• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hei alle sammen

Ord blir så fattige når sånne ting skjer, kan ikke si annet enn at jeg sender deg mine varmeste tanker i denne tøffe tiden for deg og resten av familien. [:(]

signerer ddenne jeg

ORIGINAL: ~Kathrine~

Kjære jannicke T.

Du aner bare ikke hvor mye jeg har tenkt på deg/dere, vi her hjemme har snakket mye om deg og det som har skjedd. Det er bare så ufattelig trist og uvirkelig, at noe slikt kan skje. Men hva hjelper det å si slikt nå..Vet det..svært lite! Man blir rett og slett litt fattig med ord i slike situasjoner, men det verste er å snu ryggen til og tie. Jeg syns du er sterk, men skjønner at du har ditt livs verste mareritt å bearbeide akkurat nå. Ser her inne at ALLE tenker på deg/dere å her her for deg når DU måtte ønske det. Fattig trøst, men det er kansje godt å vite at vi er mange som deler sorgen din.

Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte det aller beste fremover.
En sorgprosess som du er i nå har jeg ingen erfaring med,
så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det. Men at du/dere vil komme
sterkere ut av det en dag er jeg sikker på.

Mange gode og varme tanker fra Kathrine

Må signere denne bedre skreve en dette går det ikke.

Signerer alle sammen her! Tenker på deg og din fine gutt! Store varme klemmer og tanker fra Bæibi!

Kjære Jannicke!
Det er helt ufattelig tragisk og urettferdig!!
Tenker på deg og dine.
Ta vare på deg selv!
Sender masse varme tanker

Kondolerer!

Mine tanker går til dere, og tårene renner for dere!

Jeg har liksom ikke ord for hva jeg skal si til deg... Men jeg ønsker det beste for
dere i fremtiden, og gutten deres var helt sikkert verdens nydeligste...
Tenker på dere...

Kjære Jannicke

Det er så grusomt at sånt skal skje, det finnes ikke ord. Ta nå endelig godt vare på hverandre, og husk at dere er forskjellige - fi hverandre rom. Hvis du før eller senere øsnker kontakt med andre som har opplevd noe lignende kan du se på www.barnetsomikkeble.no. Det er en hjemmeside for alle som har et eller flere barn som ikke ble værende her hos oss. Den lille gutten vil alltid være hos dere, men savnet er bunnløst.

Husk å tillate deg selv å svømme med hodet over vannet innimellom.

Varm klem

persille

tårene triller..her ikke ord,verden er urettferdig[:(]

nei huff av meg. nå ble jeg trist. sitter her med tårer i øynene og vet ikke helt hva jeg skal si.[:(] har ikke fått vært her inne på et par dager, så jeg har lutr på hvordan det har gått med deg. men nå ble jeg ordentlig trist. Sender mange gode og varme tanker til dere begge...

Holdt på å knekke totalt sammen når jeg leste innlegget ditt. Noe så vondt. Føler sånn med deg og dere.
Finnes sikkert ingen trøstene ord.

Å prøve å holde igjen tårene når man hører om slikt, går bare ikke. Har tenkt masse på dere, Vær sterk og pass på hverandre. Gutten deres ser dere og passer på dere og vet hvor mye dere savner han.

Kondolerer Jannicke. Alle her har sagt alt så bra, så har ingen ord igjen annet enn at dette er ufattelig trist. Verden kan være utrolig urettferdig [:(]

ORIGINAL: lindaen

Huff herregud.. Tårene bare triller.. Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Du er så utrulig sterk! Alle tankene mine gå til deg.. Mange klemmer fra Linda!

signerer.[:(]
å lille gutten din savner gjerne mammaen og pappaen sin ,men han er ikke alene!tror han har det veldig bra jeg!

Har så ufattelig vondt av deg!!! Ønsker deg alt godt i verden[:)]

ORIGINAL: SeptemberNight

Kjære Jannicke!
Tenker på deg og dine.
Ta vare på deg selv!

må signere, du er utrolig tøff. tenker på dere

ORIGINAL: kr.sand

ORIGINAL: SeptemberNight

Kjære Jannicke!
Tenker på deg og dine.
Ta vare på deg selv!

må signere, du er utrolig tøff. tenker på dere

Signerer denne eg.. Har ikkje vært så mye her inne, men tårene kommer fossende likevel. [:(]

Back
Topp