• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hei alle sammen

Kondolerer. Det er helt umulig for meg å sette meg inn i din / deres situasjon. Livet er urettferdig. Sender dere mange varme tanker.

Huff kjære deg så ufattelig trist!
Det minner oss virkelig om at vi ikke kan ta noe som en selvfølge, og livet kan virkelig være urettferdig noen ganger!
Jeg syns du er utrolig sterk, og gir deg masse tanker i en vond stund!

Har tenkt masse på deg, og det kommer jeg til å fortsette med!

ORIGINAL: fruluna

Huff kjære deg så ufattelig trist!
Det minner oss virkelig om at vi ikke kan ta noe som en selvfølge, og livet kan virkelig være urettferdig noen ganger!
Jeg syns du er utrolig sterk, og gir deg masse tanker i en vond stund!

Har tenkt masse på deg, og det kommer jeg til å fortsette med!

Signerer denne jeg!

Gråter jeg nå......... så utrolig trist.
Tankene mine er hos deg.
Kondolerer.

Edvine

uff, noe så forferdelig!!
Dette er noe ingen mennesker burde oppleve, det er alt for urettferdig [:(]
Ble kjempe trist av å les innlegget ditt, men syns du er utrolig tapper og sterk!!
vet ikke helt hva jeg skal si jeg...- KONDOLERER så masse [:(]
sender deg en *trøsteklem*

klem jas

Må si du er utrolig sterk!
Etter at jeg leste dette i går vr jeg livredd for at noe skulle skje med datteren min,for viser at du har ikke garanti for noen ting!
Er ufattelig urettferdig og uten noen som helst mening!
Lykke til videre og som sagt tidligere haåper jeg at dere klarer å komme gjennom denne grusomme tragedien sammen.[:(]

Kjære Jannicke!

Du må være ufattelig sterk. At du tenker på oss i en sånn stund....
Synest su takler dette med enorm verdighet overfor din lille sønn!
Han fortjener tårer, men også å få et liv ved minner og gode ord.
Du er utrolig flink jente!

Vit at her inne kan du alltid komme sint, lei, trist uansett...Vi er her for deg!

Mine varmeste tanker til deg i denne sorgen!

ORIGINAL: Becca

Livet er virkelig så urettferdig...gråter her jeg sitter å leser innlegget ditt, du er ei uvanlig tøff jente som deler tankene, følelsen og historien med oss...tenker så masse på deg..
klem Becca

signerer

Kjære Jannicke,,,kondolerer med lille sønnen din,,å så urettferdig livet kan være noen ganger,hvorfor ? spør jeg meg,,,du skal bare vite att din gutt har fått en plass i hjertet mitt også,selv om jeg ikke kjenner deg eller din familie,,,jeg føler virkelig med dere og kanskje mine ord er ikke til stor trøst men du er ikke alene,mange her som kommer til å støtte deg...skal tenne et lys for den lille prinsen din...han er i mine tanker...en STOR klem til deg og dine,jeg beundrer deg som er så sterk i en vond tid,,,,,

Fin ikke ord eller noe som er godt nok i en slik situasjon, men vit at vi tenker på deg og dine!

Vi er her!!

Kjære jannicke!

Hjertet mitt gråter med deg! dette er helt ufattelig vondt at det kan skje! [:(] stå på!

Tårene renner.
Du er så modig!

Uff Jannicke... er så lei meg for hva som har skjedd med deg [:(][:(]. Så ikke innlegget ditt før nå jeg så visste ikke at du hadde skrevet noe!
At noe så grusomt kan skje vennen... [:(][:(]
Som jeg sa i meldingen til deg så tror jeg du m være ett av de sterkeste menneskene jeg kjenner. Håper du vet at selv om vi ikke kjenner hvernadre så veldig godt enda så er jeg her for deg...

Du er ei tøff jente og jeg tror og håper at du vil klare å komme deg gjennom dette!!!

Jeg vil bare si at du er som alle skriver utrolig sterk og jeg føler med deg og din kjære!
Håper dere opplever et godt støtteapparat rundt dere som kan hjelpe dere i sorgen.. [:(]
Og jeg håper dere får et svar på hvorfor.. ? Hvorfor måtte dette skje? Det er jo ofte det spørsmålet vi sitter igjen med når slike ting skjer...
Ingen burde oppleve en så stor sorg! Godt at dere har tatt bilder slik at du kan ha gode minner om hvor fin gutten deres var.. [:(]

livet er bare så utrolig urettferdig!![:(] håper du finner styrken i deg selv for å komme deg igjennom dette.
vit at vi sørger med deg..
LILLEMOLLA

Kjære jannicke T.

Du aner bare ikke hvor mye jeg har tenkt på deg/dere, vi her hjemme har snakket mye om deg og det som har skjedd. Det er bare så ufattelig trist og uvirkelig, at noe slikt kan skje. Men hva hjelper det å si slikt nå..Vet det..svært lite! Man blir rett og slett litt fattig med ord i slike situasjoner, men det verste er å snu ryggen til og tie. Jeg syns du er sterk, men skjønner at du har ditt livs verste mareritt å bearbeide akkurat nå. Ser her inne at ALLE tenker på deg/dere å her her for deg når DU måtte ønske det. Fattig trøst, men det er kansje godt å vite at vi er mange som deler sorgen din.

Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte det aller beste fremover.
En sorgprosess som du er i nå har jeg ingen erfaring med,
så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det. Men at du/dere vil komme
sterkere ut av det en dag er jeg sikker på.

Mange gode og varme tanker fra Kathrine

Ja du er beundringsverdig strek! Det er jo ingen ting som er verre enn dette! Jeg bor ikke langt fra deg, så hvis det er noe jeg kan gjøre for deg eller du bare har lyst til å prate eller noe, så ta gjerne kontakt!
Alle mine tanker og medfølese går til dere nå!
Klem Lille My

Ord blir så fattige når sånne ting skjer, kan ikke si annet enn at jeg sender deg mine varmeste tanker i denne tøffe tiden for deg og resten av familien. [:(]

Kondolerer! Jeg klarer ikke sette meg i din situasjon... dette var ubeskrivelig trist! livet er virkelig urettferdig!

Mange tanker og klemmer fra meg... stå på!

Back
Topp