Hei alle sammen

[:(] Finner ikke ord.

Men en ting skal du ha, Du er utrolig tøff

Klem

Har ikke ord,men kondolerer så mye...
Og sender mange gode tanker....

Alle mine tanker er hos deg. Jeg mistet to tante barn for noen år siden. Det er så frykteli dette. Håper bare at du har folk rundt deg som kan støtte deg gjennom denne vanskelige tiden.

kjære jannicke...
dette er helt grusomt...
tårene triller[:(]
huff...
verden er så urettferdig...
tenker masse på deg og familien...

Klarer ikke stanse gråten, tårene vil bare strømme ned over kinnene. Det er ikke til å fatte. Håper dere får de svar dere trenger.

Hele forumet gråter med dere.

vett ikkje heilt ka eg skal sei lengre..
men du skal veta at eg tenker masse på deg!!
Og eg beundrer deg som deler dette med oss..
Klem fra lilly80!!

ORIGINAL: lindaen

Huff herregud.. Tårene bare triller.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Du er så utrulig sterk! Alle tankene mine gå til deg.. Mange klemmer fra Linda!

Signerer. Klem cissi

ORIGINAL: jomfruen83

kjære jannicke...
dette er helt grusomt...
tårene triller[:(]
huff...
verden er så urettferdig...
tenker masse på deg og familien...

signerer [:(]

du er bare så sterk at jeg har ikke ord vit at vi er med deg i sorgen og at du kan komme til meg når om helst... jeg tar gjerne den kaffen vi har snakket om når du er klar...
stor klem june/louis

kondolerer så mye...
tårene bare triller når jeg leser dette...
forferdelig trist..

tenker masse på deg og dine i denne tiden..
klemmer fra lena

Tårene bare triller og triller[:(][:(][:(] Dette er så forferdelig trist. Jeg er så kjempe lei meg på deres vegne. *tenker på dere* Vet ikke hva mer jeg skal si...

Hei Jannicke. Jeg går rundt å tenker på dere og den lille gutten dere egentlig skulle hatt. Man kan jo ikke tenke seg hvordan dere egentlig har det. Det er jo alltid helt annerledes når man står oppe i slike ting. Utrolig at man klarer å holde hode oppe i det hele tatt. Føler sånn med dere[:(][:(]
Ta vare på dere selv nå.

Du er en utrolig sterk dame jannicke T!!

masse tanker og klemmer fra lilla,

Dette er noe INGEN skulle behøve å oppleve...Jeg sender masse varme tanker til deg og mannen din. Tom for ord...[:(]

Kjære Jannicke. Livet kan være fryktelig urettferdig noen ganger, og det kan være vanskelig å finne mening med det som har skjedd deg og din samboer.. Jeg føler med dere og ønsker dere alt godt fremover. Kondolerer så mye med gutten..

Kjære Jannicke

Kondolerer med lille gutten.
Tenker masse på dere, og vil bare uttrykke min sympati og smerte for deres skyld.

Ord blir så fattige.
Klem fra Trista

Utrolig trist å lese dette her. Har lissom ikke ord på hva jeg kan si. Vet det er lite som kan trøste nå.

Men vil ihvertfall si at du virker utrolig sterk, Og jeg kondolerer så masse.

Klem til deg fra meg

Ingenting i verden kan vel gjøre smertene deres mindre nå, selv om dere deler dem med alle i familien og alle vennene deres, og med hele forumet som sørger med dere.

Finnes ikke ord.......bare klemmer

Back
Topp