja håper hun jeg skal gå til også er sikker på kjønn. Skal vist være ganske flink hun også.
Er litt skummelt å shoppe så tidlig,men skal jo være ganske billig i usa..tenkte å handle litt ihvertfall. Er første barn så vi har jo ingenting.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Hei velkommen :)

Fra Sandnes her :) har også vært hos Karin! Hu er så koselig! :) var sist når jeg var 9+4 så da var det jo alt for tidlig å se noe. Men leker litt med tanken om vi skal tilbake en gang til før ul! Vet ikke om jeg klarer å vente i 6 uker til!
 
Ja håper hun jeg skal gå til også er sikker på kjønn. Skal vist være ganske flink hun også.
Er litt skummelt å shoppe så tidlig,men skal jo være ganske billig i usa..tenkte å handle litt ihvertfall. Er første barn så vi har jo ingenting.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Åå spennende... Du må fortelle i morgen hvordan d har gått og om du fikk vite skjønn :) jeg hadde ikke vært redd for å shoppe nå, go for it :)
 
Gratulerer og velkommen hit :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye :) er selv fra Stavanger, foreløpig termindato 7 sept. Skal til Sigrids ultra på torsdag, håper hun også klarer å se kjønn så tidlig, veldig sikker på at det er en gutt denne gang. Har ei jente på 2,5 fra før :)
 
Back
Topp